{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  info om suzuki gs 500
  • #1   12. apr 2007 Jeg har haft en ´98 model. God begynder cykel. Den havde ingen problemer i den tid jeg havde den.


    /Peter K


  • #2   12. apr 2007 Det er nok en af de mest gennemtestede cykel på marked kunne jeg forstille mig.. den har jo været her længe så alle børnesygdomme er væk ihvertfald på de nyere modeller.. Og jeg har aldrig haft problemer med min.. så vil stærkt mene det er en fin cykel..

    hvor gammel skal den være den du vil have Jacob?


  • #3   12. apr 2007 Jeg har haft en 2005 og det var alletiders cykel. Meget driftsikker og som Peter skriver en glimrende begyndercykel.

  • #4   12. apr 2007 jesper: jeg regner med en 98/99 ikk ældre end dem ihvert fald..

  • #5   12. apr 2007 Okay ellers kendte jeg da lige en der havde en k6'er til salg smiley

  • #6   12. apr 2007 For: Stabil hvis den for de forskrevne service, og man ikke kører den tør for olie. Det vrimler med dem på brugtmarkedet, da den er lavet siden 1989 og nyprisen stort set altid har været lav, så man kan presse prisen som køber. Godt transportmiddel fra A-B. Letkørt for alle. tager ikke magten fra dig.

    Imod: Gammeldags, produceret siden 1989, og motoren er i de direkte linie den samme som den der sad på GS400 i slutningen af 70'erne, og motorgangen føles også fra den tid. Giver man den tæsk brænder den olie af. Kender en del der har brændt deres GS'ere af, fordi de ikke regnede med en "ny" mc brugte så meget olie. Blød affjedring, så den åler sig mere gennem svingene end konkurrenterne. Mange af dem på brugtmarkedet, så salget når man er blevet træt af den efter 6 måneder kan blive svært, og køberen vil altid prøve at presse dig. Dårlig finish, selv på meget nye årgange kan der findes rust på stellet.

    Summa sumarum: God stabil MC der kører fint til begynderen og ham der ikke kører race, men bliver hurtigt kedelig, og lad dig ikke narre af skivebremse på begge hjul samt monoaffjedring. Den er ikke moderne.
    Alternativerne fra Cagiva, Honda, Kawasaki og Yamaha er bedre MC'er.

    /
    Jesper


  • #7   12. apr 2007 Jacob L: Lad være med at hænge dig i alderen. Du kan få en 92'er helt ned til 25.000,- og er den passet godt nok, og har fået skiftet sliddele som bremser og gaffelfjedre (hvis den har trillet mange km) er den et bedre køb end en 98/99'er til 35-40.000,-
    Teknisk set er de ens.


  • #8   12. apr 2007 jesper: jeg er åben for det meste.. bar kom med lidt facts og en pris hvis det er

  • #9   12. apr 2007 Jamen den er lige her, der står en masse fin info om den:

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10390

    Ved faktisk ikke lige hvad hun vil have for den smiley men du kan da prøve at høre..


  • #10   12. apr 2007 Facts om hvad? Har nævnt de facts om GS'eren der er...

  • #11   12. apr 2007 jesper lyngby: det var ikk til dig, men jesper randers.. hehe

  • #12   12. apr 2007 Helt ok. Men en 2006 model der allerede er til salg, bevidner at man hurtigt vokser fra GS'eren...

  • #13   12. apr 2007 Det er egentligt ufatteligt så meget brok du kan sige om en GS500 Jesper (Lyngby) ...

    Altså det er jo en pisse fin cykel og de folk der køre på dem er sku glade for dem..

    Og hvem siger det er fordi man er vokset fra gs'eren? der kunne da være andre årsager? Eller hvad?


  • #14   12. apr 2007 jesper randers. kan kun give dig ret. hehe...

    men jeg tror nu at valget falder på en gs 500


  • #15   12. apr 2007 Det er sku også en fin cykel.. Jeg er ihvertfald glad for min, den køre sku bare derud af..

  • #16   12. apr 2007 Jesper: Ja der kan sagtens være mange andre årsager til man sælger. Ingen tvivl om det. Og jo, som jeg skriver er det en god stabil MC, der kører og starter uden brok. Og vil gøre det i mange km og år, hvis den bliver passet. Det der er det største minus ved den, er ejerne der ikke accepterer at det er en MC der var moderne for 7 år siden, men derimod lader sig narre af en sportslig udseende kåbe malet i GSXR farver, og tror de får en racer... :o)

    Og ja, jeg indrømmer gerne det er en hamrende stabil MC og et godt transportmiddel, men den halter begefter de andre i samme klasse.
    Det eneste der holder GS'er oppe på statestikekrne i DK, er den lave anskaffelsespris. Hvis den op gennem 90'erne havde kostet det samme som CB500, GPZ500/ER5 og XJ600 ville der værre færre af dem på brugtmarkedet.

    Men som skrevet en del gange. Godt stabilt køretøj, sammelignet med den danske leverpostej. Godt pålæg, men kedeligt i længden :o)

    /
    Jesper


  • #17   12. apr 2007 Jacob L: Inden du beslutter dig, så prøv også alternativerne, så har du det at sammenligne med. Selvom du allerede er brændt varm på GS'eren, mister du intet af at prøve gcad der ellers findes på markedet. Tværtimod. Det giver dig kun mere erfaring.

  • #18   12. apr 2007 Jeg har også selv kørt GS 500E som begynder cykel, ikke moderne, nogen racer, eller den bedste finish, men de kører sgu glimrende til en begynder. De er også billige at forsikre, der er masser af brugte stumper til dem, samt et væld af tilbehør.

  • #19   12. apr 2007 Jeg vil sige den nye model de har lavet med bredere tank og ny kåbe osv så er det sku da blevet en mega pæn mc... Da jeg så på den gamle gs'er så ville jeg heller ikke have den da.. men så så jeg den nye og så var jeg ellers solgt .. syntes sku det er en pæn mc også..

  • #20   12. apr 2007 Jesper: Ja den er er blevet meget pænere at se på (i den nøgne udgave), og ser moderne ud. Men teknikken er den samme.

  • #21   14. apr 2007 ja de køre godt.
    min er tilsalg for 30000 hvis det er står i ålborg..
    fang mig på 25219895
    søren.


Kommentér på:
info om suzuki gs 500

Annonce