{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Hader regnvejr. {{forumTopicSubject}}

Her regner man med at man skal ha en hyggelig dag på biken. Så pudset kværnen og så afsted til Power Meet.
Dejlig tur der ud. Dog en lille byge, så pudse arbejdet var spildt. (skod)
Men så på vejen hjem, så bliver der lukket op for sluserne. Det står bare ned. Men hjem skal man jo.
Og så efter et stykke tid, og læder jakken har suget et par liter vand. Så er det man kan mærke den her dejlige klamme fornemmelse, som begynder at brede sig under jakken.
Og når man så endlig kommer hjem, så ligner man en druknet vandrotte.
Hvad kan jeg sige: JEG HADER REGNVEJR!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader regnvejr.
  • #1   26. aug 2006 Goretex siger jeg bare...-)
    Vi var meget heldige på vej hjem, vejene var våde men fik kun det vand. Der blev sprøjtet op, af bilerne.
    Så vi var nok lidt heldige, ville ikke køre så stærkt igen. Da mit bagdæk var på lig nul, efter turen derop....:-)
    Men når det var tørt så fik den kniven, det tog ikke lang tid at komme hjem.. hehehe Men havde en begivenhedsrig dag, må jeg indrømme.
    Spørg mig, hvis i møder mig. Det er næsten for meget at fortælle her.
    Tag så de Bukser på Stig.....;-)

    Mvh.
    Ronni G.


  • #2   26. aug 2006 Hvordan gik det - henrik Mortensen igen igen?

    Og hvem vandt V2 klasserne?


  • #3   26. aug 2006 Jep... Henrik igen, men for første gang kørte han på almindelig benzin, Så han smed "kun" 419,7 hk. på hjulet og satte ny rekord, de nye knaster har nok hjulpet lidt så...:-) V2 var det en Ducati der vandt, så vidt jeg husker. En 998 Men er ikke sikker, men der stod 130, et eller andet på den ihvertfald. Så den har også gået helt godt. Men bare rolig Aprilia kommer man ikke uden om, mener de havde de næste to pladser.

  • #4   26. aug 2006 Tak for det Ronni - en lettere tunet rsv burde vel også smide lidt mere end 130?

    Så lige den nye factory ved Masi i Næstved - den er jo gude smuk smiley


  • #5   26. aug 2006 Enig med Stig der, det var sq surt at pudse, og pudse. og så kommer man derned med en møjbeskidt mc.. SURT

  • #6   27. aug 2006 Hey Ronni.
    Nu ved jeg ikke om du lod mærke til det, men jeg havde da bukser på.
    Et par rigtig dejlige Jeans. smiley
    Og har skam Goretex. Havde bare valgt læder idag. smiley
    Dårlig valg.


  • #7   28. aug 2006 Min læderjakke holder da tæt. Kørte i halvanden time i regnvejr på motorvejen i går og var helt tør da jeg kom hjem. Den har du forhåbentlig ikke givet meget for.

Kommentér på:
Hader regnvejr.

Annonce