{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Semester i udlandet, maskinmester, verdens fedeste sted? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står for muligvis at tage et semester i udlandet, som maskinmesterstuderende, fra jan. 16' og et semester frem.

Prioriteter skole/fritid:
-Mest management/ledelse/business, har haft nok teknisk nu efterhånden
-Må gerne ligge i storslået natur, som jeg værdsætter meget, er IKKE storby menneske, kun for nattelivet;-)
-Elsker ski/off-road på ktm(de lette exc'er)

Jeg tænker på Michigan, Schweiz, Frankring, men er åben overfor alle vilde og imponerende bud:-)

Hvad og hvor ville du anbefale?

MVH

Nicolai

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Semester i udlandet, maskinmester, verdens fedeste sted?
  • #1   21. aug 2014 Michigan er også et af jordens røvruller, og når man har cruiset 5 timer gennem trist regnfuldt landskab og haft lapdance 5 gange ved niagara falls, bliver man også hurtigt træt af det....
    Bare et heads up.

• #2   21. aug 2014 Står i næsten samme situation.. Jeg har dog ikke helt bestemt mig for at vælge stcw fra endnu (de siger jo den giver adgang til det hele).. Jeg har et par kammerater som har været i Houston, som du jo nok ved skolen har et samarbejde med.. Og de var begge rimelig tilfredse med opholdet. Den ene sagde godt nok at sommeren var meeeget varm, men det kan man jo nok overleve. En ting der går igen fra alle dem jeg har talt med som har overvejet at tage derover, er at selve studiet vist ikke skulle være af samme kvalitet som det vi har i DK.. Men det kommer måske an på hvad man selv ligger i det? En ting ved jeg dog.. Det skader ikke cv'et at der står man har tilbragt en del af uddannelsen i udlandet, og så er man jo en oplevelse rigere smiley
    Har også overvejet Michigan.. Den ene af mine kammerater (som havde var i Houston) tog en uge på besøg der hos de andre fra maskinmesterskolen, og rådede mig til at tage dertil i stedet. Han sagde at menneskerne der var meget flinkere, og så var der ikke så varmt, men jeg tænker at det også bare kan være hans opfattelse efter at have boet i Houston fast over længere tid.. At det var spændende at komme lidt ud..

Kommentér på:
Semester i udlandet, maskinmester, verdens fedeste sted?

Annonce