Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så der patter(og røv)
  • #1   24. apr 2007 F**k jeg ligger flad af grin...

• #2   24. apr 2007 Den sidste synes jeg måske nok var unødvendig....

• #3   24. apr 2007 "No animals were harmed during this recording."

• #4   24. apr 2007 LMAO

• #5   24. apr 2007 Ej synes lige det er grov nok!!

• #6   24. apr 2007 nu ikke blødsøden;)...-men den sidste var nu godt nok en for meget:P

• #7   24. apr 2007 Gad vist om nogen af eftersætterne har fanget ham og delt lussinger og kradsemærker ud??

Sidste offer så bestemt ud til at være valg fordi hun nok ikke kunne løbe stærkt smiley

• #9   24. apr 2007 Hehe, totalt sjovt smiley :) smiley

• #10   24. apr 2007 Henrik S: Hørt!

Kan heller ikke se det sjove i det. Synes det er at gå langt over stregen, på den ufede måde!

Er fuldstændig ligeglad med om folk synes jeg er blødsøden, men gjorde nogen den slags mod min søster, skulle de nok få lov at føle hvad blødsødenhed kan udvikle sig til...

• #11   24. apr 2007 FØJJJJ til den sidste

• #13   24. apr 2007 Det var sjovt hvis det var i Japan.

• #14   24. apr 2007 For meget.

• #15   24. apr 2007 Ej hvor er i sjove at hører på biker.....
    Den sidste var for meget hvorfor fordi hun ikke var en model type, eller at det kunne være jeres egen mor ???

Tænker er der ingen som går med BH, i det land hvor de har filme det...

Men ja det var noget som blev gjort, der i 4-5 kl....

God dag, husk at nyde det gode vejer....

• #17   24. apr 2007 hehe siger ikke noget
    men man kan sgu næsten se det hele , selvom de har tøjet på !!!!

• #18   24. apr 2007 .... HA HA ... Når nu alle de 20 kvinder har fået sundet sig lidt-så håber jeg for dem at,de har nok HUMOR til at se det skægge og forholdvis uskadelige i det skete.. Og at de er i stand til smilende at,fortælle om episoden til deres nærmeste,så de også selv får et grin ud af det-som vi andre fik. Kan selv stadig huske i skolen hvordan jeg rykkede en nederdel af en skoleveninde-og vi er stadig bedste venner og griner stadig af hændelsen. Gudskelov at mange stadig har overskud til sjov i hverdagen. Tør godt sige at min mormor på 85 år,ku se det sjove i sådan en oplevelse... Mvh Helle ( 46 år)

• #19   24. apr 2007 Triko (Brande) S: Det er sgu da også lidt noget andet hvis det var en joke imellem venner, jeg tror næppe der er særlig mange kvinder som ville synes det var specielt morsomt eller humoristisk hvis en eller anden klammert kom løbende og rykkede tøjet af dem mens de gik på gaden. Det er da bare helt enormt respektløst og ikke særlig sjovt!

Synes det er langt over stregen det der..

• #20   24. apr 2007 .. Hej Camilla ( Randers ) ! ØH har Du chekket mit navn på indlægget før : HELLE... Altså Camilla-ikke alt i verden kan man måske se det sjove i-før bagefter (forhåbentlig). Men jeg vil forbeholde mig ret til at bevare min -form for humor-om Du kan lide den eller ej.. smiley Tror lige jeg vil have en GRINER mere og se den en gang til.... : ) : )

• #21   24. apr 2007 hehe ja den var lidt grov for ikke at sige meget... var nok blevet temmelig negativ hvis det skete for mig...

• #22   24. apr 2007 Er sikker på det er aftalt spil.. ligner det godt nok...

• #23   24. apr 2007 Må indrømme at jeg synes også det er at gå over stregen. Man kunne jo næsten kalde det tits slapping.

Carsten: Ang. det med hængerøvsbukserne, så ville det være humor. De foolk der går med dem, indbyder jo nærmest til det.

• #24   24. apr 2007 Anne K: Lige præcis!

Vi reagerer vidt forskelligt på den slags oplevelser!

Nogle vil kunne grine af det og forsætte deres liv uden at tænke nærmere over det, mens andre ikke vil kunne gå alene på gaden, uden konstant at skulle kigge sig over skulderen.

(Lige som ved et bankrøveri. Nogle er tilbage på arbejdet dagen efter, mens andre går psykisk ned og skal bruge flere måneder eller år før de igen kan vende tilbage til en normal hverdag igen.)

Har selv prøvet en lignende situation, hvor to af mine venner og jeg blev forvekslet med nogle røvere, og oplevede en meget voldsom anholdelse. Vi var 2 der kunne grine af det kort efter, mens den sidste skulle bruge flere måneder på at bearbejde oplevelsen og stadig ikke kan lide at snakke om det, trods det efterhånden er flere år siden.

• #25   25. apr 2007 Anne K:
    Artikel fra BT:
    (link fjernet)
    De har desværre fjernet billedet, hvor vi ligger på Jorden og 5 politimænd står og peger på os med deres pistoler (10 sek senere stod der 12 med trukne pistoler...)
    Artiklen passer dog ikke helt, politiet var i tvivl om vi skulle have røvet en bank (eller var det nu en tank...?) - De havde i hvert fald ikke helt styr på det!

• #26   25. apr 2007 ... Hold da helt op ! Sikke voldsomme reaktioner-vi er ved at ende ud i... At samligne det skete med : Happy slapping-og bank røveri ! Jeg forstår det desværre ikke helt. Nu i vores Mc klub her i Brande-befinder kvinden sig-der var udsat for det meget tragiske røveri i Midtbank,hvor hun blev holdt op af røveren og fik en kniv mod struben-og hvor det endte med at politiet skød røveren. -Kvinden der er-helt helt anderledes mærket for livet af denne oplevelse. - Og jer der så kraftig understreger at-klippet vi har set i denne tråd-står til sammenligning med virkelighedens brutaliteter- vil jeg gerne sige til : Pas endelig godt på med ALT-både hvad I kunne finde på at lave sjov med-og hvilke Jokes I kan finde på at fortælle til andre mennesker-for også der kan I uønsket komme til at ramme andre mennesker på deres følelser. - Jeg er håndværker og muligvis er vi også lidt - hårdføre-men personligt kan jeg kun sige at :Jeg trives rigtig godt med den uhøjtidelige facon,vi har sammen på byggepladser. Til sidst og hånden på hjertet : Synes I ikke at den var lidt sjov,klippet som denne tråd begyndte med ? Smil smiley smiley

• #27   25. apr 2007 ... PS..... Jeg glemte at skrive navn- for det er IKKE min mand der har skrevet indlægget.. Mvh Helle

• #28   25. apr 2007 Helle (/Triko):

Jo, jeg tror da de fleste herinde, til dels, godt kan se det sjove i det! Men der er heldigvis også en del, der kan tænke lidt længere og sætte sig ind i, at trods de selv er nok så hårdføre og upåvirkelige af en situation som denne, så vil andre måske få varige psykiske men af oplevelsen. Omsat til håndværkersprog: Nogen har sikkerhedssko på og kan godt tåle at blive trådt over fødderne. - Resten må du selv gættet dig til... smiley

Eksemplet her, med at hive tøjet af fremmede kvinder synes jeg ikke er sjov, fordi den minder om det, som er mange kvinders største frygt, når de går alene på gaden, nemlig at blive voldtaget. Så lige netop i dette tilfælde vil jeg mene at risikoen er væsentligt større end ellers.

I bund og grund handler det vel om empati...

• #29   25. apr 2007 .... Gudskelov christian,så virker det til at vi er -lidt- enige-den var lidt sjov,...Og skal vi så ikke lade den ligge der... De færreste mennesker er vel ude på at,skabe problemer for deres medmennesker... Men gør vi alle ikke,et eller andet som sårer-fornærmer-dybere end vi måske har evne til at vide,på forhånd..? - Og de unge mænd blev altså opsat på at gennemføre Deres små skøre ide`,og jeg tror ikke De har haft til hensigt at,skabe traumer for andre.. Og selvfølgelig tænker mennesker sig om,på hver deres måde,ellers underkender man jo faktisk sine medmennesker... Og ligegyldig om vi kan lide det eller ej-så lever vi i en lidt skør verden hvor der så også sker - skøre-ting.... Godt eks. med sikkerhedsskoene,men jeg er hverken hård eller bruger de omtalte sko ! - Selvom det nok er -skørt ! : ) : )

• #30   25. apr 2007 Hehe, Godt så, det er jeg glad for at høre!

-og jo, der skal da bestemt også være plads til sjov og ballade, ellers ville vi jo kede os ihjel smiley

Kommentér på:
så der patter(og røv)

Annonce