Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tømre hjælp
  • Leif Borup L
    Leif Borup L Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 3 Emner: 1 Svar: 58
    #1   10. jan 2015 Du kan ikke isolere dig til frostfri uden der samtidig bliver lavet en form for opvarmning,du kan jo montere en el radiator og lade den stå på fem gr,men det vil kræve en god isolering,hvis ikke måleren løber løbsk.

• #2   10. jan 2015 Nyt skur eller gammelt skur ?
    Hvis gammelt, er udfordringen altid gulvet... At isolere vægge og loft kan alle klare...

Hvis det kun er til MC opbevaring er frostfri ikke så vigtig. ( en el radiator på 3 grader kan let æde for flere tusinde kr strøm på en sæson i et 6m2 skur..... Taler af bitter erfaring smiley )
    Fugtfri er vigtig. Solarventi og fugtstyret ventilator er guld værd..

Mvh Brian smiley

• #3   10. jan 2015 der sker intet ved at den står i lidt frost , forstår ikke hvorfor mange er så bange for det frost. Min står i et lukket skur der ikke er isoleret, har aldrig haft problemer med noget. smiley

• Leif Borup L
    Leif Borup L Tilmeldt:
    feb 2011

#4   10. jan 2015 Ja tørt er godt nok til en mc bare der ikke er fugtigt det er muligt en solar venti kan hjælpe i et lille rum,jeg har monteret en i mit garag etag den virker da fint når solen skinner,men jeg er ikke imponeret af min jeg har 32 m2 uopvarmet Mvh.

• #5   10. jan 2015 Jeg lurer lige lidt med og har et spørgsmål også - jeg har carport (i forlængelse af et værksted), som er dækket af til den ene side og i enden op mod værkstedet.

Tanken er, at den skal dækkes af i begge sider, isoleres og i enden sættes en port, så mine MC'ere kan stå derinde.

Det er måske ikke ligefrem nødvendigt at støbe et betongulv for at holde det frostfrit? Andre gode fif eller input? smiley

• #6   10. jan 2015 De fleste vælger at støbe gulv, når man alligevel har gravet ud og isoleret, ( beton koster jo ikke noget, og har så mange fordele ifht, fliser. At der ikke bør være nogen tvivl.

• #7   10. jan 2015 Så holder jeg fast i planen om at grave ud og støbe et betongulv der engang til foråret smiley

• Leif Borup L
    Leif Borup L Tilmeldt:
    feb 2011

#8   15. jan 2015 Søren hvis det er vigtigt for dig at det er frostfrit,så hjælper det ikke at isolere,samt støbe gulv i sig selv der skal en eller anden form for opvarmning til jeg har en muret garage med siporex bagmur vinduer med termo 100 mm isolering i loftet og en solar venti monteret til at tage fugt,fryser det i en længere periode,så bliver det også frost i garagen,man kan ikke isolere sig til frostfrit jeg har flere steder set rør er frostsprunget i folks huse der har været placeret i en skunk,som også har været rigtig godt isoleret,men det hjælper ikke noget,men derudover har min mc aldrig taget skade af frost bare der er tørt det er ok,såom du lægger fliser eller støber er en skid!

• #9   15. jan 2015 Det er ikke ufravigeligt vigtigt, at der er frostfrit - det er vigtigt, at MC'erne kan stå der uden der sker noget med den også når det er kold vinter.

• Leif Borup L
    Leif Borup L Tilmeldt:
    feb 2011

#10   15. jan 2015 Mine har stået de sidste ti år uden problem men der er tørt.

Kommentér på:
tømre hjælp

Annonce