716 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Træning af køreteknik. Træning af køreteknik.

Hej galleri.
Har i steder på Sjælland hvor i finpudser lidt på køreteknikken. Og jeg mener ikke trackdays og kørekurser. Bare et sted hvor der er ro og plads til at man kan ligge og få knæet lidt i asfalten. Jeg har et sted i Køge hvor der er rundkørsler og ro, men det kunne være rart at dreje lidt til højre også :0) Og jeg er ikke så vild med at køre med de nedlægninger på landevejen, da der tit er grus i højresving. Samtidig vil jeg heller ikke genere andre trafikanter mere end højst nødvendigt. Og ja, jeg skal igang med at køre trackdays. Det er mere når man lige er ude og trille og har lidt tid at slå ihjel.
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning af køreteknik.
  • #1   9. aug 2016 Den træning du ønsker skal selvfølgelig foregå på en lukket bane og ikke ude i trafikken, hvor der pludselig kan dukke anden trafik op. Det er alt for farligt både for dig og os andre, når du kommer drønende rundt hvor man mindst forventer det. Start da straks med et trackdays kursus, hvor du får rigelig med tid til at træne.

• #2   9. aug 2016 Jeg kan ikke se noget forkert i at træne teknik i den virkelige verden, det giver trods mere mening end at køre rundt i den "forkerte" side af vejen på bane.
    I det østjyske er motorvejs firkløveret e45/a15 flittigt brugt, når man så bliver træt af højre sving, har de lagt en kæmpe rundkørsel lige ved siden af smiley

• #3   9. aug 2016 #2 Nu er den virkelige verden bare ikke indrettet til at træne i.

• #4   9. aug 2016 Nu mente jeg også et lidt afsides sted. En stor P-plads, øde industri kvarter, eller noget. Det er jo ikke for at ligge og ræse, bare træne lidt sving i fred og ro. Ikke i trafikken, der er jo ikke nogen grund til at pisse folk af :0)

• #5   9. aug 2016 skat i høje tåstrup har nogen gode p pladser

• #6   9. aug 2016 TAK Peter L

• #7   9. aug 2016 +1 på skat i høje Taastrup.

Og jo, trafikken kan da sagtens bruges til at øve teknik, man skal bare ikke udfordre grænserne i trafikken. Det kan man snildt gøre på en stor p plads.

Kommentér på:
Træning af køreteknik.

Annonce