866 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hvad skal der ske? Hvad skal der ske?

Jeg vil sgu ud og køre en god lang tur idag for at blive lidt mere vandt til min nye Suzuki. Jeg bor i Østjylland, er der noget man bare skal se eller køre på indenfor 150km radius? Evt. et par flotte steder man kan tage nogle lækre billeder eller sådan noget.

Kom med jeres guldkorn smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal der ske?
  • #1   12. mar 2016 Hey Frederik
    Nu kan jeg se at du kommer fra Ry og der er der da også nogle bud ligeså omkring Silkeborg selvom der mangler nogle blade på træerne rundt omkring men der er jo også flodt omkring Vejle egnen men Mols bjerge er da også et godt bud men det er da lidt køligt ennu smiley
    Mvh jens

• #2   12. mar 2016 Hvis du bor i ry, så kør til gammel ry, og kør mod Sdr. Vissing og brædstrup
    Eventuelt køre af de små veje forbi ydding skovhøj, eller Ejer Bavnehøj smiley

• #3   12. mar 2016 Go tur Frederik

• #5   12. mar 2016 Området omkring Himmelbjerget har nogen fede veje og fin natur.
    Djursland er også flot og har mange fede veje, Kaløvig er rigtig fin og der er selvfølgelig også slotsruinen hvor der ofte er træf.

Det var mine yndlingsområder da jeg boede i Århus.

Kommentér på:
Hvad skal der ske?

Annonce