Gode håndværkere Gode håndværkere
Her er et totalt off topic spørgsmål til alle jer kloge hoveder herinde, der gerne kommer med gode råd.
Jeg kunne godt bruge en maler, der kan male vinduesrammer og lister i min lejlighed.
Jeg kunne også godt bruge en dygtig gulvsliber, der kan afhøvle/slibe og lakere gulvet.
Det gør selvfølgelig ikke noget, hvis prisen er fornuftig.
Kender I nogen? Kbh-området..
Ja, jeg har googlet, og jeg har ringet rundt til flere, men har været uheldig. De har været svære at få fat på, og når jeg endelig får fat på en har de ikke tid.
Ikke engang tid til at komme ud og give et tilbud.
Jeg har taget billeder af det arbejde jeg skal have udført og sendt det uden held, og jeg har prøvet diverse sider, hvor man kan få tilbud, som f.eks. hent3tilbud.dk etc.
Enten har jeg været uheldig eller også har malere bare super travlt for tiden.
Jeg håber I kender nogen.
sep 2008
Følger: 76 Følgere: 607 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.539
hent3tilbud plejer ellers at være fint, selvom du ikke skal holde dig til dem alene, få flere tilbud (det er ikke de 3 billigeste tilbud der kommer).
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
Vil man bare have det billigste af det billigste, ja så får man også efter det.
Dem der er ærlige og/eller dygtige og har det hele med, får næsten aldrig opgaven. Kun til deres stamkunder og dem som har fået anbefalinger.
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
sep 2006
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 71 Svar: 494
I har helt ret i, at det billigste ikke altid er det bedste.
Jeg er også parat til at betale en ordentlig pris for et ordentlig stykke arbejde.
Jeg har dog ingen anelse om hvad det koster, at få malet vinduesrammer f.eks.
Ja, du har ret i at det ikke er raketvidenskab, og jeg har da også malet vinduesrammer før, og en væg kan alle jo finde ud af at male, men med vinduerne tager det mig 3 gange så lang tid, som en dygtig maler, og det bliver ikke nær så pænt, som hvis en professionel har gjort det.
Kort sagt, jeg er villig til at betale for et godt stykke håndværk.
Gode håndværkere