{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

SÅ ER DET SKET..........!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Vedr tidligere indlæg:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=25157

Forhandlingerne starter mandag aften i Næstved!

Et interesseret firma fra et af de tidligere østblok-lande sender 6 repræsentanter op for at forhandle betingelserne for salget og de tilskud der ville kunne opnås i forbindelse med restaureringen af området!!

Valget på et Øst-firma skyldtes deres erfaring med nedslidte ghettoer, boligblokke (lejekaserner) samt dårlige veje. Samtidig er de ikke så nøjeregnende med kvaliteten af indbyggerne, hvilket har været et stort problem. De øvrige interessanter ville kun gennemføre en evt handel såfremt der skete en deportation!!

Så glæd jer, venner!! Sjælland vil blive Danmarks nye Campingplads, med spa-bad, rusjebane og gratis bilvask (for at lokke gæster til Øen).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ ER DET SKET..........!!!!!!
  • #1   20. jan 2007 syntes vi har campingpladser nok der er kun morgensure koner i strækbukser, 25kg formeget på sidebene og er fyldt lokums spand i den ene hånd samt 20 røde look iden anden ... nææææ vis man skulle bruge den klat forurenet jord til noget skulle det være en seriøs GP bane rådhuspladsen kunne så bruges til branderplads. og alle BZérne kunne få arbejde i pitten så gør de da lidt gavn...der er også direkte forbindelse til de nordiske lande og brobetalingen laves bare om til bane batalning da det er de eneste veje ind til LAS VEJGAS...dette ville også hæve eu tilskudet mangegange da alle udenomsarialer kan braklægges og dermed kunne indbringe 1300kr pr kektar per år .... det skulle måske overvejes ... tænk på alle de mc lister der er i verden de ville kunne samles under et tag .... er det helt useriøs eller hva ...........

• #2   20. jan 2007 Torkild. Du har da vist lidt formeget fritid...

• #3   20. jan 2007 ps.. og vis vi alle købte det ville der jo heller ik være nogen færselslov da det bliver privat område... og der skal heller ik tænkes på støjvæg de der er vand hele vejen rundt .... bare indbetal 1000 kr pr. mand på min konto i unlandet så går drømmen i opfyldelse ... vi skal bare lige have jason w.. ind som vej og transportminister...

• #4   20. jan 2007 Thorkild som President.....:-)

• #5   20. jan 2007 Når man nu ser på alt det andet som thorkild lukker ud.. tjaa.. så er det vel ikke meget værre/bedre end de gængse politikere vi har her i landet..

• #6   20. jan 2007 Tak for forståelsen, venner.

Allan(Haslev): Vil lige gøre dig opmærksom på at vi muligvis inspicerer enkelte spisesteder i Haslev de dage!!

Thomas (skive) S: Din ide er faktisk god!! Hvorfor har du ikke ytret den under de indledende udkast til økonomisk afkast af indskuddet til rekreativt område??

Tore (København) S: hmm..... hvorfor ser du på hvad jeg lukker ud?? De fleste andre lytter da!! smiley

• #7   20. jan 2007 problemet med at lave det til et rekreativt område??

er at der ik må larmes mere end 58db vilket gør at der skal proppes vat i alle out put´s ... og et rekreativt område?? giver ingen eu tilskud da det ik kan ejes af private...

• #8   20. jan 2007 Ja, ja ja Torkild.
    Men jeres Jyske træmønter ER IKKE gangbar mønt herovre. 2 milioner jydepenge svarer til hvad jeg giver for et Taiwan dæk til min Geely ( ca. 300 dkr ).
    Ellers en god ide..........Men hvad med Bornholm, det må da lige være noget for jyder; man forstår heller ikke hvad de siger,så I passer godt sammen.
    Men ,det er ellers rart at høre at du er på banen igen.Har savner din fede humor, så velkommen tilbage.
    MVH KIM.

• #9   20. jan 2007 Mit tidlere indlæg skal tolkes positivt.
    Jeg har det med Jyder som med MZére ; De er ikke særlig smarte,kønne eller prangende.Men jeg holder nu engang alligevel af dem....De kære små.
    De varmeste hilsner og en fortsat god weekend til ALLE.
    KIM.

• #10   21. jan 2007 Thomas for præss

Kommentér på:
SÅ ER DET SKET..........!!!!!!

Annonce