1.464 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Steffen (Fjelstervang) .
Steffen (Fjelstervang) . Hjælpe-administrator

Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.803

EasyBlitz er FAKE EasyBlitz er FAKE

Efter jeg har været på EasyBlitz FB Side har de valgt at lave det så jeg ikke kan skrive der inde.

Nu er det så igen sket noget, kender 2 som har valgt at lade sig berøve, de har købt ved formaet og monteret folien, den enen kørte i små 3 uger, så kom der en bøde, DET ER FAKE den anden har dog kørt i Ca 1½ måned så kom der også en bøde med et billede

Det beviser jo at det er fup det de sælger, men de vil ikke svare på mine spørgsmål. De vil kun stjæle penge fra naive personer som tror på deres svindel.
Det er da ikke i orden

EasyBlitz er på FB og vil have folk til at hjælpe med at STJÆLE penge i form af de mangler sælgere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EasyBlitz er FAKE
  • #2   2. sep 2014 Det vil sige at en magisk dims til kun kr.400 som ved troldom gør at jeg ikke får fartbøder er FUSK??

Nej nej nej! jeg er lige faldte ned af stolen af overraskelse.
    måske det så heller ikke virker at hænge en CD i bakspejlet eller at spraye nummerpladen med hårlak?

Det eneste der virker er mine specialle rustfrie bolte til nummerpladen, de er ploeret på en laser maskine og har udvendigt galvaniseret rørgevind, dette gør at politiet kun får et billede af de to bolte og nummerpladen bliver usynlig.

jeg sælger dem i sæt af 2 styk for kun 299,-

• #3   2. sep 2014 ja jeg kan nu heller ikke forstå man kan lade sig snøre, hvorfor skulle et kamera ikke kunne tage billede af noget man kan se..
    selvfølgelig er det fusk!

• #4   2. sep 2014 Gunnar: Nøj man, de rustfrie bolte må jeg altså eje.. Du sender endelig bare dit konto nr, sender gerne 1000,- uden problemer.. og ved godt post danmark normalt laver bøffer i at sende pakker, så bare for at være sikker sender jeg 2000,-

• #5   2. sep 2014 Sherlock. ...

• #6   2. sep 2014 HELDIGVIS virker det ikke..
    Ellers ville vores veje blive endnu mere fyldte med hjernedøde idioter, der mener de er udødelige, og kan køre som det passer dem, med alle andres liv i deres hænder smiley

Iøvrigt, så er det måske samme firma, som engang solgte mig nogle røntgen briller som skulle kunne se igennem tøj..
    Det virkede sgu heller ikke selv om de lovede det.. smiley

• kasper J
    kasper J Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 61
    #7   2. sep 2014 det er nemt at snyde politiets blitz

http://www.youtube.com/watch?v=YkdbPJSz07A

• #8   2. sep 2014 Ha Ha, er der virkelig nogen der har KØBT det der, utroligt smiley

• #9   2. sep 2014 Jeg købte en gang de der flying lure fiskegrej på tv- shop. De virkede heller ikke : (
    Jeg var dog 8 år.

• #10   2. sep 2014 Jacob .. Så bruger du dem forkert .. Haft dem en del år og også fanget en del på dem igennem tiden

Det der nummerplade folie virker da .. I nogen lande

De gamle fotobokse i Norge kunne snydes .. Bøderne for at gøre det var dog ret høje

• #11   2. sep 2014 #9 hahhaha det gjorde jeg også. Valgte dog at returnere dem, så mig og en kammerat valgte at drikke de 389kr op. Det var dumt, ulovlig knallert, vejtræ, brækket kæbe og arm.....

Jeg skulle have beholdt de Flying lures.....

• #12   2. sep 2014 man har næsten fortjent at blive snydt hvis man hopper på sådan en der!

• #13   2. sep 2014 jeg har engang fanget en ørred på de flying lures....

og prøver man at slippe for bøden har man fortjent den dobbelt...

smiley

• #14   2. sep 2014 Her er hvad der er kommet på en PM fra ham

Jeg vil med glæde sende dig et sæt EasyBlitz kvit og frit, bare du fjerner dit indlæg om at det er fake, da det forringer vores salg eftersom en simpel søgning på google efter EasyBlitz gør at dit forum emne kommer øverst.

Mvh Patrick

• #15   2. sep 2014 Hvad med om han tilbød at betale folks bøder......

• #16   2. sep 2014 smiley

• #17   2. sep 2014 Det vil han ikke, det er også prøvet Her er den mail

Kan kun se det er Fake
    I skriver jo også at i ikke garantere noget, nu ved jeg jo hvad udstyr politiet bruger.
    Men jeg vil gerne prøve at låne et af jeres køretøjer og så trille gennem en fotovogn må jeg det ?

Emne: SV: Ang. EasyBlitz.
    Vi garantere ikke for hvis det ikke virker da kunden kan komme og sige han har kørt med easyblitz uden at det har været monteret, og derfor sige at vi skal betale bøde/klip.

Vi kan sende dig et sæt gratis EasyBlitz

• #18   2. sep 2014 hehe vi kan som kompensation for et ubrugeligt produkt sende et ubrugeligt produkt kvit og frit...

• #19   2. sep 2014 Kan være vi skal lave nogle flere "EasyBlitz is fake" emner, så det bliver det enste som kommer op på første side når man googler

• #20   2. sep 2014 Minder mig om en rating jeg gav en pizzabiks via trustpilot, de (trustpilot) ringede en time efter og sagde at ejeren var lidt ked af min anmeldelse (som var ærlig - maden var uspiselig og der var plasticrester i). Han spurgte om jeg ikke ville trække den tilbage - jeg sagde nej, da jeg også mener at der skal være plads til ærlige anmeldelser. Lidt efter ringede de igen og spurgte om jeg ville fjerne den hvis jeg fik mere af deres uspiselige ædelse bragt ud.....

• #21   2. sep 2014 Ja den sidste idiot er jo ik født i nu haha smiley hold nu kæft vis man tror på sådan noget så fortjener man da næsten også at betale bøden "vind easyblitz" JAA og bug dig forover og tag den for fuld smader hårdt analt blitz 1500 ud af vinduet og 399 til sådan nogen fupmager. smiley

• #22   3. sep 2014 Jeg har en rygsæk og en skruetrækker du kan købe for sølle 1999,- så afmontere du pladen, putter den i rygsækken, og hvis du bliver stoppet af en patrulje siger du den lige er faldet af og du er på vej hjem for at genmontere. Se det virker mod at blive blitzet. ALLE andre der køber spray/folie og hvad der nu ellers er der ude er da for dumme og 100% idioter

Kommentér på:
EasyBlitz er FAKE

Annonce