{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

TIL MOTORCYKELGALLERI. Foreslag til marked {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley
Jeg sidder lige her på jobbet, og tænker at jeg gerne vil sælge mine mcér, da det er tid til noget nyt.

Nu skal jeg så oprette en annonce, hvor den skriver at jeg skal lægge billeder ind.

Kunne man ikke lave sådan at den selv henter billederne fra ens profil?
Det virker dumt at skulle lægge dem op igen, og hvis man linker til profilen, så er der ikke noget billede på annoncen.

Skriver det her i Offtopic for lige at løje stemningen? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TIL MOTORCYKELGALLERI. Foreslag til marked
  • #1   24. nov 2014 Umiddelbart ikke nogen dum ide! Det der måske er problemet/udfordringen, kan være at det bliver den nemme løsning! Med det mener jeg at en given person vil sætte sin Mc til salg! Han har måske haft den i 5 år og de fotos der ligger herinde på siden, ja de er fra da den nuværende jer/sælger købte Mc´en og siden da er der sket en del standsmæssig(måske også i forhold til udseendet generelt)

Mange vil måske forfalde til blot at linke til fotosne i deres profil, selvom disse egentlig ikke viser Mc`en som den står på salgstidspunktet!

Jeg ved godt at mange blot vil smide de samme fotos op i salgs annoncen alligevel, men stadig, så er der da et incitament for at få taget nogle nye fotos!

• #2   24. nov 2014 Jeg har faktisk set aannoncer her, med et eller to billeder, og så henvises der til profilen. Det er vel et forsøg på det samme, men jo - fed ide:-)

• #3   24. nov 2014 Claus god nok ide, men i ens profil kan der jo nemt være nogle irrelevante og ligegyldige billeder af 5 år gamle ombygninger, måske en 3. cykel eller noget helt andet, så skal man kunne vælge hvilke billeder der kommer med

• #4   24. nov 2014 Altså jo, det er der helt sikkert noget om.
    Men der kan man jo så være ærlig omkring standen på sin cykel smiley
    Uanset er billeder jo som regel taknemmelige smiley

• #5   24. nov 2014 Claus (Varde) P Det er desværre en evig og uomtvistelig sandhed!

Kommentér på:
TIL MOTORCYKELGALLERI. Foreslag til marked

Annonce