533 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Gode håndværkere Gode håndværkere

Her er et totalt off topic spørgsmål til alle jer kloge hoveder herinde, der gerne kommer med gode råd.

Jeg kunne godt bruge en maler, der kan male vinduesrammer og lister i min lejlighed.

Jeg kunne også godt bruge en dygtig gulvsliber, der kan afhøvle/slibe og lakere gulvet.

Det gør selvfølgelig ikke noget, hvis prisen er fornuftig.

Kender I nogen? Kbh-området..

Ja, jeg har googlet, og jeg har ringet rundt til flere, men har været uheldig. De har været svære at få fat på, og når jeg endelig får fat på en har de ikke tid.

Ikke engang tid til at komme ud og give et tilbud.

Jeg har taget billeder af det arbejde jeg skal have udført og sendt det uden held, og jeg har prøvet diverse sider, hvor man kan få tilbud, som f.eks. hent3tilbud.dk etc.

Enten har jeg været uheldig eller også har malere bare super travlt for tiden.

Jeg håber I kender nogen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode håndværkere
  • #1   3. nov 2014 Jeg hyrede en maler og gulvsliber gennem et "godt dansk firma" i ballerup, da tingene skulle ordnes troppede der 3 ikke dansk-talende polakker op og leverede et VIRKELIG dårligt arbejde.

hent3tilbud plejer ellers at være fint, selvom du ikke skal holde dig til dem alene, få flere tilbud (det er ikke de 3 billigeste tilbud der kommer).

• per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #2   3. nov 2014 Nu er det heller ikke altid det billigste tilbud der er bedst, og mange af de billigste "glemmer" noget i deres tilbud og give ekstra regninger, det er alment kendt i branchen at det er sådan man tjener penge. De er ligeglade med om kunden kommer igen, de skal bare have penge i kassen.
    Vil man bare have det billigste af det billigste, ja så får man også efter det.

Dem der er ærlige og/eller dygtige og har det hele med, får næsten aldrig opgaven. Kun til deres stamkunder og dem som har fået anbefalinger.

• #3   3. nov 2014 Lav det da selv, det er sku da ikke raketvidenskab.

• #4   3. nov 2014 Tak for svarene.

I har helt ret i, at det billigste ikke altid er det bedste.

Jeg er også parat til at betale en ordentlig pris for et ordentlig stykke arbejde.

Jeg har dog ingen anelse om hvad det koster, at få malet vinduesrammer f.eks.

Ja, du har ret i at det ikke er raketvidenskab, og jeg har da også malet vinduesrammer før, og en væg kan alle jo finde ud af at male, men med vinduerne tager det mig 3 gange så lang tid, som en dygtig maler, og det bliver ikke nær så pænt, som hvis en professionel har gjort det.

Kort sagt, jeg er villig til at betale for et godt stykke håndværk.

Kommentér på:
Gode håndværkere

Annonce