804 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Reparér du din egen bil? Reparér du din egen bil?

Jeg læser tit indlæg, hvor folk spørger om man kan det..og om man må det og det...og hvordan man skifter det det. Det vil de jo selv gøre...men viden derimod er ikke så stor.

Jeg undrer mig så over...om folkene så selv ox laver deres egne biler..? Altså skifter bremser...osv...altså skifter noget som kan have med sikkerhed at gøre.

Hvis ikke...hvorfor så det..?

Jeg kan da godt forstå at det er sjovt at gøre selv på en mc..men hvis man nu får det gjort forkert...så kan man hurtigt ryge af. Derimod med bilen...der tager kabinen af for evt. knubs.

Jeg laver det hele selv...fordi jeg er mekaniker... så jeg ved hvad der skal passes på osv. Ellers turde jeg nok ikke.

Det er ikke noget surt opkast...bare et undrende og nysgerrigt indlæg, for forstår ikke helt at folk tør gøre det...

Nogen der forstår min pointe..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reparér du din egen bil?
  • #1   28. nov 2006 Ja, mange er jo af den opfattelse, at alle kan da lave biler hjemme i indkørslen....det er der ingen grund til at have en uddannelse i.....

Desværre nok det samme med mc'er....

• #2   28. nov 2006 Jeps jeg forstår dig!
    jeg er selv udlært mekaniker og nu synsmand i sønderborg og ser MEGET LORT hver dag!

• #3   28. nov 2006 de fleste mennesker med lidt teknisk snilde kan godt pille noget fra hinanden og samlet det igen på samme måde.. og det er nok kun den slags mennesker som prøver selv..

den som ikke er det store tekniske vidunder lader nok være.. smiley