{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.675 visninger | Oprettet:

Opvasker pumper hele tiden. {{forumTopicSubject}}

Advarsel endnu et OFF topic emne. Ja beklager men MC fungere pt. Perfekt.

Min problem er at min opvasker nu driller. Efter en vask er pumpen nu begyndt at køre hele tiden. Det har jeg prøvet før, hvor problemet var vand i sikkerhedsbakken. Det kunne afhjælpes ved at tippe opvaskeren og så kørte det igen.

Det har jeg prøvet men det hjalp desværre ikke og der kom ikke vand ud som der før er sket.

Jeg har prøvet at slukke helt for strømmen uden resultat. Hælder jeg vand i mens pumpen kører trækker den det fint ud.

Har i nogle bud på en løsning. Kunne godt tænke mig at det næste jeg brugte penge på var maling af MC og ikke en opvasker eller 1000kr til en tekniker : )

Det er for øvrigt en asko vølund d3250 model

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opvasker pumper hele tiden.
  • Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 70
    #1   30. aug 2015 Træk opvaskeren ud så du kan komme til siderne.
    Afmonter venstre side, set fra lågen.
    Her Plejer indløbskammer og overløbs/ niveaumåler at side, hvis ikke er det den anden side smiley
    Hvis du kikker ind i fra den side du har afmonteret, skal du finde en flamingo ting, med en plastikstang op til en schwits, prøv at trykke den ned. ( hvis der har været vand og flamingofætteren ikke er faldet på plads, tror den at der er løbet vand over.
    Hvis ikke der er noget galt her, skal du prøve de schwitse der er på indløbskammeret ( den plastikting vandet løber igennem når den fylder vand på, og cirkulere vandet med spulemotoren ), det kan være niveau måleren her på som den er gal med, for den kan godt sætte sig i madrester, og løsningen kan være at afmontere indløbskammeret, og rense det med varmt vand, hvis det er en gennemsigtig model, kan du helt sikkert se hvad jeg mener. smiley

Har udført denne operation på Bosch og Siemens maskiner flere gange med et godt resultat, og en asko er jeg ret sikker på er meget lignende i opbygning/ teknik smiley

OBS: Husk at lukke for vandet, og når du afmontere indløbskammeret kommer der vand ud, så parker opvaskeren på et håndklæde eller to, og hav noget klar til at gøre vand op med smiley

God arbejdslyst smiley

• #2   30. aug 2015 Det prøver jeg lige senere. Den plastik dims på siden ser ret snasket ud

• #3   30. aug 2015 Her er den.

profilbillede
  • Tom N
    Tom N Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 6 Følgere: 3 Svar: 6
    #4   30. aug 2015 MC forum og opvaskmaskine, hva har det til fælles. !!!!!

• #5   30. aug 2015 begge er elsket af brugeren.

De kan ikke undværes og problemer med dem kan løses via dette forum.

• Tom N
    Tom N Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 6 Følgere: 3 Svar: 6
    #6   30. aug 2015 Ja, måske. !!!!

• #7   30. aug 2015 Og kvinder syntes de er sexede.

• #8   30. aug 2015 det er jo et off topic emne så fint i mine ører , vi kan vel hjælpe hinanden smiley

• #10   30. aug 2015 Tom : du har mulighed for at slå Off topic kategorien fra !!!!

• #11   30. aug 2015 Tom N
    Der er på dette forum mange håndværkere, ingeniører, teknikere, handymænd osv, de kan meget ofte komme med gode tips, så er man fri for at være bruger på diverse andre fora bare for at få tips om husets hjælpemidler.

https://en.wikipedia.org/wiki/Off_topic

• #13   30. aug 2015 Jeg har nu heller ikke billeder af alle mine mc her inde, mit profilbillede er en jeg kørte på i Alperne, lånt af min gamle kammerat i Schweiz, og så er der et album med Ducati 750 Sport 1989.

På BG har jeg heller ikke nogen af mine biler oprettet, og ser at der ofte er nogen almindelige biler der ikke bliver stemt ind, der inde skal det være lidt specielt for stensikkert at blive stemt ind, da er man noget mere large her på MCG.

• #14   31. aug 2015 Tjaaa - hvis jeg vidste noget om emnet - så havde jeg sgu da med glæde hjulpet. Det ku' jo være man selv fik brug for hjælp en dag.

Så længe emnet ligger i OT - så er det vel mere end OK.

• #15   31. aug 2015 Æv nitte. Nu har jeg haft den skilt af så meget som jeg nu lige tør. Jeg har haft lidt stik ude og også et par sensorer og kontakte som je rensede. Stadigvæk kører pumpen lystigt.

Men når maskinen er slukket og jeg løfter flamingo flyderen i bunden, så starter pumpen. Så går ud fra at den kontakt virker som den skal.

Er bange for et jeg må ringe efter hjælp og bude i det sure æble mens jeg aflevere penge : (

• #17   31. aug 2015 Ja Allan jeg har tjekket og flyttet og puste og suget i den. Men tak for tippet.

Kommentér på:
Opvasker pumper hele tiden.

Annonce