Motorcykel + lejlighed + kæreste! :S Motorcykel + lejlighed + kæreste! :S
Here we go...
Jeg går og søger arbejde, så jeg kan få nogenlunde råd til at flytte i lejlighed.. Vil dog gerne have kæresten med - også så der overhovedet bliver råd til det.. Ingen af os har råd til at bo alene..
MEN! Vinteren nærmer sig, og MC'en skal have en godt sted og stå.. Det er stort set umuligt at finde en lejlighed i Randers, hvor der er et kælderrum (eller lign) med opvarmning og GOD mulighed for aflåsning.. Nå.. En løsning på det problem - op i lejligheden med kværnen!!
Og så.."Houston, we've got a problem!":
Kæresten vil under ingen omstændigheder have, at der står en MC i lejligheden.. I så fald skal vi ikke bo sammen! :S
Sådan! En stor omgang sur røv.. MC'en skal ikke (og jeg mener IKKE) stå et koldt sted uden mulighed for at låse rigtig godt af, i vinter.. Den skal (højst sandsynligt) op i lejligheden..
Ser ud til jeg må finde mig et ekstra job eller to! :S
Eller hvad?
Hjælp en gut i fremtidig nød, og kom med et bud på, hvordan problemet løses!
MC-hilsner
Simon.
Ps. Ja, hvor ellers end på mcg, skulle man klage sin nød?
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 59
der er massere af forhandlere og værksteder som tilbyder opbevaring af motorcykler
det er da ihvertfald et bud
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.294
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.294
apr 2006
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 361
maj 2006
Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 170
okt 2005
Følger: 1 Emner: 51 Svar: 935
nej prøv at sætte jer ned og få talt om det, du ka evt ha tanken osv i et kælderrum el lign, jeg har selv haft min mc stående i stuen i 3 år nu og det hverken lugter el lign, jeg har så haft købt en træplade hvor jeg har beklædt den med noget pressening og et pænt tæppe ovenpå, det har været helr fint og fruen har kunne holde øje med mig
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 387
Hvis dit budget bliver så stramt, at du ikke kan afse kr. 100,-/mdr., så vil jeg foreslå, at du venter med at flytte. For hvad så, når motorcykelen skal til service, du skal have nyt tøj, kæresten skal have en fødselsdagsgave m.v.
Sæt tæring efter næring (sagde bankmanden :o))
aug 2004
Vi har før boet på en stor stor gård med MASSER af plads.. Der flyttede vi så fra, og nu er der ik skide meget plads! Resten af familien bor aaaalt for langt væk..
Men måske kunne jeg jo bruge mit nuværende værelse til garage, hvis jeg alligvel flyttede hjemmefra!
Bare surt, at damen er sådan på tværs!
aug 2004
I hendes øjne er jeg sikkert lige så meget på tværs, som jeg synes hun er!
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 810
Ynkeligt at du skal bruge vores hjælp, til at finde en løsning
aug 2004
Der MÅ da være andre, der har oplevet lignende!
Men altså.. Mht de bukser der.. Findes der ikke et tilsvarende godt sted til motorcyklen end lejligheden, kommer den derop! Så må vi sgu bo hver for sig.. Bare lidt latterligt, at det skal være sådan!!
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 334
Good 1 Frank L :o)
Hvad med at søge i den lokale avis om dele garage? Der findes vel 15.000 garager, ladebygninger, nedlagte stalde i omegnen af Randers, der er opvarmet. Her i Neder Jerstal, er vi da 5 naboer, der alle har mindst 1 længe opvarmet til MC's, veteranbiler, gamle traktore o. lign. ;o)
/Anders
aug 2004
Egentlig også det jeg har tænkt mig.. Det ER jo heller ikke livsnødvendigt, at vi dele lejlighed! Jeg har jo en anden at dele den med så!
aug 2004
Ja, den sættes til salg EFTER den her sæson.. Men er det ikke muligt at få en ordentlig pris nu, sælger jeg bare til foråret!
Og hvis jeg så kan komme af med den nu, skal jeg da ud og finde en ny til en god vinter-pris, så jeg undgår at blive flået til foråret!
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 816
apr 2005
Følger: 94 Følgere: 99 MC-er: 1 Annoncer: 1 Svar: 2.833
Pil batteriet af, spray MC'en med WD40 på steder der er udsat for rust og læg et lagen eller lignende over, så tager den ingen skade.
aug 2004
Men altså.. Kan MC'en ikke være der, bor jeg og den da bare et andet sted! Sådan kan det vist kun være..
Gert K: Hvis den står et sted, hvor temperaturen svinger i takt med den udenfor, er der vel større risiko for, at der dannes kondens i motor osv.. Og det kan vi jo ikke have..
Og som sagt tidligere.. Har det da klart bedst med, at MC'en står et sted, hvor jeg hele tiden kan holde øje med den! Der bliver sgu stjålet ALT for mange MC'er! Også MC'er, der ER låst inde i garager mv! :S
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Har du venner eller bekendte, familie eller lignende med eget hus og have, lader det sig fint gøre at opbevare en MC udendørs over vinteren. Det hele handler om klargøring, WD40 og en MCgarage.
Skift olie og filter, rens og smør evt. kæde.
Tag batteriet ind, sørg for at der er frostvæskepå(hvis dyret er vandkølet). Tøm tanken, og "vend" den med en halv liter olie. tøm dine karburatorer og fyld dem evt. med sprit. Gør kværnen rigtig godt ren, tør den, giv alle blanke dele en god gang WD40 og voks alle lakerede dele uden at polere. Pump ekstra luft i dækkene, hvis ikke du klodser den op.
Hvis du er meget nænsom, så kan du pille tændrørene af en eller to gange i vinterens løb, sprøjte et lille skvæt olie i hver cylinder og tørne motoren over 3-4 omgange.
Jeg har altid vinteropbevaret min mc'er på den måde. Det er der absolut ingen problemer i.
Har du fundet en sød kæreste, så er det her ikke noget at rage uklar med hende om.
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 209
aug 2004
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 38 MC-er: 3 Emner: 87 Svar: 727
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.650
www.scor.dk
www.dating.dk
Hader bare tøzer der sætter ultimatummer... Jeg ved ikke med jer andre, men det er jeg faneme blevet for gammel til! Der er masser af fisk i havet du!
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 300
mvh.
Lars
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.588
Motorcykel + lejlighed + kæreste! :S