{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.994 visninger | Oprettet:

Michael N
Michael N
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 19

Behøver seriøs hjælp (RMX) {{forumTopicSubject}}

Hej McG

Mit problem er at min Suzuki RMX (årgang 2000) ikke kan starte med standard cylinder (41 mm). Jeg kan starte den ved at løbe den igang, men ikke på kickeren.
Ved tun cylinderen jeg har starter den på kickstarteren, men kan ikke indstilles (har prøvet 2 udstødninger, 2 karburatore, mange dyser, nålen i stortset alle hakker m.m.).

Jeg vil så høre om det kunne være falsk luft ved blokken?
Det er kommet efter vi skiftede krumtap - siden der har den ikke ville køre godt som den gjorde førhen.

Men hvis jeg vælger og skilde den af, SKAL jeg så skifte simmerringe hvis jeg ikke piller ved dem?

Med venlig hilsen,

Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Behøver seriøs hjælp (RMX)
  • #1   22. feb 2007 undskyld jeg sprøger men er det en scooter

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    jul 2006

#2   22. feb 2007 Ja og har spurgt inde på SG men de ved det ikke..

Jeg har rodet med den i ½ år nu og har fandeme prøvet alt efterhånden :S

• #3   22. feb 2007 Skild motoren helt ad igen, og tjek at ALT sidder ordenligt og skift simmerringene og alle pakninger.

Men hvis du har rodet ved den i et halvt år og ikke har fået den til at køre? smiley

Overvejet at få en anden til at kigge på den?

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    jul 2006

#4   22. feb 2007 Har haft en del til at kigge på den - det var ikke mig som samlede blokken. stod ved siden af og så på.. det eneste jeg ikke har prøvet er at få den til mekaniker som koster 400+ kr i timen

• #5   22. feb 2007 Du kan meget let finde ud af om det er falsk luft.

Tag en dåse diesel-start, lad motoren stå i tomgang, og sprøjt ved alle samlinger. Altså blokhalvdele, ved studs, karburator, bundpaning o.l.

Giver den udslag i motorlyden (stiger eller falder i omdrejninger) er det der du har fejlen.

Kommentér på:
Behøver seriøs hjælp (RMX)

Annonce