{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Hvad sker der for det!? {{forumTopicSubject}}

Hentede sammen med en kammerat, en gammel suzuki Gs 1000 på Lolland forleden, en som han har ønsket sig i lang tid. Den står i min garage, som ligger i et rækkehus kvarter på frederiksberg.
Min kammerat har ikke hørt den igang før salg og her lørdag formiddag kriblede det i hænder på os for at høre den tændt, så vi udskiftede batteri/kontrollerede tændrør og derefter skubbede vi den op af "villavejen".(defekt starter).Den gav ingen lyd fra sig på daværende tidspunkt, ikke et puff. Men pludselig ser jeg en ældre mand komme ud af sit rækkehus, samler skårene af en vinflaske op fra fortovet og kaster det lige ud foran os!?..

Hvad sker der for det???...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad sker der for det!?
  • #1   31. jan 2015 sådan en idiot! så blev der vel kastet tilbage? smiley

• #2   31. jan 2015 Vi andre kan jo ikke svare, men du spurgte ham vel?

• #3   1. feb 2015 Han skulle da have et lods i bollern .

• #4   1. feb 2015 tjaa...han troede vel i var ved at stjæle den...med den beskrivelse kunne det nemlig godt se sådan ud

• #5   1. feb 2015 Carsten (Oxie) H: Jamen så har han jo stoppet tyvene for altid på den vej - For alle ved at et skår fra en vinflaske, på en bred villavej, ja det er ikke til at komme udenom - Der må tyvene simpelthen give op og løbe, ja man fristes næsten til at sige, for livet!!!! smiley Arh, den er lidt for nem, idiotisk adfærd er oftest bare et tegn på at en idiot har bevæget sig ud blandt os andre! Mon ikke han ville have råbt dem an, hvis han mente de var ved at stjæle den, istedet for at løbe helt op til dem med at stykke skåret glas!? smiley

Men ja sådan nogle gamle indebrændte nisser er der rundt omkring! De sidder derhjemme og har intet at lave, andet end at blive mere og mere indebrændte og sure på verden omkring dem - Så har han set jer ud gennem sit vindue, to yngre gutter med en MC, passer jo sikkert perfekt på noget af det der er galt i den verden som han er sur på - I har jo sikkert tænkt jer at larme!!!!!!!!!!!! smiley

Men ja, christ.....

• #6   1. feb 2015 I gik da vel forfanden hen til idioten og spurgte hvad han havde gang i??!

Hvis han siger " jeg ville bare kaste gaffelnøglen som i tabte tilbage, så i kan lave jeres velo" så bær over med ham... smiley

• #7   1. feb 2015 Spurgte hvorfor han gjorde det, men han gik blot uden at svare..
    tog en fejebakke og tog det med os.
    Burde havde hældt det i hans postkasse, orker bare ikke at dele dårlig karma ud..
    blev bare overrasket.

• #8   1. feb 2015 Du delte allerede dårlig karma med ham, hvad end du ville det eller ej! smiley Men flot at du ikke fulgte med ned på "hans niveau"!

• #9   5. feb 2015 sgu ha stukket ham en flad

Kommentér på:
Hvad sker der for det!?

Annonce