{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start-problem Hyundai i10
  • #1   23. jan 2015 Det lyder til starteren er færdig?

• #3   23. jan 2015 Ja enten starter eller bundstykket.

• #4   23. jan 2015 Kullene i starteren er slidt eller hænger.

• #5   23. jan 2015 Havde en passat der gjorde præcis det der. Det var bundstykke.
    Har en kammerat der gjorde det samme på en Golf 4. Der var det batteripolerne der ikke var i orden.

• #6   23. jan 2015 #4 Ja eller magnetkontakten/solenoid ovenpå starteren der ikke laver ordentlig forbindelse så startermotoren får strøm, men det er helt sikkert starteren den er galt med på den ene eller anden måde.

• #7   23. jan 2015 #5 Hvis det er bundstykket så giver den ikke et klik fra sig når man prøver at starte, og det er heller ikke batteripolerne da der er fint strøm i resten af bilen, som jeg forstår det.

• #8   23. jan 2015 VD (Horsens) - Min passat gav et klik, om det var fra tændingslås eller hvor det var, ved jeg ikke.

Min kammerat oplevede periodisk at den startede fint, men andre gange ville den ingenting. Den ene polsko var drejet over i tilspænding af gamle ejer, og havde derfor periodisk ikke korrekt forbindelse.

• #9   23. jan 2015 Jeg har ikke oplevet at en løs polsko kan være årsagen når der er fint strøm på resten af bilen men alt er jo muligt, og det er jo nemt lige at tjekke smiley
    Hvis den klikker er det ikke bundstykket da den jo så får styrestrøm, så er det enten kul eller kontaktfladerne i solenoiden der ikke virker mere så den ikke sender strøm videre til selve starteren.

• #10   23. jan 2015 siger du nogle gange den slet ikke siger noget overhovdet? så kan det godt være andet ned starteren, men hvis den klikker er sandsynligheden for det er starteren stor hvis du ikke har nogle dårlige stelforbindelser, men så burde andre ting osse opføre sig mærkeligt perdiosk

Kommentér på:
Start-problem Hyundai i10

Annonce