{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Min helt egen crash compilation... {{forumTopicSubject}}

Nu det er blevet så populært med billeder af andre der styrter og kommer til skade, vil jeg da ikke holde mig tilbage, for at bidrage med lidt af mig selv også...

Glad for at jeg kører med fullface hjelm på mc og ikke sådan en fesen cykel-hat der ikke hjælper en skid!

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=719

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min helt egen crash compilation...
  • #1   31. jan 2007 Hov glemte da lige at sige at det var på mountainbiken og ikke SZR'en. Heldigvis da!

• #2   31. jan 2007 det ser da ud til du sluppet meget nemt..
    Har da set dem dere værer 8)

• #3   31. jan 2007 Det ser sq ikke ud til at det gik som planlagt. Håber du er helt oven på igen.

Det er måske dig der er blevet filmet her ;o)

(link fjernet)

Mvh/

Bach

• #4   31. jan 2007 Av for s...

Har du overvejet at cykle med mc-hjelm?

Mvh. Rune smiley

• #5   31. jan 2007 Av, den er træls. Men mountainbiking kan godt gi' lidt skrammer. Jeg fik smadret mit lår til Downhill-træning forige år - kønt var det ikke: (link fjernet) 10:35:26

Kører du freestyle eller bare "normal" mountainbiking?

• #6   31. jan 2007 Bach: Det kunne det sagtens være! Jeg tager også gerne det der er værre, når jeg har mine "moments" men det plejer at gå bedre end ham der...

Rune: Ja og fuld læder smiley ;-)

Theis: AV for s... det må sgu have gjort ondt! Mit gjorde forbavsende lidt ondt heldigvis (var jo heller ikke så slemt), og så kan man jo godt grine af at man ligner et værtshusslagsmål... PS Jeg prøver at holde mig til alm. mountainbiking, men det lykkes ikke altid...

Meget heldigt sluppet, når jeg tænker på at jeg har en øjensygdom der gør at jeg ikke må få stød på mit højre øje, pga risikoen for afstødning af min transplanterede hornhinde...

• #7   31. jan 2007 Ad, det lyder ulækkert med det øje, hehe. Men heldigt at der ikke skete mere. Jeg røg også på skadestuen i sommerferien efter et styrt med hovedet først (også til træning), da jeg troede et led i nakken var røget. Det var det heldigvis ikke, men jeg fik et fjæs lidt i stil med dit. Det var sgu svært at blive lukket ind på diskotekerne dagen efter.. hehe

• #8   31. jan 2007 ... og det så sådan her ud et par dage efter. Det kække smil gør det ikke just bedre.

(link fjernet) 18:35:13

• #9   31. jan 2007 Hehe cool, så er jeg ikke den eneste der bruger hovedet!

Har heldigvis ikke været i byen siden da...

PS Hvad er det for nogle ski der står bag dig?
    Har lige købt sådan en her på skiferie i østrig (Giro G10, Andy Finch special edition), den er super fed:
    http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/snowshack_1934_2005664

• #10   1. feb 2007 Fed hjelm, kan du smide hørebøffer i?

Skiene er K2 Public Enemy med Salomon 910s-bindinger. De er fine til rails og andet ungdomspjat. smiley Men cyklerne får nu mest tid, går bare og venter på den nye sponsorcykel (den sidder fast i USA lige nu på fabrikken).

• #11   1. feb 2007 Tror jeg ikke, men jeg kan nu også bedst lide at jeg kan høre hvad der sker omkring mig. Det er helt vildt, så godt man hører med den hjelm på + at den ingen ting vejer smiley

Synes jeg kunne genkende bindingerne smiley Kører lige nu på et par Salomon Equipe 10 SC. Super sjove med en svingradius på 12 ,2 meter (kan lave 360 grader skærende sving på pisten), men de er desværre ikke lige så gode at køre stærkt på som mine gl. Rossignol 9X..., men en drøm i pukler, opkørt sne og til sjov og ballade på og uden for pisten!

Kommentér på:
Min helt egen crash compilation...

Annonce