{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

udstødningsManifold til mercruiser diesel 220hk d254 {{forumTopicSubject}}

Ja det er så meget OT , men de andre gange jeg har haft et problem , har der siddet en med en løsning , smiley jeg har en nyrenoveret motor hvor den ferskvandskølede manifold , har vist sig at være defekt, så skulle der være en herinde der kender til et sted der har en liggende , eller en der kan lave en sådan manifold hører jeg gerne om det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstødningsManifold til mercruiser diesel 220hk d254
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #1   10. jul 2016 Har du billeder af det?

Jeg tænker at det gør det nemmere at finde en der evt kan lave noget..

• #2   10. jul 2016 Hmm. smiley
    Hvis du har mulighed for at komme/ sende det over til hundested, har de da indtil flere særdeles kompetente motor og marineservice steder der bare kan det der.. smiley
    Eks.. Topstykke og marineservice, 4798 0040..
    Men smeden på havnen, kan helt sikkert også klare det, selvom det nok mest er hvis du allerede ligger i havnen med en busted motor.. smiley smiley
    Jeg har været kunde begge steder, ikke så meget snak, de laver det bare - så den samme skade ikke sker igen!
    smiley

• #3   10. jul 2016 Sajmon : ja foto kunne godt sættes ind , Men man kan kun se kassen udvendigt , det er meget kompliceret med rør indvendigt ,og køling i mellem og udenpå . så tænker det nok skal være nogen der har prøvet det før .
    Henrik A : Hundested er en mulighed lige nu søger vi verden rundt smiley har forbindelse til flere marineforhandlere , problemet er at den er udgået ,så vi skal enten være heldige at der ligger en et sted , eller at nogle har prøvet at lavet en før.
    Mange tak til jer begge for input , jeg vil gerne på vandet ,så alt hjælp er velkommen smiley

• #4   10. jul 2016 Næh.
    Jeg tænker skam også de laver en ny til dig fra bunden af..!
    De kender jo det gøjl indefra og ud..
    Flere af dem er jo udlært på motorfabrikken.. smiley

Prøv at vende det med dem imorgen..
    smiley

• #5   10. jul 2016 Henrik : jeg vil prøve at give dem et kald og høre hvad de siger til det , heldigvis er vejret træls , men jeg vil på vandet NU smiley tak for hjælpen.

• jacob J
    jacob J Tilmeldt:
    maj 2015

Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 147
    #6   10. jul 2016 Hvad er defekten og hvad motor er det ?

• jacob J
    jacob J Tilmeldt:
    maj 2015

Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 147
    #7   10. jul 2016 Mit bud er en Cummins motor ring evt. til Ole Thisted marine han er lidt træg men ved hvad han snakker om. smiley

• #8   10. jul 2016 Jacob : er ikke helt med på hvad du spørger om ? , manifolden er flækket (og kan ikke svejses ) og motoren en mercruiser (vmmotor) hvis det er det du mener .
    Jeg har talt med Ole fra Thisted Marine , meget flink mand der gjorde alt hvad han kunne , men desværre uden held.

Kommentér på:
udstødningsManifold til mercruiser diesel 220hk d254

Annonce