987 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kære brevkasse... Kære brevkasse...

Kære brevkasse.

Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede,
at det nye program straks begyndte at lægge op til børn og det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer.
Dette fænomen stod der ikke noget om i produktomtalen af softwaren.
Oven i købet så installerer Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker op,
når jeg starter computeren op og det overvager alle mine aktiviteter.
Programmer såsom motorcykel 10.3, Drukfester 2.5 og træf 5.0 virker ikke mere og får systemet til at gå ned, når jeg vælger dem.
Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer.
Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0.
Kan i hjælpe mig?
På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kære brevkasse...
  • #1   26. aug 2006 Prøv at installere One-night-stand 2.1 og se og ikke det kan slette Kone 1.0

• #2   26. aug 2006 Kære brevkasse...

Kan en stor hammer evt. bruges som reset-knap?

På forhånd tak...

• #3   26. aug 2006 "Du kan overveje at købe mere software for at forbedre ydeevnen af Kone 1.0 Vi anbefaler Blomster 2.1 og Chokolade 5.0. Men du må under ingen omstændigheder installere Sekretær i Mini Skørt 3.3. Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil sandsynligvis forårsage ubodelig skade på styresystemet Kone 1.0. "
    LOOOL.....

• #4   26. aug 2006 Installer elskerinde vers. 1.09, så afinstallerer kone 1.0 normalt sig selv - og lad så være med at opgradere elskerinde 1.09 yderligere.

Så skulle den være klaret!!

• #5   26. aug 2006 "Installer elskerinde vers. 1.09, så afinstallerer kone 1.0 normalt sig selv - og lad så være med at opgradere elskerinde 1.09 yderligere.

Så skulle den være klaret!!"

Fedt....... *lol*

• #6   26. aug 2006 Haha nogle fede svar smiley
    Hvor på nettet kan man købe det der One-night-stand 2.1, det lyder da spændende?

• #7   26. aug 2006 Alt c kolon, skulle vist gerne slette hele programmet...

• #8   28. aug 2006 Hvis alt andet slår fejl er der selvfølgelig det fantastiske og økonomiske program Haglgevær 2.1, som kan opgraderes til Oversavet Haglgevær 1.0. Det plejer at fungere bedre end Reset-knappen. Dog medfølger bi-programmet Fængsel 1.1, hvilket automatisk vil blive installeret hvis ikke brugsanvisningen på Haglgevær 2.1 bliver overholdt til punkt og prikke, da Politi 3.0 er standard i windows og Mac. Dette kan dog overrides af Advokat 4.1, som desværre koster en mindre formue.

Kommentér på:
Kære brevkasse...

Annonce