626 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hjemvendt fra Herning stumpemarked... Hjemvendt fra Herning stumpemarked...

Hello Alle ;O)

- Er netop vendt hjem fra en hel dag til stumpemarked i Herning.

Vil bare lige høre om der er andre der er blevet Røv..... = ...rendt af den stand som solgte dvdafspillere til bilen. Jeg har lige pakket min udaf kassen og plastic og bobbelplast og hvad sker der ikke en skid - der kommer lyd og den køre med filmen - men billede er der ikke og ydermere sidder der en gul post-it lap på indv. side af cd/dvd låget hvorpå der står - HVID SKÆRM...
Havde først købt en og da jeg pakkede den op inde på pladsen manglede der kabler og batteri - jeg fik den naturligvis bytte til en NY som sælgeren sagde og tog den fra en kasse og da jeg så at kassen var tapet og brød den op og så alt var i plastic tænkte jeg ikke videre over at afprøve den - men FUCK - har dog haft et enkelt billede ved at give skærmen en "lille dask" men er den bare kaput eller...

og er i andre som har købt sådan en som virker eller ikke gør

De blev solgt som nye
Martin P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemvendt fra Herning stumpemarked...
  • #1   17. mar 2007 hvor købte du den fra? for uanset om den er købt på stumpemarked eller hvad den er, så er den jo dækket af garanti når den er ny, med mindre den er solgt sort

• #2   18. mar 2007 jeg så godt gutten der solgte de dvd afspillere, så han solgte en for 250 kr, allerede der tænke jeg mit,
    tror så også det var en af hans kumpaner der solgte de der gps-systemer til 1300 kr, ren for lirens skyld viste vi interesse for dem, bla fordi fruen arbejder med navigation til dagligt og han fyrede en masse salgs-gas af som slet ikke passede sammen med det indhold der var i kassen, håber squ ikke han har taget røven på alt for mange

Kommentér på:
Hjemvendt fra Herning stumpemarked...

Annonce