920 visninger
|
Oprettet:
Outlook {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg beklager, men jeg var nødt til at slette min sidste Outlook tråd. Jeg var kommet til at smide et screenshot ind af min outlook med for mange personlige oplysninger, og jeg kunne ikke slette billedet igen.
Mit spørgsmål går på min outlook konto (tidligere hotmail), den ser underlig ud. Den hedder nu: "outlook mail (eksempel)". Hvad betyder det, jeg kan ikke finde svar på google.
Se vedhæftede billede.
sep 2006
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 71 Svar: 494
Hotmail
Msn mail
Live mail
og seneste skud på stammen
outlook mail.
Hvorfor de skifter navne ovre hos Microsoft i Redmond det ved jeg ikke, men det er samme system
De har også en del forskellige web-mail brugerflader, men nu samler de vist det hele under det seneste navn outlook.
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.389
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Jeg havde en Windows Vista baseret Pc, på denneblev helt uden varsel installeret en google plus konto omkring min g-mai. Det villle jeg ikke finde mig i, så jeg købte en Mac book. Der var jeg udsat for opdateringer af ufærdigt styresystem vel to gan ge pr, uge. Da så et regneark pludselig blev ryddet skaffede jeg mig en Surface pro3 5i. Påden kan jeg ikke finde ud af hvor filer gemmes og jeg kan kun af og til finde dem igen. Denne har tilknyttet hele to microsoft konti - en som microsoft siger eksisterer og e der ifølge dem ikke eksisterer, men den kan -som eneste åbne min surface. Jeg har i den sidste tid talt med indtil flere, der prøver noget tilsvarende. Hvad sker der?
Kald mig bare en sur gammel mand, det hjælper ikke!
aug 2012
Emner: 11 Svar: 277
Hvis du havde valgt et navn ville du have set "Outlook Mail (Ole Støvring)" således at du kunne se at du p.t. ser mails for dig selv og ikke konens mail liste.
Prøv at gå ind i konto indstillinger og se om der ikke er et konfigurerbart navn eller beskrivelse der kan indtastes.
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 65 Svar: 935
kort sagt har de bare samlet deres tjenester.
aug 2005
jun 2007
maj 2006
Lige for at svare på dine spørgsmål.
Jeg har IKKE flere outlook kontoer.
Min Outlook (gammel hotmail) har et navn, jeg har prøvet at ændre det under konto indstillinger, ingen forskel.
Den laver samme stunt uanset hvilken browser jeg bruger på pc Det er også det samme når jeg logger på fra min android tlf.
Hvis jeg logger af, og fruen logger på med hendes login, ser det helt normalt ud.
Min frygt er selvfølgelig at kontoen er inficeret med snavs????
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.949
maj 2006
Hedder din også "eksempel". Synes sgu det ligner noget ufærdigt shit.
Kan det mon hænge sammen med at man ikke har opgraderet til det win10 halløj???
En anden ting. Ude i højre side er der en meddelelse om at jeg blokerer for reklamer, hvis jeg vil maksimere pladsen i min indbakke, skal jeg tilmelde mig "reklamefri outlook". Der så et link der er dødt og fører mig til en win side med denne meddelse:
"Vi kan ikke finde denne side" ???
sep 2006
De har adskillige mail-programmer man kan hente, hvis man vil have et program i stedet for at bruge webmail.
Man kan stadig hente Live-mail programmet på deres hjemmeside, selvom det har mange år på bagen.
Man kan bruge Outlook kalender og mailprogrammet, hvis man køber Office 2013 (365)
eller man kan bruge det indbyggede mail-program i Windows 8 eller 10, der slet og ret bare hedder Mail.
Knud - du skriver at Windows Vista har installeret Google Plus uden varsel. Nej, den må du længere ud på landet med. Google Plus er jo Googles svar på en Facebook-ligende tjeneste, som Google iøvrigt har nedlagt. Den installerer Microsoft ikke.
Tom I - Microsoft laver ændringer - de vil selv kalde det forbedringer uden varsel. Ja, det er rigtigt, men det gør Google og Apple også. De tjener ikke penge på dig, nej, det er ganske rigtigt, for Outlook webmail, og de andre online Microsoft tjenester er gratis at bruge (De er reklamefinanserede)
Hvis man er træt af Microsoft, google og Apple, så findes der jo også alternativer.
Mozilla, der laver Firefox har f.eks et udmærket gratis mailprogram, der hedder Thunderbird. Det kan hentes her:
https://www.mozilla.org/da/thunderbird/
Det er NON-profit, uden reklamer og ganske gratis at bruge.
Hvorom alting er så skal man have et brugernavn, hvis man vil bruge Googles tjenester: Altså en G-mail
Man skal have et Apple-id, hvis man vil bruge Apples tjenester, altså en mail tilknyttet ens Apple-konto, og ja, selvfølgelig skal man have en Microsoft-konto, hvis man vil bruge Microsofts tjenester, altså en E-mail tilknyttet Microsoft, men det behøver ikke at være en outlook mail.
maj 2006
Microsoft har nu svaret på mit spørgsmål:
Tak for at kontakte Outlook.com supporten. Vi beklager det sene svar mange gange.
Jeg kan forstå at du undrer dig over det nye udseende af din indbakke. Jeg har undersøgt din konto og kan se at du er blevet opgraderet til den nye "Outlook på internettet". Der er ikke nogen fejl på din konto.
Hvis du har spørgsmål til det nye layout er du meget velkommen til at kontakte os igen. Vi har også en hjælpe-artikel til det på denne side:
https://support.office.com/da-dk/article/Bruge-mails-i-Outlook-p%c3%a5-internettet-a5806e13-2fdc-4b79-a7d6-940a54c48121?ui=da-DK&rs=da-DK&ad=DK
Med venlig hilsen,
Marius
maj 2011
aug 2005
jun 2007
husk at kommunikation er det sværeste sprog der eksisterer
maj 2011
aug 2005
jun 2007
som sagt, det problem du havde kunne supporterne sagtens svare på, tror det er et kommunikations spørgsmål, nægter at tro dine to møgunger er klogere på windows10 end deres egne supportere er
sep 2006
aug 2005
En anden ting, hvorfor kan du og din søster fixe problemer son 26-28 supportere hos Microsoft giver op overfor?
Outlook