{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Andre åndsboller end bilister! {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet ind fra motorvejen.

Mens vi kørte stangtrafik i to baner kommer der en grøn kværn med kåbe (noget Ninja-noget) susende op mellem rækkerne. Stangtrafikken flød med 100-110 kmt, og det grønne missil fløj min. 150!

Jeg har fuld forståelse for, at man som MC-ist ruller mellem rækkerne ved langsom køkørsel, det tror jeg vi alle gør, og de fleste bilister accepterer uden videre dette, men lejlighedsvis skal en eller anden alligevel vise, hvem der bestemmer.

Men derfra til at ræse mellem rækker af biler ved højere hastigheder, og endda med stort fartoverskud, er der meget langt. Et lille slag fra en af bilerne,og det går galt.

Eller endnu værre en aggressiv billist, der "lukker hullet", og det går galt.

Føler man trang til at køre stærkt og tæt, bør man vel finde en bane - eller hur???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre åndsboller end bilister!
  • #1   14. aug 2006 Jeg har lige kørt fra Kolding til københavn igår.. I bil that is.. Og lur mig om alle søndagsbillisterne var ude og strække benene.. Ikke nok med at de ligger med 100 i overhalingsbanen... Men om de vil flytte sig ind i højre bane?!?... NOOOOOO..... Fordi der ligger jo en lastbil 2km længere fremme de ikke vil ligge bag... Fuck it..

Alle er nogle tumper end en selv.. Sådan ser jeg det..

Alle i trafikken er nogle tumper.. Derfor regn ikke med at andre kører ordentligt.. Så længe man selv tænker.. så kan det ikke gå helt galt.. Men for HELVEDE nogle folk skulle bare ha taget kortet..

• #2   14. aug 2006 Knud.. kan sagtens følge dig..

Ville ikke hicjacke tråden.. hehe..

Så hader jeg også dem som lægger sig 2m bag en fordi de vil overhale.. selvom man kører 140...

• #3   14. aug 2006 Jeg har været ude og køre på motorvejen i dag, og der var der ikke noget problem, alle biler flytede sig så man kunne komme frem, det er sq cool de får sq et 10 tal fra mig hehehe
    fra helsingør til hørsholm s
    Mvh Alex

• #4   14. aug 2006 Dennis M>> Hvis du ligger og fedter afsted med små 140 på motorvejen og jeg vil fortsætte min kørsel med 180-200, så skal DU heller ikke ligge og blokere overhalingsbanen. Så er du jo ikke en s... bedre end dem du nævner som ikke vil trække ind bag lastbilen!

Så der snuppede du selv din egen definition af andre bilister "TUMPER"!

• #5   14. aug 2006 Lars > hov hov... hovhovhovhov.. hehe jeg har da på intet tidspunkt sagt at jeg blir liggende i overhalingsbanen hvis der kommer en blæsende bag mig ? smiley

Jeg er heldigvis voksen nok til at trække ind hvis der er nogen der vil forbi.. Dog har jeg faktisk aldrig oplevet nogen komme med den hastighed ..

• #6   14. aug 2006 Undskyld...
    Det var ikke meningen at lyde aggressiv eller lign smiley
    (Kan godt selv se det nu udfra teksten).

Men alligevel er det p.... hamrende irriterende at ligge bag en personbil i overhalingsbanen, når man nu bare gerne vil lidt hurtigt videre. Og hvis ikke man lægger sig "lidt tæt" på forankørende, så tror de bare at man holder sin bremseafstand?!!

...Og så også lige et undskyld til Knud J for at jeg lige har "misbrugt" din tråd! smiley

• #8   14. aug 2006 må sige at hvis jeg kommer i bil med 140km/t+ og der er under 500m til en lastbil, og der så kommer en bragende om i røven på mig, så jokker jeg kosekvent bremsen i kælderen, altid hold den skide bremse afstand på motorvej!!!
    samt de folk der absolut skal ind foran en når man kører tæt på motorvej, for derved at ødelægge ens bremseafstand er da også idioter, og der findes mange af dem...! (-:

• #9   15. aug 2006 Syntes det værste er lastbiler der ligger sig 1 m bag en. Prøvede at komme ud i et regulert skybrud og satte farten ned til 90. da der stod et pænt lag vand på vejbanen, i de spor der nu en gang er efter lastbiler!!!! det er ikke fedt med 40 tons der ånder en i nakken.

• #10   15. aug 2006 Christian!.. Oh yeah!..

Dog bremser jeg kun hvis vi er alene på motorvejen.. Selvom det er lidt sygt at gøre.. så kan jeg sgu ik la vær nogle gange.. specielt når jeg kan se i spejlet at der sidder 2 18årige med huen helt nede på næsen i deres T hansen bil.. de plejer som regl at råbe et eller andet og slippe afsted med forskrækkelsen.. Fordi sjovt nok holder de altid afstand bagefter..

Uha... eller lastbiler der overhaler andre lastbiler.. og så liiige skal hilse og snakke imens .. Så tager det bare en krig!

• #11   15. aug 2006 må sige at hvis jeg kommer i bil med 140km/t+ og der er under 500m til en lastbil, og der så kommer en bragende om i røven på mig, så jokker jeg kosekvent bremsen i kælderen, altid hold den skide bremse afstand på motorvej!!!

Okay - hvem af jer er så smartest????? Han holder ikke hans afstand, og du knalder bremsen i... Lavede du det nummer ved mig skal du ikke trække ind på den næste tankstation, for så ryger du rundt.... Også er vi alle tre lige hjernedøde - got it??

• Hroar H
    Hroar H Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #12   15. aug 2006 Christian R du lyder da til at være komplet psykopat når du kører bil...

Kommentér på:
Andre åndsboller end bilister!

Annonce