{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

p afgift i bil??? {{forumTopicSubject}}

Hey i kloge hoveder, jeg har sku redet mig en parkeringsafgift til, (ingen brok det var min egen fejl osv og jeg betaler selvfølgelig) men , der står på afgiften at hvis den ikke er betalt inden 10 dage vil firmaet (privat firma) få oplysninger om mig (adresse osv) fra CRM.. og så tænker jeg må de overhovedet det , jeg mener der er da vel noget der hedder persondatabeskyttelse , og kan en privat virksomhed sådan uden videre bare få udlevet oplysninger , fra et andet firma som er underlagt reglerne om videregivelse af personlige oplysninger altså persondataloven?????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  p afgift i bil???
  • #1   25. mar 2015 Der er flere firmaer der kan få adgang til dine data, de kan findes inde under din skattemappe, husker ikke lige hvad punktet hedder, men der ligger flere firmaer med navne så du kan se hvem de er.

• #2   26. mar 2015 Den med 10 dage holder ikke, da de skal sende dig et girokort med posten og så har du typisk min en måneds tid mht data loven så mener jeg osse at der ligger en liste over godkendte p firmaer mm inde på skat

• #3   27. mar 2015 Hej,

Uvanset privat eller ej, skal de gøre dig opmærksam på at du har fået en afgift på gældende tidspunkt, da det findes forskellige orsager til at en afgift kunne forsvinde fra forruden på en bil. I det offentlige, Københavns Kommune er det sådan, hvis du har fået en afgift, men denne sidder ikke på din bil når du køre hjem, eller noget flyver af når du køre din vej. Villder gå ca. 14 dage så får du en påmindelse (uden rykker), også har du der 10 dage til at betale.

Men du må kigge under parkerings selskabets betingelser hvad som er gældende.Jeg er jo ansat som kommunal parkeringsvagt, og defor lidt anderledes måde man må og ikke må... Håber det hjælper lidt...

Mvh

Hans

Kommentér på:
p afgift i bil???

Annonce