{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Operation X
  • #1   5. sep 2006 Jeg er glad for at jeg ikke var Morten Spiegelhauer til sidst. Manden ville ikke komme hel ud, hvis jeg sad over for ham. Sådan en mand skal bare dømmes og så i fængsel, så skal de indsatte nok sørge for resten. Voldtægt af mindreårige er nemlig en af de ting der ikke bliver accepteret af de andre fanger. Han kommer ikke til at ligne sig selv igen.

• #2   5. sep 2006 Folk e sku fucked up..... andet er der ik sige til sådan en.... RIP.........

• #3   5. sep 2006 Ja, jeg syntes ellers den var god den han fik fyret af med det var en musik video han var igang med at lave smiley

Ps. Tror den hører hjemme under off topic smiley

• #4   5. sep 2006 fy for satan for en klam og ækel stodder, men tro mig, den mand er så meget færdig både det ene og det andet sted, han er garanteret jaget vildt fra nu af

• #5   5. sep 2006 Uden at sige noget som helst til forsvar for Rudi Frederiksen så er der altså kun en konklusion efter den udsendelse...

Manden er klinisk sindsyg, en ulykke som venter på at ske...

Han burde mentalundersøges og kneppes i røven af en kæmpe neger !!

• #7   5. sep 2006 Jesper S: Tror desværre bare at han vil nyde at blive kneppet af en stor neger. Han var godt nok god troende til sidsr. "Det er godt nok noget af et komplot" og "Det er en smart plan du siger der"

• #8   5. sep 2006 Helt enig med Jesper S
    "Uden at sige noget som helst til forsvar for Rudi Frederiksen så er der altså kun en konklusion efter den udsendelse...

Manden er klinisk sindsyg, en ulykke som venter på at ske...

Han burde mentalundersøges og kneppes i røven af en kæmpe neger !!"

Yes sir...

• #9   5. sep 2006 Det er voldsomt blot at tænke på den skade sådan en mand kan have forvoldt i de 25 år det har stået på.. Og så har medier, skoler, forældre, haft tiltro til en af de værste af slagsen. Håber sgu at alle forældre vil holde mere opsyn med ders børn efter dette, samt hvem de omgåes -for slet ikke at tale om at være mere kritiske overfor 'disse' typer.
    Hvad angår mandens fremtid, tja så tror jeg at dette indslag i tv nok skal gøre ham for 'most wanted' mange steder! Han skal nok få sin straf..

• #10   5. sep 2006 den mand er jo så godt som død... det vel blot et spørgsmål om tid...

Af og til burde man have dødsstraf i dk... og man skulle dø på den måde man har gjort andre ondt....

• #11   5. sep 2006 sådan et MØGSVIN.. slet og ret.....

• #13   5. sep 2006 hehe... han er en jaget mand iflg. nyhederne på tv2 politiet har bedt om at få udleveret dokumentationen fra udsendelserne.. håber de finder ham i en fart... han skal sku ikke gå fri for længe han er jo syg i bolden.

• #14   5. sep 2006 Ja svinet skal sgu ikke vise sig her i Herning forløbig.. så kommer han nok til skade..

Kommentér på:
Operation X

Annonce