4. aug 2005 Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Andre åndsboller end bilister! {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige kommet ind fra motorvejen.
Mens vi kørte stangtrafik i to baner kommer der en grøn kværn med kåbe (noget Ninja-noget) susende op mellem rækkerne. Stangtrafikken flød med 100-110 kmt, og det grønne missil fløj min. 150!
Jeg har fuld forståelse for, at man som MC-ist ruller mellem rækkerne ved langsom køkørsel, det tror jeg vi alle gør, og de fleste bilister accepterer uden videre dette, men lejlighedsvis skal en eller anden alligevel vise, hvem der bestemmer.
Men derfra til at ræse mellem rækker af biler ved højere hastigheder, og endda med stort fartoverskud, er der meget langt. Et lille slag fra en af bilerne,og det går galt.
Eller endnu værre en aggressiv billist, der "lukker hullet", og det går galt.
Føler man trang til at køre stærkt og tæt, bør man vel finde en bane - eller hur???
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 323
Alle er nogle tumper end en selv.. Sådan ser jeg det..
Alle i trafikken er nogle tumper.. Derfor regn ikke med at andre kører ordentligt.. Så længe man selv tænker.. så kan det ikke gå helt galt.. Men for HELVEDE nogle folk skulle bare ha taget kortet..
jul 2006
Ville ikke hicjacke tråden.. hehe..
Så hader jeg også dem som lægger sig 2m bag en fordi de vil overhale.. selvom man kører 140...
jul 2005
Følger: 17 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 50 Svar: 252
fra helsingør til hørsholm s
Mvh Alex
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 174
Så der snuppede du selv din egen definition af andre bilister "TUMPER"!
jul 2006
Jeg er heldigvis voksen nok til at trække ind hvis der er nogen der vil forbi.. Dog har jeg faktisk aldrig oplevet nogen komme med den hastighed ..
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 174
Det var ikke meningen at lyde aggressiv eller lign
(Kan godt selv se det nu udfra teksten).
Men alligevel er det p.... hamrende irriterende at ligge bag en personbil i overhalingsbanen, når man nu bare gerne vil lidt hurtigt videre. Og hvis ikke man lægger sig "lidt tæt" på forankørende, så tror de bare at man holder sin bremseafstand?!!
...Og så også lige et undskyld til Knud J for at jeg lige har "misbrugt" din tråd!
maj 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 24
samt de folk der absolut skal ind foran en når man kører tæt på motorvej, for derved at ødelægge ens bremseafstand er da også idioter, og der findes mange af dem...! (-:
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 829
jul 2006
Dog bremser jeg kun hvis vi er alene på motorvejen.. Selvom det er lidt sygt at gøre.. så kan jeg sgu ik la vær nogle gange.. specielt når jeg kan se i spejlet at der sidder 2 18årige med huen helt nede på næsen i deres T hansen bil.. de plejer som regl at råbe et eller andet og slippe afsted med forskrækkelsen.. Fordi sjovt nok holder de altid afstand bagefter..
Uha... eller lastbiler der overhaler andre lastbiler.. og så liiige skal hilse og snakke imens .. Så tager det bare en krig!
aug 2004
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 21 Svar: 652
Okay - hvem af jer er så smartest????? Han holder ikke hans afstand, og du knalder bremsen i... Lavede du det nummer ved mig skal du ikke trække ind på den næste tankstation, for så ryger du rundt.... Også er vi alle tre lige hjernedøde - got it??
jul 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
Andre åndsboller end bilister!