584 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Udvisningsdomme Udvisningsdomme

Læste lige en artikel på EB om at en af de gutter der overfaldt hende pigen Nanna og hendes kæreste med en cykelkæde har ikke bare en men TO betingede udvisningsdomme, ok med lidt held bliver han endelig smidt ud denne gang men det er sgu at tage pis på befolkningen.
I det mindtse ser det ud til at der endelig er en målrettet indsats mod de to sigøjnerfamilier med endnu en lige udvist og med lidt held flere på vej after de arresterede 6 af dem den anden dag.
Har ikke noget imod at give folk en chance men når sådan noget som en betinget udvisningsdom ikke bliver automatisk effektueret ved ny kriminalitet så er der sgu da ikke noget at sige til at de mister respekten fulstændig og er ligeglade

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udvisningsdomme
  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
    #1   23. feb 2015 Vær nu ikke så hård, Jesper.
    Husk, det er synd for dem. De er ofre.

• #2   23. feb 2015 *BUUUUUUUHHH*

• #3   23. feb 2015 Jeg betragter mig selv som en rimelig tolerant mand, men at dette kan ske igen og igen, det er uacceptabelt. Jeg vil ikke komme ind på hvad disse typer fortjener af straf, men så få dog for fanden den grænsekontrol op igen!!!

• #4   23. feb 2015 okei lars jeg tar den første vagt smiley

• #5   23. feb 2015 Der er kun en løsning...

profilbillede
  • #6   23. feb 2015 Jeg tror sgu Morten har fundet den rigtige løsning....den kan heldigvis også ordne andre problemer......f.eks skel i håret :o)

• #7   23. feb 2015 FØJ......I er jo RACISTER...!!!!!!!

PS ;
    Ironi kan forekomme i denne kommentar . smiley

• #8   23. feb 2015 nej

• #9   23. feb 2015 Hvid I skal hakke på nogen , så hak på nynazister eller rockere . Dem bøjer man gerne grundloven for at smide dem ud af deres klubhuse og lign.
    Men moskeer som opfordrer til ekstremisme , dem gør vi ikke noget ved . Nej , de er nemlig dækket ind under grundloven.....???
    Faneme glad for at mine skattekroner går til at bevare denne skæv vridning .

PS ; Igen kan ironi forekomme .

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #10   23. feb 2015 2 ting, mærkeligt at en betinget udvisningsdom, ikke bliver byttet til en udvisningsdom ved ny kriminalitet. Kan huske for noget tid siden, en somalier som havde leget med lyshårede piger, blev udvist, + fængselsstraf. Det eneste han ankede var udvisningsdommen.

Og 2 slow, vi har religionsfrihed her i landet, derfor kan vi ikke rigtig gøre noget ved mullaherne. Udover at jagte de mest bindegale. Man burde faktisk kunne dømme dem for landsskadelig virksomhed.

• #11   23. feb 2015 Hvorfor er der også noget der hedder udvisningsdom i et land uden grænser ??
    Hvis de kommer tilbage er det jo ikke engang sikkert de ved at de har krydset en grænse !!
    Mon ikke det kommende valg kommer til at handle en hel del om de ting der ligger op ad det emne !!

Kommentér på:
Udvisningsdomme

Annonce