{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Totalt sindsyge mennesker på TV2 netop nu.
  • #1   1. mar 2016 Send det hjem .............

• #2   1. mar 2016 Nej nej skyd dem nu. Husk det er små terror celler. Så når de holder deres bøn, så spræng hele reden i luften. Om et par år sker der meget mere terror og de har overtaget landet, med deres Sharia love. De kan jo bruge de kriminelle bander til at udfører det beskidte arbejde. Danskerne giver op og undskylder hele tiden.

• #3   1. mar 2016 fuck hjem ..

• #4   1. mar 2016 Og hvor ville det dog være skønt hvis man brugte sin facebook til at diskutere den slags! Jeg ved godt at det er OT, men derfor kunne man godt holde politik og lignende ude af dette forum, men det ligner jo også snart FB, så måske er det bare mig smiley

• #5   1. mar 2016 Face kører det samme. Når eb eller TV2 smider deres racistiske artikler op, men beder folk om at skrive i sorbert sprog. Men de så selv skriver racistisk i deres artikler

• #6   1. mar 2016 Det er vel ikke anderledes end hvad der står i "vores" gamle testamente

• #7   1. mar 2016 Husk de gør som imamen siger. Så bliv iman og sig: Allah sagde til mig igår at på søndag, skal vi tages vores eget liv. Allahs ord er lov! smiley så er problemet løst smiley

• #10   1. mar 2016 Muslimer er en af de største plager på denne jord for den moderne verden, måske kun overgået af global opvarmning. De bidrager med så lidt (3 nobelprismodtager i 100år indenfor hardcore fagene fys-kemi, og ingen i matematik (økonomi)). men vil ha så meget...

Der er altid undtagelser, men det er klart den befolkningsgruppe der er lavest uddannet, højst kriminalitet, lavest bidrag osv.

Jøderne derimod er meget dygtige, Kan vi ikke få nogle flere af dem i stedet.

• #11   1. mar 2016 Tid til ny skydeskive

profilbillede
  • #13   2. mar 2016 Det overrasker vel ikke nogen? Vi har sgu da vidst at Grimhøj var fyldt med tosser i mange år nu.

Og så handler den her side on motorcykler og ikke fucking islam og imamer. Vi høre ikke om andet i medierne, kan vi ikke slippe for det lort her?

Hører ikke hjemme her....

• #15   2. mar 2016 det er en meget dårlig ide at importerer alle de lorte problemer, vi har problemer nok at se til med div bleg ansigter der ikke kan opføre sig ordeligt her i landet, så ingen grund til at få flere tosser ind i landet .
    mvh

• #16   2. mar 2016 Hvis man nu tager hudfarve og religion ud af debatten, så undgår man at der går racisme i den.
    Så er det nemlig kun en debat om hvordan skal opfører sig i Danmark og det ved de fleste heldigvis endnu, resten må så forlade landet i god ro og orden.

• #17   2. mar 2016 Hehe pas nu at venligboerne og div pladderhumanister ikke finder vej herind og kalder jer alle sammen for fremmedfjendske, nazister, nynazister, dårlige mennesker, egoister og ja listen er mega lang smiley men jeg mener det samme som de fleste af jer. Spark de forbandet lorte mennsker ud af vores land og det kan kun gå for langsomt!!! God dag til alle smiley

• #18   2. mar 2016 Det sjove er så at venligboerne alle er på kontanthjælp, dagpenge og sygepenge smiley men hvis du siger til dem. Vi trækker mere i jeres kontakt hjælp. Så går de amok.

• #19   2. mar 2016 #18

Hehe ja ok smiley

• #22   2. mar 2016 hmm.
    prøv at læs igen hvad jeg skriver.

på godt dansk

vi har tosser nok bland vores egne, vi behøver ikke at importerer problemer .
    du forstå, elles franki komme besøge dig .

smiley smiley

• #24   2. mar 2016 jamen så er vi jo enig, det er nemlig det jeg mener , vi har problemer nok, behøver ikke at importerer problemer ude fra.

så har jeg forklaret det flere gange,
    mvh

• #27   2. mar 2016 Nææ. Men det kort bliver altid trukket med alt snart. Man burde gøre det omvendt. Er det fordi jeg er hvid? Er du racist?

• #29   2. mar 2016 Arbejdede for en invandre på Frederiksberg i en cykelforretning sidste år i november ( aktivering )
    Der var han den største fusker. Men kasse apperatet ikke virkede og han så tog alle kontanter ned i lommen, uden at registere dem.
    Men kun registere dankortet. Ved opgørelse om aften. Han ville ikke give løn helst, men kun give det sort og så til 100kr i timen. For der skulle jo betales skat af dem. Hahah som om han selv ville indberette skatten til skat.

Derfor jeg vil åbne en cykelforretning på frb.

Der er for mange af de fuskere og ødelægger det for min branche smiley

• #30   2. mar 2016 de er nutidens nazister, føj for helvede en rotterede

• #32   2. mar 2016 Det mest rystende ved denne historie, er at det tilsyneladende kommer som en overraskelse for politikerne, at islamiske tekster prædikes af imamer i moskeerne.
    Det han siger, er lige efter bogen, og det foregår i moskeer overalt i verden.
    Dokumentationen er overvældende, - også før denne 'afsløring'.
    Der er masser af det samme på youtube, og nettet flyder over med instruktionsvideoer om hvordan man skal slå kvinder på korrekt islamisk vis.
    Det er også fine og tydelige anvisninger på korrekt halshugning af muslimer, der ønsker at forlade islam.
    Nu farer de op, som om det er kommet bag på dem, men vent og se - om en uge er alt ved det gamle, og man kan igen blive dømt for racisme, hvis man kritiserer islam.
    Vi kan jo ikke have at folk går rundt og fornærmer nogen, bare fordi de bekender sig til en ideologi, hvor volden altid lurer lige rundt om hjørnet.

• #33   2. mar 2016 Jamen for helvede da ! ..- Jeg kommer her for at dele min interesse for motorcykler, ikke for at svine muslimer til. Jeg synes ærligt talt at niveauet dropper virkelig alarmerende.
    Kan vi ikke bare blive enige om, at en kriminel, er en kriminel, og skal retsforfølges for det ? Det kan da ikke være rigtigt, at man på forhånd er dømt ( som eet eller andet).
    Der må vel være en form for rimelighed

• #34   2. mar 2016 Henrik M
    Der er mulighed for at vælge OT fra, eller lade være med at klikke på et opslag.
    Jeg kommer her fordi det er voksne mennesker med meninger og erfaring indenfor mange felter, mc var det der trak mig herind, men nu er det lige så meget alsidigheden og især det at der ikke er så mange "scooterhoveder" her inde, de er på BG.

OT betyder off topic, dvs at man taler om noget der ikke har med gruppens hovedlinie at gøre.

• #35   2. mar 2016 #34 Nu er der så meget forskel på at spørge om hjælp til et lokum der løber over, og til rent politiske oplæg!! Ikke fordi jeg ikke er enig med dig, for det er jeg såmænd nok smiley - det hører bare ikke hjemme her! Dette burde være om MC, og så alle de andre ting i livet vi skal have hjælp til, TV, PC, som nævnt lokummer, men politik, det behøver vi ikke her!

• #36   3. mar 2016 OT skal nok mere ses som pausen på arbejdspladsen, der er vi heller ikke altid seriøse og faglige, der kan der også godt gå pik, patter og platheder i den engang imellem.
    OT er måske også stedet, hvor mange kan få lov til at dele fustrationerne med andre, når indebrændtheden skal ud.
    Slip dampen ud og kom videre, værre er det ikke.

• #37   3. mar 2016 Jeg kan altså ikke se de store problem i det her !!
    Om det er pik, patter eller politik ?? Det står jo enhver frit for om man åbner emnet !!

• #40   3. mar 2016 var der en der sagde patter!!!!!????

profilbillede
  • #41   4. mar 2016 Åh gud smiley hun er dejlig... dejlige lårbasser smiley smiley paaaatter står ikke øverst på listen hos mig smiley

• #42   4. mar 2016 # 33

"Det kan da ikke være rigtigt, at man på forhånd er dømt"

På forhånd???
    Denne tråd er et resultat af nogle udtalelser, der er helt i overensstemmelse med islams tekster.
    Hvorfor skal man ikke kunne kritisere det, uden der kommer politisk korrekte og fjollede påstande om, at man på forhånd dømmer alle muslimer?

• Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

Følgere: 3 Svar: 313
    #43   4. mar 2016 Steffen - der er da masser her i tråden, der dømmer alle muslimer. Læs den lige igen, hvis du ikke har bemærket det.

Så det synes jeg ikke er fjollet.

• #44   4. mar 2016 der er forskel på at dømme og konstatere....

• Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

#45   4. mar 2016 Ja, for det er jo en objektiv sandhed, at muslimer er idioter alle sammen, mens jøder er nogle flinke, dygtige folk?

Come on Elias, der findes næppe mere åbenlyse eksempler på fordomme end lige præcis det.

Jeg gør min ingen forhåbninger om, at jeg kan overbevise dig eller nogen andre ignoranter om noget som helst, men det, du skriver ovenfor, er dumt, uanset hvordan man læser det.

• Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

#46   4. mar 2016 I øvrigt er jeg enig i, at den imam er helt galt afmarcheret, og jeg kan også godt se risikoen ved at åbne dørene for tusindvis af folk fra en anden kultur og religion, så jeg er ikke "venligboer" eller venstreorienteret eller naiv.

Jeg gider bare heller ikke læse ren idioti.

• #47   4. mar 2016 Ifølge "religionen.dk" er der ca. 14 millioner tilhænger af jødedommen
    Der er ca. 1,6 MILLIARDER af tilhænger af islam.

Muslimerne har modtaget tre nobels priser i hardcore fagene.
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Muslim_Nobel_laureates

Jødderne har modtaget en meget lang liste jeg ikke orker tælle:
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Jewish_Nobel_laureates

Og husk lige på forholdet... der er over 114 muslimer for hver jøde....

Der du skriver er naivt. Jeg har statistik og fakta på min side, du har en forhåbning.
    Herudover ser vi jo herhjemme på statistikkerne hvordan det går %-mæssigt med jødder ifht. muslimer.

Jeg var på arbejde da angrebet mod Charlie hebdo skete. Min tidl. arbejdskollega som er "standard" muslim (og ikke en eller anden radikaliseret terrorist) sagde: "De bad selv om det, det er fuldt ud for tjent!"
    Det er en skræmmende kultur, og den bidraget som sagt med så lidt ifht. os andre.

• #48   4. mar 2016 Hvordan antal Nobel priser kan blive et udtryk for et folkeslags intelligens, er mig fuldstændig ubegribeligt!?

Det er ligesom at kalde den "hvide race" overlegen, fordi ikke én eneste af anden etnisk baggrund blev nomineret til en Oscar smiley

• Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

#49   4. mar 2016 Der er ingen sorte, der nogensinde har fået en nobelpris indenfor de "hardcore" områder.

Er sorte så også dummere end hvide?

Der er kun seks kvinder, der nogensinde har fået en nobelpris indenfor de "hardvore" områder.

Er kvinder så også dummere end mænd?

Eller er det din statistik, der ikke kan bruges til noget?

• Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

#50   4. mar 2016 I øvrigt kender jeg også - rent anekdotisk, ligesom din åndssvage historie - muslimer, som faktisk er nogle flinke og dygtige folk.

Nogen af dem har lange uddannelser indenfor hårde tekniske fag - med garanti længere, end du nogensinde får.

Skal de så sendes ud af Europa, mens du skal have lov til at blive med din korte skolegang, middelmådige skattebidrag og ikke eksisterende bidrag til videnskaben?

Det giver jo ingen mening, hvis man bruger intelligens og bidrag til videnskaben som målestok for vores medmenneskers værdi.

• #51   4. mar 2016 Der er en del forskel på en oscar og en nobelpris. Nobelprismodtager gør vi bevæger os fremad i den teknologiske verden. Oscar gør vi kan hygge os til en god film....

I har jeres holdninger jeg har mine. smiley

Edit: Selvfølgelig har mange muslimer fine uddannelser, jeg siger jo også "der altid er undtagelser". Men der er mange flere % af dem der begår kriminalitet, laver ballade, ikke gider integreres og vil leve af kontanthjælp end andre immigrant der kommer til.

• #52   4. mar 2016 Det er stadig en meget homogen flok, der udvælger de mennesker, der skal belønnes.. Uanset om det er en Oscar eller en Nobel pris.
    De foretrækker (selvfølgelig ubevidst) medlemmer fra den samme flok, når der skal uddeles priser.. Sådan er det bare..
    Når der så en gang imellem peges på en fra "en anden flok" er det primært af politiske grunde - for at vise et standpunkt - ikke fordi modtagerne er mere kvalificerede end så mange andre..

• Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

#54   4. mar 2016 Hvad mener du, Hans Henrik? At alle muslimer er sindssyge, fordi der engang er en iransk mand, der har bortført et barn?

Er alle jyske mænd så også sindssyge?

http://ekstrabladet.dk/112/article4625413.ece (Tøndersagen)

• #56   5. mar 2016 Åh gud, man bliver jo helt tør i halsen smiley smiley smiley

• #57   5. mar 2016 En fornuftig afslutning på tråden smiley

• #58   5. mar 2016 Og de kommer og sæder vores damer til

• #59   6. mar 2016 Knud ?

profilbillede
  • #60   7. mar 2016 Sugar daddy !!

• #61   7. mar 2016 hvor er Knud ,har ik set ham herinde lææææænge.

• #62   7. mar 2016 Han er ikke enlig, han er single.

• #63   8. mar 2016 Bare at han ikke er blevet syg eller noget?? han var en jo ældre herre smiley

Kommentér på:
Totalt sindsyge mennesker på TV2 netop nu.

Annonce