907 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Togbane i haven Togbane i haven

Vi har alle vores små finurligheder, som vi går og nørkler lidt med.
Mine forældre har dette: http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/off-topic/18309-lgb_tog_i_haven__anderledes_hobby_
Hvis nogen kunne tænke sig at opleve dette, er der "åben have" i morgen søndag d. 3/7 fra 13 til 17. Det er gratis at deltage. Der vil ikke blive serveret mad eller drikke. Men man er velkommen til at selv medbringe forsyninger, og nyde dem i haven.
Arrangementet foregår i Nustrup, 10km fra Vojens. Yderligere adresse oplysninger, fåes ved henvendelse til mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering af gaskomfur 1.200 kr.
  • Montering af skabslågrr 650 kr.
  • Fixe afløb i Vesterbro køkken og (evt tjekke opvasker) 900 kr.
  • Opsætning af 2 lampe 300 kr.
  • Skift af dørbælg på vaskemaskine 600 kr.
  • Samling af have bænk 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Togbane i haven
  • #1   2. jul 2016 Fulgte lige dit link til fotoalbummet. Utroligt fede detaljer der er på dine forældres togbane. Jeg kan rigtig godt lide miniaturer, og var specielt imponeret over drejeskiven, og patineringen af lokomotivet.

• #2   2. jul 2016 Ja der er lagt afsindig mange timer i det. Om man er togtosse eller ej, kan man næsten blive imponeret smiley

• #3   2. jul 2016 Cool..... Elsker passion smiley

• #4   2. jul 2016 flot flot,men hvor gør i af det hele om vinteren?.

• #5   2. jul 2016 bygninger bliver taget ind om vinteren, og de hjemmelavede bygninger, har et hjemmelavet "telt" om sommeren når det ikke bliver brugt. Materiellet står altid indendøre.
    Skinner ligger ude helt året rundt, det kan husene faktisk også tåle, meeen så holder de ikke så længe pga af store træer i haven osv

• #6   2. jul 2016 Utroligt at det er så holdbart.
    Men cool projekt! Jeg har altid haft en lille forkærlighed for togbaner. Der er et eller andet interessant over dem, og dine forældres projekt er bestemt gennemført. smiley

• #7   2. jul 2016 Ja det må man sige, de har godt nok os knoklet for at få det lavet smiley
    Det er faktisk utroligt med holdbarheden. Men af og til kan der også brække noget af husene, som lige skal ha en klat lim.
    Man kan så os sige, at det er noget dyrere end almindeligt legetøj smiley

• #8   2. jul 2016 Har kigget dit link igennem... Den støreste respekt herfra til dig og dine forældre... Er helt vild med den måde de har fået deres eget og familiens liv ind over.. Tænker på kirken de er blevet gift i, bedsteforældrens gård og traktor..

Lidt sjovt at kigge dine billeder igennem, for model tog er ikke mig, men man kan sku ikke blive andet en imponeret... Det er virkeligt gennemført.
    Ærgelig at bo på sjælland.. Kunne været fedt at kigge forbi med ungerne ellers...

• #9   2. jul 2016 Takker for de pæne ord smiley
    jamen det er blot at planlægge en tur, og suse over grænsen i samme omgang, og handle ind til sommeren smiley

Kommentér på:
Togbane i haven

Annonce