{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  System-nøgle kopi??
  • #1   8. aug 2006 Hvis det er din egen lejlighed så kan du godt, ellers hvis det er leje så skal du have tilladelse til at få lavet ekstra nøgler... fåes typisk hos viceværten el. lign.

• #2   8. aug 2006 I har sikkert sytem nøgle pga at i også har en visevært?
    Dem der udlejer lejligheden til dig eller for den sags skyld en eventuel visevært har et nøgle kort. Det er er kort med en kode som man skal vise det sted hvor man får lavet nøgler, og det kort har ejeren af system nøglerne, så jo det kan godt lade sig gøre at få lavet en ekstra nøgle selv om det er en sytem nøgle.
    Den gang jeg boede i lejlighed sagde jeg det til min visevært da jeg skulle ha ekstra nøgler og han fik dem så lavet til mig, men han fortalte mig det som jeg lige har skrevet her og viste mig også det såkalte nøgle kort.
    Håber du blev lidt kloger smiley

• #3   8. aug 2006 der ligger en her i århus der kan, det er en RUKO service forretning, han kan også lave nøgler til vores cykler, dog UDEN chip og sådan, han er rigtig dygtig

• #4   8. aug 2006 du kan sagtens få lavet system nøgler, det er bare ikke alle der vil lave dem fordi de ikke må, men nogle er ligeglade

• #5   8. aug 2006 Hej har selv arbejdet med nøgler i 9år Ruko system-nøgler må godt kopires deres patent er simpelthen udløbet, dog gælder andre regler for autoriseret-låsesmede.
    Men har du derimod en Ruko Garant ell Patent nøgle er det kun autoriseret der må lave dem, og du skal give dem et sikkerhedskort, som din udlejer ell. vicevært sikkert har!
    Håber du fik svar, ellers kig på din nøgle hvad den hedder.

• #6   9. aug 2006 øøh... tak alle...

Der står forøvrigt Ruko Combi Plus på nøglen...

og dig havde jeg da lige glemt per... ;o)

/Rumle

• Dennis  H
    Dennis H Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 13 Svar: 2
    #7   28. apr 2017 Hvis man har brug for et par gode nøgler, så kan jeg klart anbefale Københavns låsesmed. De har en super service og deres nøgler er tip top kvalitet. http://koebenhavns-laasesmed.dk/

Kommentér på:
System-nøgle kopi??

Annonce