878 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Kom op på motorcyklen igen, skole projekt om "Mod" Kom op på motorcyklen igen, skole projekt om "Mod"

Hej smiley

Jeg er i gang med og lave en avis i skolen, den omhandler om mod, og jeg ville hører om du har lyst til og svare på nogle spørgsmål, om at komme på på mortercyklen igen efter en ulykke / eller man er væltet.

Det ville blive brug i en avis, på min skole, hvor vi er med i en konkurrance om at vinde 25.000 kr. Det ville helt sikkert komme med i avisen, så hvis du ville være anonym så bedes du og skrive det i din besked.

Hvis du gerne ville være med, bedes du og kontakte mig over Privat besked, og vi ville skrive nogle spørgsmål til dig.

Mvh Rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 850 kr.
  • Havemand 1.000 kr.
  • Installation of Curtain Rod 950 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom op på motorcyklen igen, skole projekt om "Mod"
  • #1   6. nov 2014 Tror du måske skal beslutte dig for om du søger en som har haft svært ved at komme op på motorcyklen igen, og hvordan han/hun har overvundet frygten..

Jeg har også styrtet, og slået mig temmelig meget, men kørte igen ligeså snart smerterne var (tilnærmelsesvis) ovre, men det er jo ikke særligt spændende at skrive om..

• #2   6. nov 2014 tror også du skal henvende dig til en som har svært ved det som Mirza siger..

har kun ramt et rådyr med 130-140 stykker væltede ikke men det har da heller ikke påvirket mig på nogen måder men det er også små ting i forhold til nogle af dem der virkelig har taget et styrt.. men det er altså ikke alle det har nogen virkning på.. nogle af os er bare født med alt for meget benz i blodet..
    Live fast until the day i die !

• #3   6. nov 2014 Brækket ryg, flækket hofteskål, delvist lammet ben, overrevet ledbånd... så snart jeg kunne bøje benet nok til at sidde på cyklen, kørte jeg igen.
    Det er mig en gåde hvorfor der er nogen der er bange for at kører igen.

• #4   6. nov 2014 Har også været nede på gaden, intet brækket, men der var ikke noget tilbage af bukserne smiley :D Jeg satte mig da også bare op og kørte igen..
    Og på offroader har jeg da væltet 3000 gange, det stopper jo ikke en, man bliver bare trodsig, og vil havde det til at lykkes smiley

• #5   6. nov 2014 tjoo .. Jeg blev smasket ned for 1½ år siden og brækkede ryg og hofte ... Jeg var sgu også lidt I tvivl om jeg var blevet bange for at køre mc igen .. da jeg så endelig var istand til at side på en cykel igen, sad det I baghovedet !! .. Løsningen var, jeg tog CBR600, og lammetævede den I en lille times tid ... tror lidt som #4 siger ..:

• #6   6. nov 2014 Har kun vælter i et sving på vej hjem fra job hvor mc tog meget skade og jeg selv kun blå mærker lidt omkring, jeg satte gear pedallrn på og bankede den i 3gear og lagde den derefter i min rygsæk og måtte køre 42km hjem i 3gear om natten smiley kørte videre på min nye cykel ugen efter uden problemer

• #7   6. nov 2014 Er ikke selv væltet/styrtet endnu, men havde en kammerat der smed sin GSX 750F i en kornmark i sommer, der skete ham ikke noget, men han vil nu sælge den da han blev skræmt. Det er selvfølgelig nemt at være smart når man ikke selv har prøvet det, men tænker om folk der kører galt I bil, eller vælter på cykel så også ville sælge disse køretøjer? I min verden giver det ingen mening, ville have MEGET svært ved at undvære min kværn, det giver mig SÅ ufatteligt meget at køre syntes jeg smiley

• #8   6. nov 2014 Første gang jeg smed cyklen overvejede jeg det også kraftigt - og det var kun et lille tip/styrt. Hvis jeg kom til skade i et alvorligt uheld havde jeg nok også smidt et til salg skilt på kværnen.

• #9   6. nov 2014 Deler vi mønterne hvis du vinder ?

• #10   6. nov 2014 Jeg var også nede sidste år og kan stadig mærke her 10k km senere at når det bliver så mørkt så jeg ikke kan se om der skulle ligge lidt sten blade osv stopper jeg sku svingkørslen noget før mange andre + jeg stadig over bremser til samtlige sving jeg ikke kender som min egen bukselomme smiley -.-

• #11   7. nov 2014 #10 Better safe than sorry smiley

• #12   7. nov 2014 ja det er bare trælst når man lige når at bremse ned og så godt kan se det her kunne man nemt havde klaret med noget mere fart smiley

• #13   9. nov 2014 #10
    Trackdays er vejen frem smiley

• #14   9. nov 2014 ja må jo bare igang

Kommentér på:
Kom op på motorcyklen igen, skole projekt om "Mod"

Annonce