1.030 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Mænds julegaveønsker Mænds julegaveønsker

Pricerunner har lavet en oversigt over hvad mænd mellem 40 og 50 ønsker sig til jul:

1) Mobiltelefon
2) Penge
3) Gavekort til rejser
4) Tøj
5) Gavekort til shopping
6) TV
7) Tablet
8) Gavekort til underholdning
9) Sko
10) Bærbar PC

Jeg kan kategorisk afvise, at ovenstående er den korrekte liste. Den rigtige liste ser sådan ud:

1) Værktøj
2) Værktøj
3) Værktøj
4) Værktøj
5) Værktøj
6) Værktøj
7) Værktøj
8) Værktøj
9) Værktøj
10) Penge til værktøj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mænds julegaveønsker
  • #1   5. dec 2017 Enig! Kvalitetsværktøj kan man ikke have nok af smiley .
    Har lige ryddet mit værksted for alt værktøj, og købt nyt (læs: brugt en middelsvær formue) fra Gedore, Hazet og Wera - Luxus...

• #2   5. dec 2017 Og din jul er allerede blevet meget bedre - ikk'? smiley

• #3   5. dec 2017 Man siger, at lykke ikke kan købes for penge. "Man" har åbenbart aldrig oplevet glæden ved at have et stykke kvalitetsværktøj i hånden... smiley
    Og jo, julen er reddet! Jeg sniger mig af og til ud på værkstedet om aftenen med det ene formål, at se og rører ved det nye værktøj. Min kæreste ville tro jeg var gal, hvis hun tog mig på fast gerning. Jeg forstår heller ikke alle hendes valg, men sådan er de to køn jo så forskellige...

• #4   5. dec 2017 Engang i mellem må man bare lige en tur ud i værkstedet og køre et par omgange med skruemaskinen. Ikke fordi man skal skrue i noget, men så er man nulstillet igen - væk fra arbejde, julegaver, julestress og alverdens andre ting. Så bliver man lidt gladere og kommer pludselig i tanke om noget mere værktøj, som man ønsker sig.

Jeg skulle skifte hjul på kærestens bil i weekenden og var LYKKELIG over min Makita akkuslagnøgle, da jeg skulle have de gamle af - det var lige ved, at jeg skiftede dem en ekstra gang alene for at køre lidt mere med værktøjet.

• #6   5. dec 2017 Min ser således ud.:

1) Fritid
    2) Fritid
    3) Fritid
    4) Fritid
    5) Fritid
    6) Fritid
    7) Fritid
    8) Fritid
    9) Fritid
    10) HP4R

Der er booket 21 banedage i udlandet i ´18 og så skal der findes 8-10 dage mere til at lufte Duke`n i.... Hader de regnestykker her ved årets udgang smiley

• #7   5. dec 2017 Brian S> Er det for 2017 eller 2018? smiley

• #8   5. dec 2017 @Søren
    2017 er HELT slut og har været det i et par mdr smiley
    Glæder mig sindssygt til næste sæson... Når først kassevognen krydser grænsen så er der ro i sindet smiley Det er før og især efter presset er tungt smiley
    Sommerferien med familien blev i år til 3 dage ( hvis vi tæller de 2 dage med hvor den stod på guns´n roses i kjøvenhavn....... Konen påstår det ikke tæller med da hun ikke synes jeg slappede af smiley smiley smiley )
    Ellers er ALLE resten af årets dage været arbejdsdage, ikke en eneste fødselsdag,konfirmation ect ect....

Det skal der rettes lidt op på næste år smiley smiley

Hvis jeg får alt på min ønskeseddel så vil jeg bruge mine 9 fridage i værkstedet sammen med min HP4R smiley smiley smiley

• #9   5. dec 2017 Det er velfortjent så - jeg synes du skal fejre den kommende HP4R med en iskold bajer. Og lidt værktøj smiley

• #10   5. dec 2017 Ja jeg have 32 punkter på min, men da jeg overdavrede den til min bedre halvdel. Tog hun en kuglepen og stregede alle dem ud. Hvor "Porsche" eller Porsche reservedele nummerer indgik i..

Så nu er der ikke flere ønsker tilbage smiley Så regner med aflyse alt jule i alt fremtid.

• #11   5. dec 2017 Jeg var satme også lykkelig da vi kom ud til en forsøgt stjålet og gennemrodet fiat panda sidste uge.

De havde ikke rørt 1200kr Bahco-sættet i bagagerummet smiley

• #12   5. dec 2017 @Niels.

Du havde da ikke forventet nogen som helst hjerne funktion hos en person der vil stjæle en Fiat Panda vel ??? smiley

• #13   5. dec 2017 Heyheyhey! Det er faktisk en ret solid lille bil (derfor de ikke fik den med) smiley De kunne ikke skrælle nøglecylinderen, så de tog til sidst et vindue. Og JO de har været snotdumme...De tog hverken det nye 900kr servomodul (styrudslagssensor), radio eller bahcosættet. Nej de forsøgte åbenbart, i afmagt, først at kortslutte bilen (men startspærre?) og derefter at stjæle batteriet. Hvilket de heller ikke kunne, for det sidder jo både med strop (som de klippede) OG en lille klemmemuffe....Velkommen til Odense

Men jeg vil da gerne ønske mig et nyt værktøjssæt, bare for at have ét der er rent.

• #14   5. dec 2017 Uha Søren jeg købte også sådan en Makita slag nøgle i Oktober og kunne ikke vente nok på at der skulle vintersutter på slæden smiley Jeg købte både den lille 480 nm og den store 1000 nm.......... Har det med værktøj som kvinder har det med sko !!!

• #15   5. dec 2017 14> Jeg har "kun" den lille på 480 eller 500 Nm, men det er jo et vidunderligt stykke værktøj - jeg finder hele tiden ting at skille ad og samle! smiley

Skulle den store så koste, at hun får et par nye sko - jamen, så tager jeg gerne det med smiley

• #17   6. dec 2017 #12 Politiet sagde også at han var i den forkerte afdeling da han var inde for at anmelde tyveriforsøget. De henviste til afdelingen for sindssyge kriminelle smiley

• #18   6. dec 2017 Søren Bøgh N...når du så runder de 50 + så må ønsket jo være de næste + 10 år :
    Flere hænder
    Flere hænder
    Flere hænder
    Flere hænder
    Flere hænder
    Flere hænder smiley

• #19   6. dec 2017 Tror nok julegaven fra mig selv i år skal være sådan en fætter her... smiley

https://markdormangarage.files.wordpress.com/2010/02/p1090644.jpg

Kommentér på:
Mænds julegaveønsker

Annonce