734 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Muldjord Muldjord

Det har ikke en skid at gøre med motorcykler,,,, overhovedet.

Men dem der kører motorcykel er ganske fornuftige og godt alment vidende.

Så jeg kunne godt tænke mig at spørge om noget herinde, som jeg ikke kan få et uvildigt svar på de andre steder jeg har prøvet.

Jeg har en mark på 17500m2 som jeg skal leje ud til den lokale rideskole.
Jeg vil gerne etablere en ridebane på 60x20 meter og 2 sandfolde på hver 800m2 Det er i alt 2800m2

Marken er med rimelig muldjord, og en stikprøve viser at der er ca 40 cm ned til sand. Det vil sige at der er omkring 1120 kubikmeter muldjord, der kan trækkes af og sælges.

Den lokale vognmand vil give 50kr pr m3 hvis det ligger i en stak og at jeg så læsser ham når han har brug for et læs eller 2. Det har jeg ikke mulighed for.

Hvor kan jeg afhænde omkring 1000m3 jord til en fornuftig pris?

Jeg ved at det er kørslen der koster, så det skal nok være lokalt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muldjord
  • #1   28. mar 2018 Skynd dig at ringe til folketinget, de må da skulle have fyldt hovederne op engang imellem smiley

• #2   28. mar 2018 Lav en vold og gem jorden til marken skal genetableres.
    Så er du fri for at købe jord til den tid.

• #3   28. mar 2018 Når marken skal genetableres så har jeg 5880m3 jord fra resterende 14700m2 mark som jeg kan låne lidt af.

Jeg skal bruge pengene fra jordsalg til at etablere ridebanen

• #4   28. mar 2018 Troede alle jer med marker havde en traktor med skovl på eller en rendegraver smiley

Der er ikke en af dine naboer der har den slags du lige kan låne til at fylde vognmanden op med ?

• #5   28. mar 2018 #1. Tom l.. smiley Ikke sikker på de kan bruge det. Sidst Jeg så dem. Havde de deres eget hovedet oppe i røven. smiley

• #6   28. mar 2018 Du graver bare et hul og hælder jorden i?

• #7   28. mar 2018 #5 Du mener altså at de er selvforsynende, så de bare stopper hovedet i røven og hælder mere lort ind i det? Det lyder faktisk som noget der godt kunne passe smiley smiley

• #8   28. mar 2018 Jeg har selv en gammel rendegraver. men vognmanden kommer jo kørende i tide og utide og vil have lidt jord. Og jeg har sådan noget almindeligt 6-15 arbejde.

Vognmanden gider jo heller ikke vente 20 min på at få læs, i grusgraven får han jo bare en enkelt skovl, og så er den bil læsset og han er videre i den tavle hverdag.

• #11   28. mar 2018 hæld i sække med 5 kg i hver og sælg dem ude ved vejen,så køber tyskerne dem,de vil så gerne købe jord i danmark. smiley

• #13   28. mar 2018 Tvivler på du kan sælge det, som nævnt tidligere skal der være papir på alt materiale vognmanden flytter. Brædstrup vognsmandforretning harper det, for at sælge det til haveejere. Til 300,- /m3 er der ikke meget til at læsse og køre med det 2 gange og hælde det igennem harpen.
    Jeg havde selv lagt det i depot.

• #14   31. mar 2018 Vi har lige lavet en dressurbane på arbejde, du skal huske på at det ikke bare er at grave 40 cm mul af og fylde sand på.

Bunden skal laves fast og drændene og det kan ikke bare laves med ral (Sten) da det hurtig vil gå op gennem sandet og så er banen ødelagt.

Som jeg ser det, har du 2 muligheder, du kan se om du kan finde en vognmand der vil aftage mulden, evt. i bytte for noget sand, eller du kan bruge det til at lave en vold rundt om banen, hvilket nok vil være bedst, da det giver læ for rytterne.

• #15   2. apr 2018 Hvis du kan få hver af de over 1000 afviste asylanter til at skride ud af landet, kunne de som betaling for deres uretmæssige ferie i Dk, tage en en m3 med ud af landet hver. 2 fluer med et klask. Jeg ved godt, at du så ikke får penge i lommen, men dem har du vel, ret beset, sikkert også nok af. Eller måske kan der flyttes et par tusser fra de mange millioner som Danmark bruger hver år på fejlslagne integrationsprojekter. Til folk, som vil skide Danmark og Danskere et langt stykke.

• #16   2. apr 2018 #1: Men det er jord. Ikke lort, smiley som vores tåbelige folketings politikere tydeligvis har istedet for hjerne. (Synes jeg.)

• #17   2. apr 2018 Så gik der lige nationen i den... Har altid været meget overrasket over alle de forskellige emner som der kan blandes flygtninge eller politikerer ind i smiley

• #18   2. apr 2018 #17: Hvorfor skal det være ildeset at have en mening om, at mennesker i hobetal befinder sig ulovligt her i landet?
    Du foretrækker måske tavshed? Ligesom svenskernes politikere?
    Så dine elskede politikere kan skjule kendsgerninger for "racister" som mig. Kendsgerninger som f.eks 60 gruppevoldtægter på et år. 60! Og 1....een var der en svensker involveret i. Sådan noget gider jeg ikke at finde mig i. Og slet ikke her i skandinavien hvor jeg er vokset op og har boet hele mit liv. Og det gør mig ikke en skid til racist. Men din udtalelse er tåbelig synes jeg. Faktisk ligeså tåbelig som at være racist. Og nej: Jeg stemmer ikke, og har aldrig stemt på DF. Og iøvrigt synes jeg at ekstremt venstreorienterede er næsten ligeså dumme og uudholdelige som ekstremt højreorienterede. Og religiøse fanatikere fra ligegyldigt hvilken religion. Osv osv. Og dette har IKKE EN SKID at gøre med om folk er mere brune i huden end jeg. Du kan bare svare løs på det her. Men ligeså lidt som du sikkert gider spilde tiden på "racister", gider jeg ikke spilde tiden på at diskutere mere med dig. Så regn ikke med et svar.

• #19   2. apr 2018 #18 Det kunne være at du skulle læse reglerne engang til, eller måske bare læse dem! Og generelt er det sgu da snotdumt at begynde med politiske, eller som du læner dig alvorligt op ad, småracistiske indlæg! Der er faktisk en del af dem du taler ned til, som også er her og kører MC!!! Jeg måler ikke menneskers værdi på hudfarve eller lignende, men på hvordan de opfører sig, og du er lavt på listen her smiley
    Så hvis du "ikke gider" mere, er det nok en rigtig god ide! smiley

• #20   2. apr 2018 Hold nu kæft med at kalde mig racist. Jeg vil skide på hvilken farve folk har. Hvem har iøvrigt udnævnt dig til kong fuckin gulerod over internettet. Det er fanme dig, ikke mig som bruger et hagekors i mit profilbillede.
    Og så kan du kalde mig for racist? Gu mangler jeg da så et filter...har givet problemer hele mit liv. Men du må sgudda være decideret DUM i nakken.
    Taler jeg ned til voldtægsmænd? Politikere som forsøger at skjule virkeligheden? Er du også vild med pædofile eller hvad fanden er der ivejen med dig. Jeg gider ikke diskutere mere med tåber, er hvad jeg ikke gider....jeg ved ikke hvad f... DU hentyder til. Men skrid da selv. Og se starten af tråden. Det er sgu dig selv, som nævner politikere med jord i hovedet....altså starter med at skrive om politikere. Nå.

• #21   2. apr 2018 Nå, men hvad blev der af muldjorden?

• #22   2. apr 2018 Præcis Søren.

• #23   2. apr 2018 Hvad med en crossbane, hvis der er plads nok?

• #24   2. apr 2018 #21 og 22: I har ret. Jeg holder nu.

• #25   2. apr 2018 #21 Det ser ud som om at en lille troll har fyldt det i hovedet smiley

• #26   2. apr 2018 #18
    Hvor skrev at jeg at det er ildeset at have en mening om.... What ever.. Men at du kommer ud med din mening omkring et emne om at få lavet en ridebane ???
    Du skal seriøst overveje hvorvidt det er klogt at tænde for din computer, når du lige er kommet hjem fra morgenfest smiley smiley smiley

Kommentér på:
Muldjord

Annonce