{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er tv'et færdigt?
  • #1   15. feb 2015 mon ikke det lugter af en reklamation ? smiley

• #2   15. feb 2015 He he det er også min tanke. Det er kun et sommerhus-tv, but still smiley

• #3   15. feb 2015 Tilbage til Aldi med det.

• #4   15. feb 2015 Det er et Medion.. Det var færdigt før du satte det op!

• #5   15. feb 2015 Har du noget at begrunde din mening med Nick.

• #6   15. feb 2015 er det ikke begrundelse nok at det sælges i Aldi og ikke i elektronikbutikker ? smiley

• #7   15. feb 2015 Så du vil heller ikke drikke deres Tuborg øl, fordi de ikke er købt i Brugsen.
    Driller lidt, jeg har ikke forstand på Medion, har en computerskærm, der vel er 3-4 år gammel, fungerer nu udmærket.

• Thomas D
    Thomas D Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 5 MC-er: 3 Svar: 19
    #8   15. feb 2015 Har aldrig ejet et Medion tv men har haft flere andre af deres produkter. Har kun positivt at sige om dem. Har bla haft en pc og den var bedre end de HP, Lenovo Ibm om Compaq produkter vi har haft i huset.
    Mange handler i Elgiganten og det er vel det samme som Aldi!! Altså billige skod butikker

• #9   15. feb 2015 Al den dårlige omtale der for nogle år siden var om Medion produkter tror jeg mere var pga. Aldi's dårlige service end ringe kvalitet fra Medion...

• #10   15. feb 2015 Nu gør jeg mig "lidt" i PC og TV teknik.. Medion er direkte pinligt når det komme til gengivelse af billede til TV.. Deres Pc'er som er omtalt længere oppe er også direkte pinligt, hvis du gør op hvad du rent faktisk får af discount hardware i henhold til færdig samlet produkter fra butikker som har styr på det!
    Vil slet ikke starte en samtale om deres "touch pads" som er et årti bagud i teknik..

Et review eller backup? Det tager ikke mere end 3 sekunder på google;
    http://www.productreview.com.au/p/medion-md-30612-md-30614.html
    Eller bare lidt forstand på hardware og teknik.

Vil du have "discount" tv så gå efter Samsung eller Panasonics medium modeller. Så er det lige meget om du køber dem i Bilka eller Fona. Der får du om ikke andet et produkt som giver somewhat mening til prisen. Samt 2 års fuld produkts garanti på mærket.

Skal vi op i highend tv. Er det som at diskutere dæk og religion med mange.. Men præcis som med dæk og religion. Burde vi også alle vide hvilke man bør gå en fin bue uden om smiley

• #11   15. feb 2015 Nu ryger det i hvert fald tilbage, så får vi at se...

• #12   15. feb 2015 Inden du køre tilbage til forretning!!! Har du prøvet at slå bag tv'et det virker nogen gange smiley

• #13   15. feb 2015 Hvis det virker i 10min. før det flipper ud, kan du da sagtens bruge det. Der er alligevel max 5 min. nyt om dagen, resten er genudsendelser smiley

• #14   15. feb 2015 he he .

ja det at købe nyt tv,

svare til at hælde gammel vin på nye flasker.

smiley smiley
    mvh

• #15   15. feb 2015 Også husk lige at handle TV i en forretning som Hi Fi klubben, Fona eller i det mindste i Elgiganten. og ikke der hvor de sælger hårshampoo, kartofler, lokumsruller og fissebind smiley

• #16   15. feb 2015 jeg har købt mange forskellige Medion produkter i lide, de har alle virket upåklageligt og til en god pris,og alle med 3 års garanti, samt en bytte ret på 1 måned , så jeg bliver ved med at handle der, også. ( handler også IT produkter andre steder )

smiley :)
    mvh

• #17   15. feb 2015 Busa

Ja det er da også valgfrit, hvor man handler sine vare smiley bare mig der godt kan li at handle i "special" butikker, hvis man kan kalde dem det i dag smiley men i Aldi, Lidl og Føtex ved sælgeren mere om grøntsager og mælkeprodukter end de ved om det tv'et eller andre IT produkter du køber. det holder ikke en meter! jeg har ikke problemer med det, da jeg ikke handler de ting der. men Hr og Fru hansen får ikke ordentlig info om deres tv fordi sælgeren ikke har en skid forstand på de ting, og det interessere ham lige så lidt, som jeg interessere mig for fissebind

• #18   15. feb 2015 Medion er ganske udmærkede produkter uanset det forhandles i Aldi. Og med 3 års garanti kan man jo ikke gå helt galt i byen

• #19   15. feb 2015 WHAT!?!?!? Udmærkede i forhold til hvad?

• #20   15. feb 2015 Prisen og garantien taget i betragtning. Har selv flere Medion produkter og ingen af dem har fejlet det fjerneste

• #21   15. feb 2015 Garantien? Det meste du køber her i DK har 2 års produkt garanti. Har du et større TV end 32* tommer Samsung som er med dansk nummer. Kommer de ud til din adresse og laver det om der skulle være nogen problemer. Under 32* kommer der en vognmand og henter det hos dig..
    Syntes jeg da er ufattelig fin garanti.
    Prisen? Den er jo kun relativt i forhold til hvad man kan få af teknik andre steder.
    Tager vi Medions; TV / Bærbar / PC eller touch-pads.
    Så er det de sælger dem jo på hvor mange gigabyte harddisk plads eller hvor mange ekstra ram de har smidt i.. Om en PC har 8 eller 16 gb ram er total ligegyldigt hvis det er langsomme ram. Så heller 4 gb hurtige ram med lav læsetid.
    -
    Er præcis som at købe et tv op baggrund af at reklamen sagde; 6.000.000;1 kontrast. >_<'
    Kontrast altså forskellen mellem sort og hvid.. Hvad har det lige at sige for gengivelse af et farverigt billede?

Det er fint hvis dit Medion udstyr ikke er gået i stykker eller har forvoldt problemer smiley Syntes dog næste gang de har noget teknisk udstyr til salg at du bør se hvad alternativet er først til samme pris. Pricerunner eller edbpriser er rigtig gode sider til nettop den slags.
    -
    Jeg mener det Medion TV som trådstarter har problemer med bør leveres tilbage eller hentes af Medion. For at forhåbentlig at kunne få pengene retur.

Det er strøm relæ til billedrøret som er gået eller simpelthen får for meget varme og stiger af efter 10 minutter..

• #22   15. feb 2015 @Denny T: de sidste mange gange jeg har været forbi en Fona eller elgiganten, der har jeg overhørt rigtigt mange "råd" fra ekspedienter hvor det bestemt ikke tydede på at de vidste mere om det de solgte end i Aldi/Føtex/Lidl eller lignende. Der er ikke meget vidende personale tilbage i danske elektronik forretninger. Så hellere ingen rådgivning end forkert/bedrevidende rådgivning.

• #23   15. feb 2015 det er lidt ligesom at gå i silvanog hente byggematerialer, halvdelen aner ik hvad de laver smiley

• #24   15. feb 2015 Når jeg har alt for meget tid på hånden og alligevel står i Fona og snuser. Er min nye interesse blevet at bede dem i IT afdelingen, fortælle mig om hastighed og timeings på deres ram i de færdigsamlet pc'er.. Jeg har aldrig kunne få et svar på det. Men elsker processen hvorpå de forsøger at finde ud af ved at spørge hinanden smiley

• #25   15. feb 2015 #22

Sådan tilfælde vil du altid kunne finde, det kommer man ikke uden om... lige meget hvor du handler smiley

• #26   15. feb 2015 #24

Heh ja det er sgu også sjovt smiley men det er også for meget viden, at vide selv for en sælger i Fona smiley

• #27   15. feb 2015 #18

Siger ikke at der er noget galt med Medion, det er dem der arbejde i butikken der mangler viden om feks. de PC'er de sælger. men ikke deres fejl. de arbejder der jo bare.

• Jyden
    Jyden Tilmeldt:
    jan 2014

Emner: 15 Svar: 80
    #28   17. feb 2015 Skulle det nu være en fordel at handle i elgiganten fremfor fx bilka når det gælder nyt tv?
    Her er mine erfaringer med elgiganten, har fået en brugt computer der blev solgt som ny...
    Har fundet varer jeg gerne ville købe, hvor jeg ikke kunne få det til den skiltede pris, men måtte betale ekstra, da skiltet var forkert (det må de ikke, men skulle bruge varen akut)
    En sælger har engang gjort grin med mig, da jeg ikke ville tilkøbe ekstra tilbehør.

Elgiganten er et supermarked, de har bare kun elektronik, det eneste deres sælgere har forstand på er, at få så meget salg som muligt ind på deres medarbejder nummer, prøv at lægge mærke til det næste gang i er der.
    Med en smartphone i hånden kan man også af og til vise dem at onlineprisen på deres egen hjemmeside er lavere end den de har i butikken.

Et helt sigende eksempel på butikkens elendighed ses i deres kamera afdeling, 20 slukkede kameraer du kan stå og holde i hånden, men du kan ikke tænde et eneste af dem!

Jeg kommer der ikke igen.

Kommentér på:
Er tv'et færdigt?

Annonce