{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Profil opdateret
  • #1   13. aug 2006 Nui, det ser godt ud! Must have items!

Jeg må også have fat i noget Renegade Airkit til vinter, der er ikke andet for. Og så skal der skaffes mønt til en til til Mr. Dyno til foråret.

Er der stor forskel med Rene kit? Har selv kun kørt standard, med udstødninger og chip, og med udstødninger, chip og K&N filter.

• #2   13. aug 2006 Vejret har ikke helt været til prøvekørsel, men det virker som om hullet ved de lave omdrejninger er væk.

Men kan du ikke lide et kæmpe brøl fra indsugningen, skal du ikke montere det smiley

Jeg fik det anbefalet af Jan fra Nordsjælland - ham der lige har solgt sin røde falco - ved ikke om han fik den rullet.

Skal du til aprilia træf her sidst på måneden?

• #3   13. aug 2006 Aprilia træf, hvor og hvornår??

Puha, så ved jeg næsten ikke, det er jo ikke meningen man skal høre motoren, heller ikke fra udstødning eller indsugning, jeg har det bedst med at snige mig diskret afsted. Der er jo en grunf til at jeg valgte V2;oD

• #4   13. aug 2006 Ja der er ikke noget værre end mc´r der støjer smiley

Træffet er 8 - 10 september - uge 36........har du datteren lige eller ulige weekender? Det er i Aalborg ved gug-mc.

Mere info på www.aprilia-club.dk - link til indbydelse på forsiden.

Mvh Peter

• #5   13. aug 2006 Sejt, den weekend har jeg ikke dullen, så det var da en mulighed. Håber jeg får min repareret inden da, den står foran en større tur. Men den er dog køreklar..

MC'er bør ikke støje, de bør i det hele taget holdes standard. Nemli' ja!

• #6   13. aug 2006 Hvor er vi da bare enige - og jeg vil straks stoppe med at lede efter en billig bagsvinger fra en mille smiley

Men lad os se når dagen nærmere sig - måske kunne vi følges fra omkring horsens.

Hvad er der sket med din? Min skal til 15.000km servive om 14 dage - udføre du selv det hele?

• #7   13. aug 2006 Jeg ved hvor der ligger et par svingere. De skal nok bare males for at blive rigtig pæne, jeg var heldig med min, der dog nu har fået en bule.

Det ville være fint at følges. Jeg skal nok til øen næste weekend, det kan være du kan lege?

Jeg laver selv service, men roder ikke ved ventilerne, det lader jeg fagfolk om. Det er nemt at skifte olie, filter og så videre. Det skulle dog ikke være nødvendigt at stille ventiler for hver 10.000, Jan har kun fået skiftet en enkelt shim på 73000 kilometer.

Hvis jeg får noget Öhlins i overskud, vil du være interesseret? Har en bagdæmper fra en Tuono til at ligge... Kræver dog et link fra en nyere Tuono/RSV

• #8   13. aug 2006 Umiddelbart har jeg ingen planer for næste weekend - måske ræser jeg til jylland (er jyde af oprindelse) hvis vejret er lækkert, men lad høre fra dig - jeg er altid klar til leg.

Er altid interesseret i noget lækkert til falco´n - bare prisen er ok. Har iøvrigt nummerpladeholder liggende fra rsvr.net som jeg skal have monteret en dag jeg gider rode med strøm.

Regner også med selv af klare service - bortset fra dem med ventiler - er der også stor forskel i oliestanden på din?

• #9   13. aug 2006 Ok, vi kan jo se på det så. I så fald kan vi jo lige kigge på det med bagdæmperen, og måske på forgaflen. Det kunne jo være sjovt med radialt monterede bremser..

Oliestanden svinger en del, sådan er det. Kender du apriliaforum.com? Der ved de alt, stort set.

• #10   13. aug 2006 Jan anbefaldede det, men har ikke været der inde endnu - har kigget lidt i forummet på aprilia-club.dk (damn det er langsomt) - der fandt jeg et link til tyskland hvor jeg købte komplet taskesæt til 2200 incl alt (sidetasker, pølle til bagsæde og tansktaske).

Måske skulle jeg slå et slag forbi forummet - min den ryster i forbremsen første gang der bremses efter at have kørt længere tid - ligesom om skiven skal på plads.

• #11   13. aug 2006 De ved alt derinde, det er et godt sted! Bruger ikke selv apriliaclub.dk, jeg er ikke meget for at deltage i for mange fora.

Jeg har løsningen: Falcoen skal ikke holde stille længere tid;o)

Det er vel bare en smule overfladerust. Bremser skal bruges.

• #12   13. aug 2006 Desværre ikke overfladerust - hvis jeg køre lidt hårdt på de små veje, ryster den hver gang jeg bremser ned første gang ved et sving - hvis der vel og mærket er gået et par km siden sidste opbremsningen. Og skiverne sidder ikke løse - tvivler på de kan ruste på 2- 3 minutter *GG*

Men du har ret - en aprilia er bygget til at blive brugt

• #13   13. aug 2006 Hej Peter,
    Godt at se du har fået monteret de fine dele. Drillede airkittet?
    Jeg vil næsten love dig, at den rysten, du nævner skyldes slup i kronrørslejerene, og at de bare skal strammes en smule. Jeg frygtede, jeg skulle have nye skiver på, men det forsvandt efter en stramning af kronrørslejerne.
    Mvh.
    Jan L

• #14   13. aug 2006 Hej Jan,

Jeg vil lige få dem til at tjekke kronrørslejerne nu den skal til service alligevel.

Nej airkittet drillede ikke - hullerne passede perfekt og tragtene sagde lige smut efter et lille klem.

Potterne var det største problem - de der holeder er lige store nok.

Kommentér på:
Profil opdateret

Annonce