1.433 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Lægge havetraktor på siden?! Lægge havetraktor på siden?!
Advarsel: Off-topic!
Min Stiga Primo havetraktor skal have ny kilerem til de trækkende hjul, problemet er at den sidder lidt nørklet oppe under bunden. Kan jeg lægge den om på siden når jeg skifter den, eller får jeg så problemer med at starte motoren - synes jeg har hørt at olien kan løbe forkerte steder hen.
0 synes godt om
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.710
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 923
Jeg har selv en Craftsman og den æder en kilerem i sæsonen, sikkert fordi jeg har en naturgrund og er lidt hård ved den. Jeg plejer bare at smide den op på et par bukke så den kommer i en fornuftig arbejdshøjde, men den er nok anderledes end din.
Har for øvrigt fundet gode priser på remme på http://www.haveparkdele.dk
okt 2015
Følger: 5 Følgere: 32 Emner: 45 Svar: 263
jul 2019
Følger: 2 Svar: 2
PIX Power Transmission tilbyder kevlar® forstærket kileremme til græsslåmaskiner, 4L PIX Transmission Kevlar® "1/2" kileremme, 4L-K kilerem er populære at udskiftninger i græsslåmaskiner, sneskovle og andet udendørsudstyr. De blå kevlar® kileremme og v-remme er lavet med kevlar forstærkning og er designet til drev med stor skive diameter for høj trækstyrke og modstandsdygtighed over for stødbelastninger.
Kilremmen er dækket af et tyndt lag af bomuldsvæv for at sikre en høj modstandsdygtighed over for slid og reduceret glidning mellem kilerem og remskive. Vores XDV2-48 4L Kileremme er i stand til at modstå et højt niveau af omvendt bøjninger, og bruges til remtræk strammeruller på bagsiden at kileremmen.
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 210 Emner: 104 Svar: 3.864
Jeg ved ikke om Tommy fik løst sit problem. Ellers kan du Erik B. måske hjælpe ham.
Se hans problem her:
https://www.motorcykelgalleri.dk/forum/tuning/528965-kilerem_paa_maal__original_er_for_bred_og_for_lang_?t=1563909111&unread=1#lastViewed
Lægge havetraktor på siden?!