684 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

starte til fodbold? - Umuligt? starte til fodbold? - Umuligt?

Hej folkens.
Har længe over ejet af starte til fodbold igen som jeg spillede for 9 år siden smiley
Og er nu af den fine alder på 25 og med nogle ekstra kilo smiley
Men nu vil jeg så lige høre, har søgt mange steder på nettet men det eneste jeg finder er u19-u8 hold samt senior og oldboys?
Og der tænker jeg bare, der er vel iingenaf dem som er til 25 årige?

Evt nogle som kender klubber med de grupper, eller evt spiller selv/ ikke klub men hygge med kampe osv.

Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  starte til fodbold? - Umuligt?
  • #1   15. jun 2014 Find en klub i nærheden af dig, og hør om de har nogle seniorhold du kan spille på. Mange hold i de lave serier er lukkede, da det tit er firmahold, venner eller andet der ikke vil have alle mulige på holdet.
    Da jeg flyttede til københavn fra lolland kontaktede jeg en fra klubben som formidlede videre til et par hold hvor jeg fik tilbud om at spille med.

• #2   15. jun 2014 Jeg kan se at du bor i nordsjælland men hvor? jeg spiller på et hold i ålsgårde ved Helsingør hvor vi spiller hyggebold hver onsdag 19,30 vi spiller ca 1,5 time og 3 halveg vare ca et par timer. man skal ikke tilmelde sig man møder bare op. det går under navnet fodbold fitness som jeg ved er da også er andre klubber der har dette koncept. hvis du vil med en dag kan du bare skrive til mig der er spillere i alle aldre og nivuet er meget forskelligt men alle er velkomne.

• #3   15. jun 2014 Oprindeligt fra Helsingør smiley
    Men bor i Slangerup nu

• #4   15. jun 2014 slangerup har 3 hold så der skulle være lidt at vælge i mellem.
    http://www.soif.dk/page.aspx?id=13524 . men du er også velkommen i Ålsgårde.

• #5   15. jun 2014 Men Herrer senior. Er det den gruppe jeg skulle spille i?
    Det lyder ældre end 25 smiley

• #6   15. jun 2014 Ja du er senior lige indtil du bliver 32 år.

Kommentér på:
starte til fodbold? - Umuligt?

Annonce