SÅ ER DET SKET..........!!!!!! {{forumTopicSubject}}
Vedr tidligere indlæg:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=25157
Forhandlingerne starter mandag aften i Næstved!
Et interesseret firma fra et af de tidligere østblok-lande sender 6 repræsentanter op for at forhandle betingelserne for salget og de tilskud der ville kunne opnås i forbindelse med restaureringen af området!!
Valget på et Øst-firma skyldtes deres erfaring med nedslidte ghettoer, boligblokke (lejekaserner) samt dårlige veje. Samtidig er de ikke så nøjeregnende med kvaliteten af indbyggerne, hvilket har været et stort problem. De øvrige interessanter ville kun gennemføre en evt handel såfremt der skete en deportation!!
Så glæd jer, venner!! Sjælland vil blive Danmarks nye Campingplads, med spa-bad, rusjebane og gratis bilvask (for at lokke gæster til Øen).
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 271
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 115
apr 2006
dec 2003
Følger: 100 Følgere: 95 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.476
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.893
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 168 Svar: 1.109
Allan(Haslev): Vil lige gøre dig opmærksom på at vi muligvis inspicerer enkelte spisesteder i Haslev de dage!!
Thomas (skive) S: Din ide er faktisk god!! Hvorfor har du ikke ytret den under de indledende udkast til økonomisk afkast af indskuddet til rekreativt område??
Tore (København) S: hmm..... hvorfor ser du på hvad jeg lukker ud?? De fleste andre lytter da!!
apr 2006
er at der ik må larmes mere end 58db vilket gør at der skal proppes vat i alle out put´s ... og et rekreativt område?? giver ingen eu tilskud da det ik kan ejes af private...
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.158
Men jeres Jyske træmønter ER IKKE gangbar mønt herovre. 2 milioner jydepenge svarer til hvad jeg giver for et Taiwan dæk til min Geely ( ca. 300 dkr ).
Ellers en god ide..........Men hvad med Bornholm, det må da lige være noget for jyder; man forstår heller ikke hvad de siger,så I passer godt sammen.
Men ,det er ellers rart at høre at du er på banen igen.Har savner din fede humor, så velkommen tilbage.
MVH KIM.
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.158
Jeg har det med Jyder som med MZére ; De er ikke særlig smarte,kønne eller prangende.Men jeg holder nu engang alligevel af dem....De kære små.
De varmeste hilsner og en fortsat god weekend til ALLE.
KIM.
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.049
SÅ ER DET SKET..........!!!!!!