Fra det virkelige liv. {{forumTopicSubject}}
Dette er taget fra bogen: "Disorder in the American Courts", og er ting der rent faktisk er blevet sagt i retten, ord for ord, nedskrevet og nu udgivet af retsreportere, som måtte forsøge at holde masken mens disse ordvekslinger fandt sted.
Advokaten: Er de sexuelt aktiv?
Vidnet: Nej, jeg ligger der bare.
Advokaten: Hvornår har de fødselsdag?
Vidnet: Den 18. juli.
Advokaten: Hvilket år?
Vidnet: Hvert år.
Advokaten: Denne "myasthenia gravis", påvirker den deres hukommelse?
Vidnet: Ja.
Advokaten: Og på hvilken måde påvirker den deres hukommelse?
Vidnet: Jeg glemmer.
Advokaten: De glemmer? Kan de give os et eksempel på noget de har glemt?
Advokaten: Hvad var det første deres mand sagde til dem den morgen?
Vidnet: Han sagde, "Hvor er jeg, Cathy?"
Advokaten: Og hvorfor gjorde det dem så vred?
Vidnet: Jeg hedder Susan.
Advokaten: Nuvel doktor, er det ikke sandt, at når en person dør, mens hans sover,så opdager han det ikke før næste morgen?
Vidnet: Bestod de virkelig underskoleeksamen?
Advokaten: Den yngste søn, den tyve-årige, hvor gammel er han?
Vidnet: Øh, han er en-og-tyve.
Advokaten: Var de tilstede da de fik taget deres billede?
Vidnet: Vil de godt gentage spørgsmålet?
Advokaten: Så datoen for undfangelsen (af babyen) var den 8. august?
Vidnet: Ja.
Advokaten: Og hvad lavede de på det tidspunkt?
Vidnet: Øhh....
Advokaten: Hun havde tre børn, ikke sandt?
Vidnet: Jo.
Advokaten: Hvor mange var drenge?
Vidnet: Ingen.
Advokaten: Var der nogen piger?
Advokaten: Hvordan blev deres første ægteskab afsluttet?
Vidnet: Ved død.
Advokaten: Og ved hvis død, blev det afsluttet?
Advokaten: Kan de beskrive personen?
Vidnet: Han var omkring middelhøjde og havde skæg.
Advokaten: Var det en mand eller en kvinde?
Advokaten: Skyldes deres fremtræden her til morgen, en tilsigelse som jeg sendte til deres advokat?
Vidnet: Nej, sådan klæder jeg mig altid når jeg skal på arbejde.
Advokaten: Doktor, hvor mange af deres obduktioner har de udført på døde mennesker?
Vidnet: Alle mine obduktioner er udført på døde mennnesker.
Advokaten: ALLE deres svar skal være MUNDTLIGE, OK? Hvilken skole gik de i?
Vidnet: Mundtlige.
Advokaten: Kan de huske tidspunktet da de undersøgte liget??
Vidnet: Obduktionen startede omkring kl. 8:30
Advokaten: Og Hr. Denton var død på det tidspunkt?
Vidnet: Nej, han sad på bordet og undrede sig over hvorfor jeg obducerede ham!
Advokaten: Doktor, før de udførte obduktionen, tjekkede de da for puls?
Vidnet: Nej.
Advokaten: Tjekkede de for blodtryk?
Advokaten: Tjekkede de for åndedræt?
Advokaten: Så, det er altså muligt at patienten var i live, da de påbegyndte obduktionen?
Advokaten: Hvordan kan de være så sikker, Doktor?
Vidnet: Fordi hans hjerne lå i et glas på mit skrivebord.
Advokaten: Men ikke desto mindre kunne patienten stadig have været i live?
Vidnet: Ja, det er muligt at han kunne have været i live og arbejdet som advokat!
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.294
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 836
Hvilke hjernekolbøtter...
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 634
sep 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 1 Emner: 101 Svar: 1.116
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 634
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Det er det jeg siger - de gør bedst gavn opskåret som tagplader de skide advokater
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.016
SKADESANMELDELSER BILFORSIKRING:
- Jeg tudede i hornet, men det virkede ikke idet det var stjålet.
- Jeg fortalte godt nok politiet at jeg ikke var kommet noget til, men da jeg senere tog hatten af, fandt jeg ud af at jeg havde fået hjernerystelse.
- Jeg kastede et enkelt blik på min svigermor, som sad på bagsædet, og kørte direkte ud over skråningen.
- Fodgængeren anede tilsyneladende ikke hvor han ville hen, så jeg kørte ham over.
- En fodgænger ramte mig og forsatte ind under vognen.
- Føreren af den anden vogn forsvandt straks, for at tage på ferie på Bahamasøerne med et brækket ben.
- Tre damer stod og snakkede sammen, og da de trådte tilbage var der jo ikke noget at gøre.
- Jeg mener, at ingen af parterne er skyld i uheldet, men hvis det ikke mindre er tilfældet er det den anden.
- Bilen ramte fodgængeren, men han kom op, så jeg ramte ham igen.
- Solen blændede, så jeg ramte lige ind på Rådhuspladsen.
- Jeg kørte manden ned. Han indrømmede, at det var hans skyld, idet han tidligere var blevet kørt ned.
- Forresten tror jeg at ulykken var blevet værre, hvis jeg havde tabt hovedet.
- Uheldet skyldes, at den anden nær havde undgået mig.
- Man forventer jo ikke lige at møde en anden bil på en cykel-/gangsti.
- Det var modpartens skyld! Han blev for sent klar over at jeg kørte i den forkerte side af vejen.
- Jeg stødte sammen med en holdende bus, der kørte i modsat retning.
- Jeg var så optaget af trafikken, at jeg ikke så den anden bil.
- Jeg bakkede igennem porten, som ikke var åben, da nogen havde lukket den.
- Jeg blev skadet i bagskærmen, forskærmen og venstre knæ.
- Jeg kørte ind i en anden vogn, for at undgå sammenstød.
- Send mig venligst 5-6 skadesanmeldelser til senere brug.
- Vognen måtte dreje skarpere end nødvendigt på grund af en usynlig lastbil.
- Fyren var over hele vejen, jeg var nød til at svinge til siden flere gange, for jeg ramte ham.
- Jeg så en bedøvet ældre herre glide langsomt ned fra min kølerhjelm.
- Jeg stødte sammen med et stillestående træ.
- Jeg var ved at reperere min bil, da den blev stjålet.
- Hund på vejen slog bremserne i og skred.
- Ulykken skete, da jeg vinkede til den mand jeg ramte i sidste uge.
- Jeg troede ikke fartgrænserne galt efter midnat.
- Jeg fortalte den idiot hvad han var, og fortsatte.
- Rotterne udsatte indtrækket for overlagt hærværk.
- Jeg mente sideruden var rullet ned, men det var den ikke, hvilket jeg først konstaterede da jeg stak hovedet ud af det.
- En ko slentrede ind i min bil. Man fortalte mig senere at koen var åndssvag.
- Hvis føreren af den anden vogn var stoppet nogle meter bag sig selv, var uheldet aldrig indtruffet.
- Jeg har kørt bil i 40 år, da jeg pludselig faldt i søvn bag rattet.
SKADESANMELDELSER LIVSFORSIKRING:
- Blind, sket ved et slag i øjet.
- Min moder døde nær de 50, nærmest af spiritus.
- Blodforgiftning i den ene arm begrundet på en rift på Frederiksberg Hospital. Har konsumeret flere læger.
- Død som spæ.
- Ved at undersøge sagen nærmere er Larsen gift.
- Undertegnede erklærer herved efter at have set frk. Jensens ben, og er som følge heraf uarbejdsdygtig.
- Kasseret på grund af, at det ene ben er skævt som følge af bræk.
- Min fader døde pludesligt, men det var ikke noget alvorligt.
- Hvoraf min moder døde ved jeg ikke, men af sidste sygdom kom hun sig fuldsændig.
- Min søn er åndssvag, og som sådan ansat i min forretning.
- Min mand er død, han har hængt sig selv, det svin.
- Kasseret for at miste den halve finger på højre hånd nr 3.
- Det venstre ben er ca. 2 cm. kortere end det andet, som jeg er født med.
- I ægteskabet er der et barn, som nu er helt opløst.
aug 2005
"- I ægteskabet er der et barn, som nu er helt opløst."
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.016
1.Pludselig fik hun øje på mig og tabte hovedet, og vi mødtes.
2.En lastvogn bakkede gennem vindspejlet ind i ansigtet på min kone.
3.Jeg så en dame gå over gaden. Jeg tog fejl af hendes hensigter.
4.Vognen foran bremsede brat, og jeg brasede blidt ind i dens bagagebærer.
5.Jeg skulle køre hjem. Kom til at køre ind i en forkert gård og kolliderede med et træ, som jeg ikke havde i min egen gård.
6.Jeg hørte et bilhorn og blev ramt bagfra. Jeg forstod, at en dame forsøgte at overhale.
7.Jeg kørte på en lygtepæl, som jeg ikke opdagede, fordi den var skjult af en fodgænger.
8.Ulykken skyldtes, at vejen drejede.
9.Den anden vogn ramte min, uden at give tegn på, hvad den havde i sinde.
10.Telefonpælen nærmede sig så hurtigt, at jeg ikke kunne nå at svinge ud af dens kurs.
11.Jeg skulle lige til at køre ind i den parkerede bil, da ulykken skete.
12.Under mine forsøg på at slå en flue ihjel, kørte jeg ind i en telefonpæl.
13.Jeg havde været på indkøb hele dagen for at købe planter. Da jeg nåede til et kryds, sprang en busk op, forhindrede mit udsyn og jeg så ikke den anden bil.
14.Jeg var på vej til lægen med ondt i bagdelen, da min kobling gjorde knuder og forårsagede en ulykke.
15.Da jeg nåede krydset, stod der pludselig et skilt, hvor der aldrig før havde været et skilt. Jeg var ude af stand til at stoppe i tide for at undgå ulykken.
16.For at undgå at ramme kofangeren på bilen foran, ramte jeg en fodgænger.
17.Min bil var lovlig parkeret, da den bakkede ind i det andet køretøj.
18.En usynlig bil kom ud af intet, ramte min bil og forsvandt.
19.Jeg var sikker på, at den gamle fyr aldrig ville kunne nå over til den anden side, da jeg ramte ham.
20.Den indirekte grund til ulykken var en lille fyr i en lille bil med en stor mund.
21.Jeg blev kastet ud af min bil, da den kørte af vejen. Jeg blev senere fundet i en grøft af nogle omstrejfende køer.
22.Telefonpælen nærmede sig. Jeg forsøgte at dreje uden om den, da den ramte forenden af bilen.
23.Bilisten bag mig ramte mig på bagenden. Han lagde sig så til hvile i et buskads, hvor man blot kunne se den bageste del af ham.
24.Da jeg så, at jeg ikke kunne undgå kollisionen, trådte jeg speederen i bund for derefter at brase ind i den anden bil.
25.Ulykken skete, da den højre fordør af en bil kom omkring et hjørne uden at give tegn.
26.Ulykken skete, da jeg prøvede at bringe min bil ud af en udskridning ved at styre den ind i den anden bil.
27.Da jeg tog kørekort skete det i en bil med servostyring. Jeg drejede rattet så meget, som jeg troede der skulle til, da jeg fandt mig selv på vej i den modsatte retning.
28.Jeg efterlod min Austin Syv udenfor og da jeg senere kom tilbage stod der til min store overraskelse en Austin Tolv.
29.Der var masser af tilskuere, men ingen vidner.
30.Vandet i min køler frøs pludselig til is klokken tolv midnat.
31.Efter ulykken var der en tilskuer, der tilbød at vidne til min fordel.
32.Der skete ingen skade på bilen, hvilket også portstolpen kan bevidne.
33.Vidnet opgav sin beskæftigelse som værende en gentleman, men det ville være mere korrekt at beskrive ham som garage-bestyrer.
34.Den anden skiftede mening og jeg blev nødt til at køre over ham.
35.Et hjul kom ned i grøften. Min fod sprang fra speederen, hoppede tværs over vejen til den anden side og brasede ind i et træ.
36.En tyr stod tæt ved og en flue må have irriteret ham, for han stangede min bil.
37.Jeg kan ikke give nogle detaljer om ulykken, da jeg var noget fortumlet på det tidspunkt.
38.Jeg troede, at garagen kun havde fire stolper, men min bil kørte ind i den femte.
39.En lygtepæl bumpede ind i min bil og skadede den to steder.
40.Jeg efterlod min bil uden opsyn et minut og om det var ved et tilfælde eller konstruktionen gjorde det, så kørte den pludselig væk.
41.Jeg kiggede efter skiltet, men jo mere jeg så, jo mere kunne jeg ikke finde det.
42.Jeg blev slået ud af kollisionen og blev kørt på hospitalet, hvor jeg måtte tåle meget.
43.Da jeg kørte hjemmefra for at køre på arbejde kørte jeg lige ud i bussen; den kom fem minutter for tidligt.
44.Jeg begyndte at sætte farten ned, men trafikken var mere stillestående end jeg troede.
45.Jeg trak ind i vigesporet med røg væltende ud af kølerhjelmen. Jeg forstod, at der var gået ild i bilen, så jeg tog min hund og dækkede den med et tæppe.
46.Spørgsmål på forsikringsblanketten: Kunne nogen af bilisterne have gjort noget for at undgå ulykken? Svar: Taget bussen.
47.Jeg havde et øje på den parkerede bil, et andet på lastbilen der nærmede sig og et på kvinden bag mig.
48.Jeg begyndte at dreje, og det var på det tidspunkt jeg så en kamel og en elefant stå tøjret ved rabatten. Det distraherede mig så meget, at jeg tabte koncentrationen og ramte en helle.
49.En bilist kolliderede med en ko. Spørgsmålet på forsikringsblanketten:
Gav De nogen advarsel? Svar: Horn. Spørgsmål: Gav den anden part en advarsel? Svar: Muuh.
50.Ingen vidner ville indrømme at have set uheldet, før efter det var sket.
51.Jeg vidste godt, at hunden var ret besiddende, når det gjaldt bilen, men jeg ville ikke have bedt hende om at køre, hvis jeg havde vidst, at der var en risiko ved det.
52.Da jeg kørte ind gennem "Abe Junglen" blev køretøjet omringet af små, fede, brune grinende aber. Nummer tre fede, brune abe (med udstående tænder) begyndte at svinge sig rundt modsat urets retning i radioantennen.
Gentagne anmodninger om at lade være blev ignoreret. Cirka 2 minutter og 43 sekunder senere, forsvandt en fed, brun abe ind i "Abe Junglen" klyngende sig til radio antennen.
53.Den første bil stoppede pludselig, den anden bil ramte den første bil og en heks kørte ind i bagenden af den anden bil.
54.Jeg havde parkeret min vogn uden for Netto. I vognen sad min kone og Hr. Rasmussen. Da jeg kom tilbage var skaden sket.
55.På motorvejen svingede jeg fra midterbanen ud i yderbanen, men den anden bil flyttede sig ikke.
56.Da jeg nærmede mig lyssignalet gik bilen foran mig pludselig i stykker.
57.Jeg kørte ca. 100 km/t, da min veninde på bagsædet af motorcyklen rakte over og tog mig i skridtet, så jeg mistede kontrollen over motorcyklen.
58.Brev til forsikringsselskabet: - Mr. Smith er på hospitalet og siger, at jeg kan bruge hans bil og tage mig af hans kone, mens han er indlagt. Hvordan gør jeg det?
59.Fodgængeren løb ind i min bil og jeg kørte over ham.
60.Jeg skød fodgængeren, før jeg ramte ham; han var derfor død, da jeg kørte ham over.
jun 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 133 Svar: 258
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 265
1. Kør ind til den fjerneste MC forhandler og køb ukritisk den dyreste olie han har på hylden samt originalpakning til bundskruen.
2. Kør i byggemarkedet og køb twist, kattegrus oliekande og en dyr moment nøgle.
3. Kør den varme MC ind i garagen og placer den på den store støttefod.
4. Du opdager at du tidligere på sæsonen afmonterede denne på grund af den altid skurede på asfalten i svingende.
5. Drik en øl
6. Gå over og lån naboens donkraft.
7. Drik en øl med naboen.
8. Gå videre til næste nabo og lån endnu en donkraft.
9. Drik en øl i henhold til i punkt 7.
10. Klos motorcyklen op på donkraftene.
11. Led efter olie bakken, finde den fyldt med olie, i stedet for at aflevere det på genbrugs stationen graves det ned i baghaven.
12. Plaser olie bakken under motorcyklen og led efter den 21 top til bundskruen som lige nøjagtig ikke er i topnøglesættet.
13. Drik en øl.
14. Løsne bundskruen med en rørtang.
15. Olien vil overhovedet ikke ud da den nu er blevet kold.
16. Fingerspænd bundskruen og kom olien på igen, kør en tur.
17. Gentag punkt 12 - 14.
18. Brænd dig på den varme olie og tab skruen i olie bakken.
19. Drik en øl.
20. Gør svineriet rent.
21. En fra klubben kikker ind, drik resten af øllende, udsæt olieskiftet til i morgen.
22. Hæld en liter frisk olie på.
23. Kommer i tanke om bundskruen iht. punkt 18
24. Strø kattegrus og tag en øl.
25. Ikke flere øl, gå til tanken efter flere øl
26. Drik en øl.
27. Grav bundskruen op af baghaven.
28. Rens omhyggeligt bundskruen montere ny pakskive og smør omhyggeligt gevindet med Bostik antiseizse.
29. Glæd dig over det fine MC logo der var på indpakningen til pakskiven og drik en øl.
30. Spænd skruen med rørtangen.
31. Gå ned til jernlageret og køb en ½” endeprop, et bor og en ½” rør snittap.
32. Fikse gevindet og skrue den ny-indkøbte endeprop i.
33. Betragt dine fabelagtige håndværker begavelser over en øl.
34. Held olie på motoren.
35. For lidt olie iht. punkt 23.
36. Gå til den lokale MC forhandler og køb en anden olie da han ikke forhandlede det mærke du allerede havde helt på MCen.
37. Repetere punkt 12 – 34, men brug nu ¾” endeprop.
38. Drik en øl.
39. Kør forsigtig donkraftene ned.
40. Forlis motorcyklen.
41. Kast håndsving til donkraft.
42. Band i 10 minutter over at du ramte Miss Perelli i venstre bubbi.
43. Drik en øl.
44. Rejs motorcyklen, træk den ud og gør rent i garagen.
45. Drik en øl.
46. Øl
47. Prøvekør motorcyklen.
48. Glid i svinget på grund af olie på hjulene iht. punkt 18, 23 & 32.
49. Den venlige sygeplejerske fortæller at motorcyklen af Falck er kørt til synshallen og at mændene med messingknapper allerede har været efter blodprøven.
50. Mens du venter på stuegang spekulerer over om du ikke næste gang er i stand til selv at lave det store eftersyn inklusiv skift af oliefilter.
aug 2005
Fra det virkelige liv.