Reparér du din egen bil? Reparér du din egen bil?
Jeg læser tit indlæg, hvor folk spørger om man kan det..og om man må det og det...og hvordan man skifter det det. Det vil de jo selv gøre...men viden derimod er ikke så stor.
Jeg undrer mig så over...om folkene så selv ox laver deres egne biler..? Altså skifter bremser...osv...altså skifter noget som kan have med sikkerhed at gøre.
Hvis ikke...hvorfor så det..?
Jeg kan da godt forstå at det er sjovt at gøre selv på en mc..men hvis man nu får det gjort forkert...så kan man hurtigt ryge af. Derimod med bilen...der tager kabinen af for evt. knubs.
Jeg laver det hele selv...fordi jeg er mekaniker... så jeg ved hvad der skal passes på osv. Ellers turde jeg nok ikke.
Det er ikke noget surt opkast...bare et undrende og nysgerrigt indlæg, for forstår ikke helt at folk tør gøre det...
Nogen der forstår min pointe..?
dec 2003
Følger: 120 Følgere: 116 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 981
Desværre nok det samme med mc'er....
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 174
jeg er selv udlært mekaniker og nu synsmand i sønderborg og ser MEGET LORT hver dag!
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 734
den som ikke er det store tekniske vidunder lader nok være..
der er mange selvlærte mekanikere rundt omkring.. og det er sku heller ikke så svært at skifte bremser på en bil
okt 2004
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 97
jun 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.221
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 620
Tit har jeg tænkt magen til klaphatte! SPECIELT hos fritz petersen i holbæk.
Tit får man opfattelsen af at man skal være millionær for at være velkommen.
Derudover sker det tit, at man få at vide at tingene ikke kan lade sig gøre... eller at der skal helt nye dele på.
REOL-ABER er nok den største grund til at jeg bliver hjemme, og klarer mig selv, så vidt muligt
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.087