1.467 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjelm størrelse, Shark. Hjelm størrelse, Shark.

Hej,

Ville lige hører om der nogle der har erfaring med hjelmstørrelse med fra Shark.
Kender desværre ingen steder i nærheden der har Shark Hjelm.

Men har en hovedstørrelse på 56½.
Dvs. midt i mellem S og M iht til Shark size chart.

Nogle der har stået i ca. samme situation som ved hvad man så sku vælge?

(Første gang køber til hjelm. Snart køreprøve smiley )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjelm størrelse, Shark.
  • #1   4. okt 2014 Et godt råd: hovedomkreds svarer vel til 50% af om en hjelm passer eller ej. Alle hoveder og hjelm producenter har forskellige former. Så selv om din omkreds passer kan hjelmen godt sidde af H til på dig!
    Hvis du køber online tjek firmaets retur politik og omkostninger smiley

Jeg prøvede vel 5-10 hjelm mærker i før jeg fandt en der passede mig. Jeg har et aflangt hoved og her passer Arai hjelme bedst.

• #2   4. okt 2014 Ah okay, lader til jeg må prøve at få fundet samtlige butikker på sjælland og tage en tur rundt smiley

Syntes bare det tiltalende med priserne i Tyskland, samme hjelm koster 500-1000kr mindre lige overgrænsen smiley

• #3   4. okt 2014 Shark 900c med pump funktion . Så kan den tilpasses 100%.. Jeg har samme str som dig og har købt den shark hjelm i str s. Så får den lige 3 pump så passer den perfekt

• #4   4. okt 2014 Danny S - okay, også den jeg har set på og Vision-R GT med pumpe også.

• #6   4. okt 2014 J R har det også sådan, er lidt nød til købe den hvis jeg prøver den der og den passer. Selvom den koster mere.

• #7   4. okt 2014 2 gange frem og tilbage med post til Tyskland, så har du ikke sparet noget. Du støtter en dansk forhandler der så gider at have hjelme hjemme til alle dine mc venner der vil prøve inden køb smiley

Kommentér på:
Hjelm størrelse, Shark.

Annonce