Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TCX Infinity Evo goretex
  • #1   10. apr 2016 Har TCX støvler og syntes kvaliteten er fin. Deres størrelse er i mine støvler lidt til den lille side i forhold til andre sko, så du skal måske gå en størrelse op.
    Ellers ingen klager her. Mine er ca. 5 år gamle og har kørt ca. 60.000 km, så de har holdt godt. Er stadig hele, men begynder at se lidt brugte ud.

• #2   10. apr 2016 Jeg har et par oxtar goretex, som er det de hed tidligere. Har i de 13 år jeg har brugt dem, absolut intet at være utilfreds med. Har altid været tætte, og først nu er de faldet lidt sammen i hælkappen.

• #4   10. apr 2016 Tak for indput, har pt Diadora Touring GT2. de er egentlig fine nok man bare købt et nummer for lille, min egen fejl. Så TCX bestilles større
    Nå nu der skal findes en afløser på størrelses problemet, ville en opgradering til et par goretex støvler være oplagt.
    TCX Infinity EVO er ændret lidt i toppen af støvlen i forhold til den "gamle" model. Nogen der ved om dette er til det bedre eller ringere ?
    Den nye aftapning skulle være mere smidig i sål og derfor ha lettere betjening af gear skift ?
    Samt et cool mønster, suuk man skiftede sine Anakee 3 til Metzeler tourance next. Det bliver ikke Metzeler næste gang.

profilbillede
  • #5   10. apr 2016 Jeg har Tourance EXP på min, og er heller ikke tilfreds. Next skulle være en forbedring, men lyder ikke til du er helt tilfreds.

• #6   10. apr 2016 Tja det var hvad der var at købe på træffet i Garmisch Partenkirchen sidste år. De var på bud til 1996.- incl montering. De larmer mindre end Michelin Anakee, vejgrebet er som nogenlunde ok, men de er meget nervøse og levende at køre på i sammen ligning med Anakee. Hvide striber og ujævnheder mærkes tydeligt. De har dog aldrig bragt mig eller cyklen på uopretlig afveje. Samt på rent sand er de klart Anakee 3 underlegene. Nogen synes måske at den megen feedback fra dækkene er lækkert, men Metzeler er desværre ikke min kop the. Michelin anakee 3 var larmende men et produkt man havde 100% tillid til.

Skal på kører kursus i næste måned, og der bliver Metzeler maks testet lige som Anakee 3 blev det sidste år på samme bane. Kan godt vende tilbage med en lille sammenligning efter kurset d 14-15 maj

• #7   10. apr 2016 Lidt samme historie jeg har med EXP modellen (bortset fra greb i løst underlag, der har jeg intet at sammenligne med). Men ustabile og nervøse ved motorvejshastighed. Grebet er jeg dog tilfreds med. Bortset fra en lille forhjulsudskridning på Knutstorp, har jeg ikke manglet greb.

• #8   10. apr 2016 Tror det næste Jeg prøver bliver bridgestone battlax adventure A40 Eller hvis der skal køres mere off road end on så Anakee Wild.

profilbillede
  • #9   10. apr 2016

profilbillede
  • #10   24. apr 2016 Så er Støvlerne kør til, de er dejlig varme at kører med selv i 0 til 5 grader.
    Dog smed jeg de originale såler væk til fordel for brynjes indlægs såler. En fantastisk forbedring, som at gå i rigtig gode vandre støvler eller sports sko.

profilbillede
Kommentér på:
TCX Infinity Evo goretex

Annonce