832 visninger
|
Oprettet:
Din pinligste oplevelse {{forumTopicSubject}}
Her inde er vi næsten anonyme, og når vi mødes på vejene har vi styrtkysen på - så kom frisk med et par linier, Jeg starter gerne.
For mange år siden da jeg var ungkarl, havde jeg en pige med hjem fra byen, vi gik straks i gang med at rode rundt i min seng (hvor min meget fulde ven sov brandert ud) jeg begynder at pille tøjet af hende, hvorpå min ven pludselig vågner og kigger på mig med store øjne og siger, HVAD FANDEN LAVER DU? tilsydenladende havde jeg været ved at pille min vens underdrenge af i kampens hede, pænt pinligt - men vi kunne da grine af det bagefter.
jun 2006
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 337
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.424
aug 2005
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 324
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
Driller bare, sikkert ikke dig... men det kan jo ske for selv den bedste...
Let smilende Offslow der kom i tanke om gamle dage...
apr 2005
Følger: 94 Følgere: 99 MC-er: 1 Annoncer: 2 Svar: 2.835
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 321
jan 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 175 Svar: 930
7 gutter på vej til Forever 2 Wheels 2004 i Fredericia....Fra Hillerød kl 6.00 i en Nissan Patrol super roof bus,starter med fisherman bajere og kanelsnegle.Inden vi nåede broen sov den første,andre har senere fortalt de ikk kunne noget da vi nåede broen....Alle(undtagen vores chauffør) var fuldstændig væk da vi landede....Jeg kan slet ikk huske noget som helst derinde fra,alligevel havde jeg en pose med alt muligt junk,foldere og telefon-nummere på alt imellem himmel og jord med ud derfra (Så jeg må jo ha snakket med nogen?) Var sku ikke stolt af mig selv,kunne heldigvis trøste mig med at ingen af de andre heller ikke kunne huske noget....
Senere røg vi selvfølgelig også på druk i det jyske!
dec 2003
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 2.075
det skulle da være fra da jeg var 16 og havde prøvet at flyte en parkeret Citroen Bx med min Yamaha DX50 hvilket resulterede i en 30 meters flyvetur, lårbrnsbrud og 2 brækkede arme.......desværre var der kun plads på afdelingen for ældre på sygehuset, det viste sig dog at være ok, da det åbenbart er der alle de lækre sygeplejesker er. Efter en uges tid var min hormonfyldte krop jo ved at være noget liderlig så jeg fik jo kæresten overbevist om at man sagtens kunne få et blowjob selvom man lagde med gips på begge arme og benet i en skinne, så hun rullede for og så ellers i gang lige midt i middagsøvn tid der på 4 mands stuen...............efter sådan en god uges tid så var der jo godt med krudt i kanonen og mens lortet ellers vælter ud over kæreste, dyne og benskinne bliver der rullet fra og der står to sygeplejersker og en overlæge.............det var uden tvivl noget der kunne få de i forvejen røde kinder til rigtigt at bluse op...........heldigvis fik jeg lov at komme hjem 2 dage efter da kæresten desværre ikke mente hun ville besøge mig derinde mere.
Tror såmænd ikke jeg ville være såpinligt berørt i dag, men 16 år gammel der var der sgu ikke meget sjov ved det
jun 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 133 Svar: 258
aug 2005
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 810
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
I forrige uge, havde jeg fået en kunde i røret, som jeg havde jaget i ca. 10 dage. Vi snakkede smaddergodt, og det bar absolut den rette vej. Det tog dog sin tid, vi snakkede jo godt, og efterhånden begyndte jeg at sidde lidt uroligt på stolen.
Hun snakkede videre, og midt i alt pladderet om kommende julehøjtid og sommerferiesnak, listede hun lige så stille frem med næste års investeringsbudget -
alt mens jeg blev mere og mere tissetrængende.
Endelig holdt vi, og jeg rejste mig for at finde et fredsommeligt sted, hvor vandet kunne hældes fra kartoflerne.
I det øjeblik, jeg greb fat i dørhåndtaget, blev jeg overrumplet af et nyseanfald.......
....det er godt, at der er læderindtræk i min bil.....
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Sådan et har jeg haft... det tabte jeg i kummen!
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
Men hvad er værer end at jage en person ned af strøget med høj stemme og arm fagter når man får indhentet personen finder ud af det slet ikke er den man troede...
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 810
jun 2006
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 337
Hvor længe var det du sagde at du ville låne offroaderen ;oP
Dannie: så pivet plejer han da ikke at være !
Din pinligste oplevelse