{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

A plug in the But...! {{forumTopicSubject}}

Igen torsdag fik jeg et spyd i bagdækket.. smiley

Igen ramlede der noget af ladet på en håndværker bil.. suk.. smiley

Lå 20 m bag ham i et langt højresving, hvor han gav så meget gas at alt skramlet i hans kurvevogn røg over i venstre side af ladet og en pakke m popnitter ud over kanten, - ned og nærmest eksploderede ud over min vejbane.. Jeg slap med kun at samle en op..!!
Men så er der jo også kun 499 til vores medtrafikanter...! smiley

Sidst var det Pozidive skruer der lå drysset ud i en lang stribe, hele vejen ind af Helsingør motorvejen.. der nappede jeg to, men lod dem sidde dækkets levetid ud, efter at have skudt med en gang skum..

Stort set hver dag I øjeblikket, er der gaver fra kurvevognene..! Jævnligt lange spor af diesel olie, ofte ser det ud til at være almindeligt at lægge plastdunke, uden fastspænding eller lukket låg !! i grabben på Kuboto'en på anhængeren..!

Tirsdag sidste uge, igen en stump plast afløbs rør, hvor jeg lige nåede at dukke mig, - men der kom et hak i front kåben..!

Popnitter duer ikke til at lappe MC dæk med..! smiley surprice ! Så nu skal jeg køre rundt med en Plug jeg måtte skyde i her til formiddag, dækket har blot kørt 2000km og klarer det selvfølgelig fint med en plug, men bare SÅ irriterende at køre med i et ellers nyt dæk..!!

SÅ hvis og hvis min røv er spids og vi evt. Kender nogen der kører kurvevogn til hverdag, - kunne det være fedt de lige gad og gå en tur rundt om den og tage en speed-checker af lad og hænger..!
Suk..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  A plug in the But...!
  • #1   10. dec 2016 Enig, der lægger meget lort på vejen, jeg har altid være heldig men netop som jeg skulle til trackday fik jeg en skrue i dækket. Kørte bare med det, og stadig nu efter 2000km. den er blevet filet flot ind i dækket, som alligevel skal skiftes.

    Der er mega ærgeligt.
    Har selv oplever en skovl der røg af en ladvogn og som skøjtede hen ad vejen så jeg måtte undvige. dog i bil, men den kan lave meget skade!

    Straffen burde være langt hårde, hvis man køre med ting der ikke er spændt på lad.


  • #2   10. dec 2016 Jeg oplevede på en sort vej om natten, at der var en idiot der havde lagt bunden fra de der traffikkegler ud på vejen, så jeg smadrer over den med 80km/t, men forbliver mirakuløst på.
    Dækket tilgengæld smadre sammen med fælgen, og jeg må af med 2000 kroner og 3 måneders ventetid for at komme ud at køre igen..

    Super fed oplevelse... eller noget.


  • #3   11. dec 2016 Det er bare sur røv når andres fejl koster penge... jeg havde købt et hjelm kamera og tændt det hver gang jeg kørte, så kan man vel få sådan noget dækket ? smiley

  • #4   11. dec 2016 Dashcams er ikke så dyre, alle burde have et i deres bil. På mc er det lidt svære men muligt. Det skal jo gerne være så let som muligt så man også gør det hver gang, også på de små ture, så noget fastmonteret der selv starter og sletter vil være bedst.

  • #5   11. dec 2016 Det havde jeg ikke lige overvejet men det ville selvfølgelig være at foretrække smiley

  • #6   12. dec 2016 Ja.. Bestemt værd at overveje.. smiley

    I dag var det nogle andre håndværkere der havde tabt et par kasser og en kabeltromle i vejkanten..!

    Jeg hader når det sker..!? smiley smiley smiley

    (Fantastisk vejr i øvrigt, - igen idag..!! Hurra for global warming..!) smiley

    smiley


    profilbillede
Kommentér på:
A plug in the But...!

Annonce