Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Go pro.
  • #2   26. dec 2014 Har ikke så meget forstand på det.
    Er det lige til at pakke op og bruge, og kan man sætte det på hjelmen?

• #3   26. dec 2014 Ja det er meget simpel så vidt jeg husker jeg købte en silver jeg er ikke en nørd til sån noget så for mig skal det være simpel. Og jeg har haft det i 2-3 år nu og det virker super godt. Du skal nok bruge lidt mounts og div grej. Jeg startede med chestmount til skiture og mtb og en sugekop til MC og bil samt de mounts som du klistre på hjelm og andre steder. Har efterfølgende købt en telestang til skiturene og andre sjove arrangementer.

• #4   26. dec 2014 Et brugt hero 3 Black koster ikke 1500,-

• #5   26. dec 2014 Hvad er en fair pris?

• #6   26. dec 2014 Hvis ikke der følger noget udstyr med ( LCD skærm,batteribackpac ect) så 1000,- ... Udviklingen i gopro verdenen går stærkt, og dette er jo en ældre model smiley

• #7   27. dec 2014 Afhængig af om der er slid på det, så er 1000 kr en ok pris.
    1300 er max. Alt derover er helt ved siden af uanset om det kun er brugt to minutter.

Husk at der snart er januarudsalg....

Og husk at gopros konkurrenter formentlig rør på sig når vi nærmer os sommer om 3 måneders tid smiley

• #8   27. dec 2014 Har lige købt en 4 silver til 2200 inkl 64 gb SD-kort.. Købt privat men næsten ikke brugt... Så vil da mene at en 3 black skal koste omkring det halve..

Men umiddelbart virker det ikke som om du har sat dig ind i hvad du har tænkt dig at købe, så mon ikke det var et godt sted at starte inden du smider for mange penge efter noget du ikke skal bruge ??

• #9   27. dec 2014 Jeg kender ikke så meget til det.
    Har tænkt at sætte det på hjelmen, og så optage lidt når jeg er ude og kører.

• #10   27. dec 2014 Tror jeg hopper på det som johan linker til.

Kommentér på:
Go pro.

Annonce