{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opret MC?
  • #1   11. sep 2006 Højst sansynligvis fordi den bliver afvist.
    Når du opretter en mc, skal den først godkendes af folket herinde.
    Er der for lidt billeder eller mangler der masser af info om cyklen, bliver den afvist og kommer ikke ind.
    Nu ved jeg ikke lige hvor mange billeder eller hvor meget tekst du har haft, men sikkert derfor du er blevet afvist.
    Prøv igen og så sørg for at have nok billeder og info smiley

• #2   11. sep 2006 Aha ok... Jamen jeg har faktisk ikke så mange billeder, så nok derfor.. jamen så må det jo vente til jeg får nogle flere pix.... er det nogle moderatorer, eller de andre brugere der bestemmer om jeg må have min cykel på?
    Hmmmmm ØV!

• #3   11. sep 2006 Det er alle brugerne herinde der bestemmer.
    Når du opretter den cykel, skal alle der vil stemme ok til din cykel eller afvise den.
    Når du så har fået 50 velkomspoint kommer du ind og omvendt 50 afvis point, blir din cykel slettet igen smiley

• #4   11. sep 2006 Tak for svar... kan nu kun undres over systemet, men der er sikkert en god grund... Må tage nogle flere billeder og prøve igen... Men bliver nu først til næste år, når jeg har fået den sat i topstand... *GG*

• #5   11. sep 2006 Kom igen, Søborg. Lidt flere billeder og en god tekst,så skal du nok komme ind i varmen. Du kan ihvertfald regne med min stemme,hvis du altså har lidt billeder og noget tekst,seføli`.
    KIM:

• #6   11. sep 2006 ja og det kunne nu være sjov hvis du lagde nogle ind nu og så løbene... så kan vi jo følge med i dit arbejde...kom frisk igen...

• #7   13. sep 2006 Hehe tak for de opmuntrende tilråb!!! Jeg vil forsøge at få taget nogle billeder og ligge noget ind når jeg får tid! Poster en ny tråd når jeg er klar!

Kommentér på:
Opret MC?

Annonce