{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie med kæresten og mc'en
  • #1   12. jul 2015 Endelave, så får i også en tur med færgen smiley

• #2   12. jul 2015 Tåsinge. Masser af fine MC- veje i Svendborg-området.

• #3   12. jul 2015 Et sted nær Egeskov, hvis det kun er tre dage, Du må påregne en hel dag på Egeskov.

• #4   13. jul 2015 Touringcampen på Djurs. Masser af se i området og gode MC veje.
    Og så en masse hygge med andre motorcykelfolk

• #6   13. jul 2015 Når du alligevel bor så tæt på grænsen kan jeg varmt anbefale http://www.bb-dannevirke.eu/ det er en kollega der ejer det, og det er super hyggeligt og meget henvendt til bikere, så de kan også vejlede med ture i området, og priserne er mere end rimeligt smiley

• #7   13. jul 2015 Kan også anbefale BB Dannevirke.. smiley
    Hvis I boede lidt mere nordpå (og måske også alligevel) kan tre dage også bruges på Norge - f.eks. Lysefjord hvor der er frit valg ift. om dag to skal bruges på predikestolen, Kjeragbolten, månafossen, sejltur på lysefjord eller noget femte...
    Hvis I booker gennem colorline kan I få en hytte med til en god pris (måske ikke lige i højsæsonen)

• #8   13. jul 2015 Okay. Der er jo mange gode muligheder at vælge imellem smiley tusind tak for alle svarende ! smiley

• #9   13. jul 2015 http://www.touringcamp.dk/
    Har selv lige været der igen supert sted

• #10   13. jul 2015 Hvis i er til lidt rigtig mc hyggetur i al sin beskedenhed. Så tag du din søde kæreste med en en tur til arden, der kan i kvit og frit benytte shelters ude ved store øksø, og så har i den reneste sø der findes i danmark, den er fyldt med "okker" så det er ligeså mørkt som at bade i cognac, lækkert mørkt og gyldent, og der er cafe/restaurant 50 meter fra shelters, derudover bålplads og grill i kan smide GUF på smiley Derudover er rebild "rold skov", jo nok det mest bakkede, smukke og grønne terræn med sine snoede veje, lækker mctur. I kan køre en tur rundt om Mariagerfjord, evt. tage en tur med svanen (sejler en tur i fjorden og kan bestilles frokost om bord), Danmarks smukkeste, evt køre ud til Bramslev Bakker og spise mens i kan sidde og kigge ud over fjorden, virkelig smukt.. Derudover kan i køre til Rold storkro og spille et slag minigolf og få et glas kold ølbamse og en lille dessert smiley I Arden by, er der dyreparken hvor i kan tage en tur ned til og håndfodre rådyrene... Og selvfølgelig gå en laaaang tur i den store grønne skov... Og til sidst, så smutter i lige en tur til danmarks mest berømte softice sted "vebbestrup" og får jeg en stor (21 kr med drys) og den er STOR. MUMS Altså, planlægger du den her tur, så er jeg sikker på din madamme synes du er et herrelækkert stykke romantisk mandfolk, og så tror jeg nok liiiige du får noget på den dumme, hehehe smiley Og alle i andre der ikke har taget den her tur... Afsted med jer, det er virkelig lækkert.....

• #11   13. jul 2015 Fruen og jeg har været på tur på Fyn og slået lejr hos mc Camp Fyn.
    Fint sted og super rare mennesker. Fornuftige priser go mad og service:) kan stærkt anbefales

• #12   7. aug 2015 tusind tak for de gode forslag! nu er der jo nok idéer til de næste mange år smiley

• #14   7. aug 2015 ikke endnu, vi skal lige ha sat os ned og ha kigget på det en dag smiley nu er det gode vejr her jo også smiley

Kommentér på:
Ferie med kæresten og mc'en

Annonce