2.772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Motorcykel + lejlighed + kæreste! :S Motorcykel + lejlighed + kæreste! :S

Here we go...

Jeg går og søger arbejde, så jeg kan få nogenlunde råd til at flytte i lejlighed.. Vil dog gerne have kæresten med - også så der overhovedet bliver råd til det.. Ingen af os har råd til at bo alene..
MEN! Vinteren nærmer sig, og MC'en skal have en godt sted og stå.. Det er stort set umuligt at finde en lejlighed i Randers, hvor der er et kælderrum (eller lign) med opvarmning og GOD mulighed for aflåsning.. Nå.. En løsning på det problem - op i lejligheden med kværnen!! smiley

Og så.."Houston, we've got a problem!":
Kæresten vil under ingen omstændigheder have, at der står en MC i lejligheden.. I så fald skal vi ikke bo sammen! :S

Sådan! En stor omgang sur røv.. MC'en skal ikke (og jeg mener IKKE) stå et koldt sted uden mulighed for at låse rigtig godt af, i vinter.. Den skal (højst sandsynligt) op i lejligheden..
Ser ud til jeg må finde mig et ekstra job eller to! :S

Eller hvad?

Hjælp en gut i fremtidig nød, og kom med et bud på, hvordan problemet løses! smiley

MC-hilsner
Simon.

Ps. Ja, hvor ellers end på mcg, skulle man klage sin nød? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcykel + lejlighed + kæreste! :S
  • #1   1. okt 2006 lad den overvinter hos en forhandler...
    der er massere af forhandlere og værksteder som tilbyder opbevaring af motorcykler

det er da ihvertfald et bud

• #2   1. okt 2006 Til Morten P, og andre med samme tanke.. Får jeg lejlighed har jeg desværre ikke råd til at skulle betale mig fra dette problem! smiley Ellers var det selvfølgelig løsning nr. 1!!

• #3   1. okt 2006 Ellers kan man evt. også leje en garage/container for vinterperioden, hvis du vil kigge til den i ny og næ smiley

• #4   1. okt 2006 ahh ok, så går min løsning nok heller ikke smiley

• #5   1. okt 2006 Har du ikke familie eller venner der kan hjælpe??

• #6   1. okt 2006 du må da kende nogle med en garage hvor der et hjørne eller lignende?

• #7   1. okt 2006 hehe, gi hende en ordentlig tur i sengen , så skal du bare se hvad du får lov til*GG*
    nej prøv at sætte jer ned og få talt om det, du ka evt ha tanken osv i et kælderrum el lign, jeg har selv haft min mc stående i stuen i 3 år nu og det hverken lugter el lign, jeg har så haft købt en træplade hvor jeg har beklædt den med noget pressening og et pænt tæppe ovenpå, det har været helr fint og fruen har kunne holde øje med mig

• #8   1. okt 2006 Jeg synes at have hørt, at FV Motor opbevarer for kr. 100,- pr. måned.

Hvis dit budget bliver så stramt, at du ikke kan afse kr. 100,-/mdr., så vil jeg foreslå, at du venter med at flytte. For hvad så, når motorcykelen skal til service, du skal have nyt tøj, kæresten skal have en fødselsdagsgave m.v.

Sæt tæring efter næring (sagde bankmanden :o))

• #9   1. okt 2006 Ja, men problemet er jo, at rummet skal være opvarmet.. Er MEGET emsig med, at MC'en har det godt! smiley Nærmest hysterisk, vil nogen sige.. smiley
    Vi har før boet på en stor stor gård med MASSER af plads.. Der flyttede vi så fra, og nu er der ik skide meget plads! Resten af familien bor aaaalt for langt væk..

Men måske kunne jeg jo bruge mit nuværende værelse til garage, hvis jeg alligvel flyttede hjemmefra! smiley

Bare surt, at damen er sådan på tværs! smiley

• #10   1. okt 2006 Nu vil jeg jo heller ikke skjule, at jeg ALLERHELST vil have MC'en, så jeg kan se på den hver dag! smiley

I hendes øjne er jeg sikkert lige så meget på tværs, som jeg synes hun er! smiley

• #11   1. okt 2006 sig dog, at det kun er denne vinter og du finder en løsning til næste gang..

Ynkeligt at du skal bruge vores hjælp, til at finde en løsning smiley gad vide hvem der har bukserne på derhjemme. hehe

• #12   1. okt 2006 Frank: Jeg skal da have nogen at ynke over for! smiley

Der MÅ da være andre, der har oplevet lignende! smiley Alle kvinder ligner da hinanden på et eller andet plan..
    Men altså.. Mht de bukser der.. Findes der ikke et tilsvarende godt sted til motorcyklen end lejligheden, kommer den derop! Så må vi sgu bo hver for sig.. Bare lidt latterligt, at det skal være sådan!!

• #13   1. okt 2006 Hehe :o)

Good 1 Frank L :o)

Hvad med at søge i den lokale avis om dele garage? Der findes vel 15.000 garager, ladebygninger, nedlagte stalde i omegnen af Randers, der er opvarmet. Her i Neder Jerstal, er vi da 5 naboer, der alle har mindst 1 længe opvarmet til MC's, veteranbiler, gamle traktore o. lign. ;o)

/Anders

• #15   1. okt 2006 Strada: Du er hård, men har fat i noget!

Egentlig også det jeg har tænkt mig.. Det ER jo heller ikke livsnødvendigt, at vi dele lejlighed! Jeg har jo en anden at dele den med så! smiley

• #17   1. okt 2006 Mikkel:
    Ja, den sættes til salg EFTER den her sæson.. Men er det ikke muligt at få en ordentlig pris nu, sælger jeg bare til foråret! smiley
    Og hvis jeg så kan komme af med den nu, skal jeg da ud og finde en ny til en god vinter-pris, så jeg undgår at blive flået til foråret! smiley Såe.. MC uanset hvad! smiley

• #18   1. okt 2006 hvis i ikke på en fornuftig måde kan finde ud at, den jo selvfølgelig skal stå i lejligheden, og der garanteres for at der ingen lugtgener bliver, og måske nævne at der er sgu et flot møbel... ja hvis hun stejler helt, skulle hingsten måske også stejle et andet sted???

• #19   1. okt 2006 Hvad er problemet i at lade den stå i en garage et sted? Den behøver da ikke være opvarmet. Medmindre fugtigheden er abnorm sker der ingenting ved det.
    Pil batteriet af, spray MC'en med WD40 på steder der er udsat for rust og læg et lagen eller lignende over, så tager den ingen skade.

• #20   1. okt 2006 Altså.. Nu skal I heller ikke tage det alt for voldsomt! Skulle da bare lige have lidt medynk! smiley Og så selvfølgelig lidt råd/ideer! smiley
    Men altså.. Kan MC'en ikke være der, bor jeg og den da bare et andet sted! Sådan kan det vist kun være.. smiley

Gert K: Hvis den står et sted, hvor temperaturen svinger i takt med den udenfor, er der vel større risiko for, at der dannes kondens i motor osv.. Og det kan vi jo ikke have..

Og som sagt tidligere.. Har det da klart bedst med, at MC'en står et sted, hvor jeg hele tiden kan holde øje med den! Der bliver sgu stjålet ALT for mange MC'er! Også MC'er, der ER låst inde i garager mv! :S

• #21   2. okt 2006 Altså - med fare for at blive skudt - jeg ved godt, at du er "hys" smiley

Har du venner eller bekendte, familie eller lignende med eget hus og have, lader det sig fint gøre at opbevare en MC udendørs over vinteren. Det hele handler om klargøring, WD40 og en MCgarage.

Skift olie og filter, rens og smør evt. kæde.

Tag batteriet ind, sørg for at der er frostvæskepå(hvis dyret er vandkølet). Tøm tanken, og "vend" den med en halv liter olie. tøm dine karburatorer og fyld dem evt. med sprit. Gør kværnen rigtig godt ren, tør den, giv alle blanke dele en god gang WD40 og voks alle lakerede dele uden at polere. Pump ekstra luft i dækkene, hvis ikke du klodser den op.

Hvis du er meget nænsom, så kan du pille tændrørene af en eller to gange i vinterens løb, sprøjte et lille skvæt olie i hver cylinder og tørne motoren over 3-4 omgange.

Jeg har altid vinteropbevaret min mc'er på den måde. Det er der absolut ingen problemer i.

Har du fundet en sød kæreste, så er det her ikke noget at rage uklar med hende om.

• #22   2. okt 2006 TØSEDRENG !!!!

• #24   2. okt 2006 Den sad, Susanne.. smiley

• #25   2. okt 2006 Hahaha Susanne, hehe ;P Så kan han lære det!

• #26   3. okt 2006 Her er links til hvordan du løser det problem:

www.scor.dk
    www.dating.dk

Hader bare tøzer der sætter ultimatummer... Jeg ved ikke med jer andre, men det er jeg faneme blevet for gammel til! Der er masser af fisk i havet du!

• #27   3. okt 2006 Lej en lejlighed hos en gammel dame i et stort hus og brug så hendes garage til Mc, der kan du nok også få lov at skovle sne til vinter og tjene lidt til huslejen der.

mvh.

Lars

• #28   3. okt 2006 Spark tøsen på porten og hiv cyklen indenfor, hvis hun ikke kan accepterer at det er din hobby og en del af dig, er det bare ærgeligt.

Kommentér på:
Motorcykel + lejlighed + kæreste! :S

Annonce