Gadeforvirret P-vagt {{forumTopicSubject}}
Så dumpede der lige en påmindelse om en ubetalt P-afgift ind i min E-boks. Jeg har ikke set nogen i min forrude, så en vittig hund, må jo have fjernet afgiften fra min vinduesvisker, da han gik forbi. Så jeg har ikke været klar over denne P-afgift før nu.
Men når man kigger på den, så aner P-vagten ikke meget om Svendborg
Stof 2000 ligger i Voldgade. Ikke i Korsgade. Så allerede her er forvirringen lidt totalt.
i Voldgade (overfor Stof 2000) må man holde i 15 minutter - og så er der ikke tale om en zone med parkeringsforbud, men om en zone med tidsbegrænset parkering.
Ligeledes i Korsgade - her må man holde i 60 minutter i de dertil indrettede båse.
Jeg har gjort indsigelse mod afgiften af de grunde - jeg aner jo ikke hvor jeg har holdt...!!
Men gætter på, at jeg i sidste ende nok kommer til at slippe de 510 kr.
jun 2005
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 12 Svar: 271
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ny-stikker-app-uddel-p-boeder-og-tjen-300-kr-per-gang/7103219
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.342
det er desværre den kedelige kultur der nu også er kommet til Danmark
jeg sidder bare og venter på hvornår folk med dashcam fra Danmark angiver hinanden eller bombarderer youtube med deres videoer af folk der gør noget galt, vær så venlig folkens ikke at synke til det niveau, det er under lavmålet
jun 2005
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 12 Svar: 271
Dansk mentalitet har ændret sig markant over de sidste få år.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 75 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 2.281
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.342
min bror fik da ridset en bil 2 gange, så meget bilen skulle omlakeres fordi han holdte ulovligt parkeret, det mente en idiot fra en anden vej i nærheden lige han skulle håndhæve, han skal bare være glad for det ikke var min bil for så var der håndmadder og hårdtslående argumenter ved kasse 1
apr 2009
apr 2009
apr 2008
Følger: 61 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 639
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 846 MC-er: 11 Emner: 183 Svar: 1.340
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.573
Hvis du har en opfattelse af at mit formål med denne tråd er at få 117 forskellige råd til, hvordan jeg undslår mig at skulle betale P-afgiften, så må jeg skuffe dig.
Jeg har ikke de fjerneste problemer med at betale, når jeg kvajer mig.
Nå - men der er kommet svar fra Parkeringskontrol Nord i Ålborg, som har franchisen i Svendborg. Og de arbejder dælme hurtigt, deroppe Nordenfjords. Og sørme så, om det ikke viser sig, at P-vagten var udstyret med et kamera og har fået taget en masse billeder af dytten.
Jeg havde stort set næsten ret i alt hvad jeg skrev - bortset fra at jeg havde overset den lille detalje at Svendborg Kommune for nogen tid siden, har valgt at fjerne skiltet med 15 minutters parkering i Voldgade (der var der jeg holdt). Havde skiltet stadig været der, var parkeringen lige efter bogen. Så jeg har været offer for min egen vanes magt.
Jeg betaler afgiften, ser glad ud, kommer videre og finder fremover et andet sted at holde, når jeg har ærinder i området. Jeg skrev dog til selskabet, at de nok bør overveje om et kursus i Svendborgs geografi ikke kunne være relevant for deres P-vagter - det andet er lidt utjekket
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.573
Det er da set møj værre end dette
Gadeforvirret P-vagt