359 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

SP1 eller Fireblade fra 02...? SP1 eller Fireblade fra 02...?

Tja.... lytter mest til folk der selv kører en af de to modeller...
Men vil da gerne høre hvad i andre synes!

Det skal lige siges at jeg ikke er ved at købe hverken den ene eller den anden, og ved da godt at det er to meget forskellige cykler, men vil gerne lige vide lidt alligevel.. Især ønsker jeg viden fra ryttere der har erfaring med en af de to cykler.

Mvh. Jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SP1 eller Fireblade fra 02...?
  • #1   7. nov 2006 Hey Jacob...

Jeg har prøvet både CBRen og VTRen...
    Min vudering... Så "holder" VTRen...
    Den har bare så lækkert et bundtræk... Og selvf... Lyden.. Mums... =8o)

• #2   8. nov 2006 hmm...SC44/50 er verdens bedste motorcykler....BASTA !! VTR har mindre effekt, vejer mere !!

MEN...VTR er da uden tvivl en sej cykel, den lyder nærmest himmelsk og er designmæssigt en perle, men med mindre du er præcis samme størrelse som ingenøren der designede den så vil du aldrig blive tilfreds med sidestillingen, slet ikke når du i forvejen er Fireblade ejer. Det er mit indtryk, har kørt en hel weekend, ca 500km på SP1 og bestemt ikke den dårligste cykel jeg har prøvet, men bare ikke bedre end en SC44/50

mvh en tilfreds SC28 og SC44 ejer

• #3   8. nov 2006 Ja selvfølgelig kan jeg kun tale pænt om firebladen fra 2002.... for jeg har en som jeg har haft fra ny af - og jeg forventer også at beholde den flere år frem endnu. Den kører som en drøm og er utrolig let at tumle trods sine kræfter. Jeg plejer at sige at den gør hvad jeg tænker og det må da siges at være fedt. Kørestillingen er selvfølgelig lidt ubekvem hvis man skal kører meget langsomt som f.eks. i kø eller lignende men ellers har jeg kun positive ord til overs for den...
    SP1 har jeg aldrig prøvet - så den kan jeg ikke udtale mig om....

• #4   10. nov 2006 Jeg har haft en rc 51 aka VTR sp 1 ......for fed, dejlig neutral i styring og ingen hokus--pokus andet end det normale v2 nedbremsninger..det ondeste træk og en motor der kan vold tunes yderligere hvis man er til det!
    tjek : www.rc51.org
    den fedeste cykel efter min mening..... overhovedet.....
    og kunne jeg have styret mig havde jeg den endnu....men men

mvh jesper

Kommentér på:
SP1 eller Fireblade fra 02...?

Annonce