2.072 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Geminox gaskedel Geminox gaskedel

skal ha ny gaskedel mont , har kig på en Geminox zem 2-17 m50+ har fået et tilbud gennem HMN naturgas som vi har som leverandør nu , er der nogen herinde der har erfaringer med sådan en fætter , valgte den lidt på grund af den gode garantiordning de har 3 år med alt incl service og derefter kan man få op til 15 års garanti + service mod betaling som dækker både reservedele og arbejdsløn , det er en kondenserende gaskedel men det er de fleste vist i dag , men hvis nogle har sådan en i deres hus ville det være dejligt med lidt viden om hvad de syntes om den smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Geminox gaskedel
  • #1   25. feb 2015 Jeg har haft sådan en siden 2011. Og den har ikke voldt nogen form for problemer.
    Og har ikke fået lavet nogen form for service endnu. Men har tænkt på det er ved at være tiden. Så jeg er ganske godt tilfreds

• #2   25. feb 2015 Kender Den ikke men har en Milton der bliver 13 år den har aldrig slået en fejl skid der er også 15 års garenti på den,virknings fra på 107%. Får lavet servis på den hver anden år

• #3   27. feb 2015 Jeg har sådan en , den er lige blevet to år , den har nu altid kørt noget op og ned i brugsvand temperatur , men det lever vi med .Det er vores anden gaskedel den gamle var en Beretta .og sammellignet med den tror jeg på at denne her er meget bedre. Tjek lige din HMN kontrakt inden du evt. tegner servise aftale, bemærk max antal tilkald + selvrisiko! Der er jo ikke tvungen kedel eftersyn på gas.

• #4   27. feb 2015 #3
    mente der er lovpligtigt eftersyn hvert andet år på kondenserende gaskedler ? men tak tjekker lige serviceaftale når den skal fornyes smiley

Kommentér på:
Geminox gaskedel

Annonce