{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Brembo importør ? erfaring med Brembo {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Er der nogen der ved hvem der er dansk importør af Brembo ?
Evt en dansk forhandler med en prisliste/online handel ?
Skal have et par radial bremse og koblingsmastere og har også fundet dem i udlandet, men vil helst handle i dk og kunne snakke personligt med forhandleren ang gode råd osv...

Hvilken størrelse stempler osv. skal man vælge ? det er til et par radial calipre fra Yamaha R1 årg 05

På forhånd tak

MVH
J.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brembo importør ? erfaring med Brembo
  • #1   18. okt 2006 Ja, har været inde på deres side, men de importerer det vist ikke mere....

• #2   19. okt 2006 De radial bremser du ser fra Brembo på nogle af de nye top cykler er ikke en skid mere værd end en par gode radialer fra andre mærker.
    Hvis du skal have de helt "hårde" udgaver fra Brembo, ja så er det deres Monoblokke, de er lavet ud af eet stykke og koster ca. 10.000,- af de lange PR. side.
    Jeg kan få ISR bremser hjem til gode penge og de laver nogle 6 stemplede monoblokke med 6 klodser i hver der bremser røven ud af Brembo til det halve. Deres radial master er også et kunstværk fræst ud af hele stykker alu. istedet for støbte.

Du kan bare ringe hvis du vil høre lidt mere om mulghederne.
    27683830

• #3   19. okt 2006 Hej Lars D...

Ja, det er nu også bare radial masterne jeg er ude efter...
    Har godt set ISR på KC engineerings side....ser lækre ud...

Har du noget info om de forskellige modeller ? evt pris ? hvilke skal jeg evt bruge ?

MVH
    J.
    jimmy@post.opasia.dk

Kommentér på:
Brembo importør ? erfaring med Brembo

Annonce