{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mini graver til salg
  • #1   9. jun 2015 Kender den ikke, udover at den har Terex farverne.. Men jeg ville klart vælge en nyere model med mindre timer på bagen.. Og evt hvis det er for ikke at bruge for mange penge, hvis det er til hobby brug så tage en 1000 kg istedet for smiley

• #2   9. jun 2015 Ville klart også finde en nyere model, Din arbejdsstilling med de håndtag er meget skidt,

• kevin
    kevin Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 31
    #3   9. jun 2015 Altså til de priser kan det aldrig gå galt, men personligt havde jeg nok valgt at ofre en 50-60.000, hvis du har pengene, gensalgsværdien er så høj at det er minimalt hvad du "mister" ved salg, og de har gået en 3.000-4.000 timer mindre, og ofte med joystik i stedet, det er at foretrække, ligeledes kunne man forestille sig en del slør i den maskine der, det bliver du hurtigt træt af smiley

Men hav tålmodighed det ikke de gode tilbud maskiner der er på markedet lige PT, så hold øje.

Vh Kevin

• #4   9. jun 2015 Jeg mener de er ejet af Volvo i dag og har tidligere været et ret anerkendt mærke. Så tror ikke bygge-kvaliteten fejlet noget.

Men rigtig som Steffen skriver, så er din arbejdsstilling ret skidt. Men er det bare til lidt hobby-graveri så går det nok, men skal du gravere mange timer for andre bliver du nok træt i armene eftersom den ikke er med joystick

Kommentér på:
mini graver til salg

Annonce