634 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Baboom :-) Baboom :-)

Rodede lige rundt inde på Baboom (don't ask). De har åbenbart en gruppe, der hedder SEX klubben, men er det ikke en smule foruroligende, at man under gruppens annoncer finder en miniature pony (???). Ved ikke helt om jeg ønsker at vide hvad den laver der...

http://www.baboom.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=49

http://www.baboom.dk/html/mar_alle.asp?GroupID=49

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baboom :-)
  • #1   8. apr 2007 Det eneste sjove ved Baboom er når de skal sælge en trøje , så tager de billeder af deres patter, og man kan lige skimte trøjen.

Ellers er den en vammel hjemmeside, der burde modereres. Jeg får ihvertfald en grim smag i munden, når man kan side og læse om 15 årige pigers sexliv og erfaringer.

(måske bare fordi de syntes jeg er for gammel til dem smiley

Nej det er sgu sørgeligt

(fordi jeg først var 16 ?)

Sgu alt for tideligt at de render rundt og opføre sig sådan !

(hvorfor gjorde ingen det dengang jeg var i den alder ? )

Nej det sgu for klamt med den side.

• #2   8. apr 2007 Enig....synes der er en tand for mange billeder af små piger der lægger en masse makeup og så poserer...kønt er det ikke...

• #3   8. apr 2007 Enig med jer begge...man håber lidt, at når man engang skal have børn er der sket nogle ændringer i den generelle mentalitet. Ville ihvertfald nødigt have en teenage-pige, der som 12 årig lignede en lolita, viste sig halvnøgen offentligt og var kæreste med én på 20 som hun havde mødt på et morgenværtshus

• #4   8. apr 2007 Det er bare arto2, og det er pisse klamt.. Hader sådan noget! Tag sgu da ud og mød nogle mennesker på ordentligvis i stedet! Og nej, du skal ikke have 3kg make-up på og have ordnet 12 snitter inden!!

• #5   8. apr 2007 ja den side burde lukkes.... den er alt for useriøs og jeg kan ikke rigtig se meningen fra admins side...

• #6   8. apr 2007 tror det lokker mange mærkelige personer til med mærkelige tendenser....

Og så burde de (saom andre har skrevet før) sætte/oprette en aldersgrænse......

Det er næsten mere et dating web for unge personer

• #7   8. apr 2007 Hvis i vil møde RIGTIGE mennesker og samtidig drikke en masse så kom til Sønderborg i aften smiley

• #8   8. apr 2007 ja, baboom er squ de pædofiles højborg, fatter ikke den side

Kommentér på:
Baboom :-)

Annonce